Setelah seharian mengemas kini file2 dlm pjbt bekas ayahku..
Aku pun pulang ke rumah tepat jam 5ptg..
Semua file yg ku semak atas bantuan Juita..Ketika melimpasi kaunter reception hotelku..
Mataku menangkap sesusuk tubuh reception llki yg begitu handsome..Mungkin menjadi ajaran kpd mereka utk menegur office staff kerana apabila aku melihat dia dan kebetulan dia melihat aku dia mengatakan good afternoon kpdku..
Aku hanya mengangguk dan senyum kpdnya..
Mungkin dia akan menjadi mangsa aku seterusnya..
Hatiku tertawa di saat aku tersenyum kpdnya..Setelah sampai ke rumah..
Pembantu rumah sudahpun menyediakan mkn mlm sebelum pulang ke rumah..Bu Suati : Aryan..makcik dah sediakan mkn mlm kat dapur..nnt mkn la ya..
Aryan : Baik makcik..papa mana makcik?
Bu Suati : Dato belum balik lg..biasanya jam 6 ke jam 7 baru dia balik..
Aryan : Owh..pak Mail pula?
Bu Suati : Pak Mail mungkin mandi..tak tahu la..ni..kamu baru sampai smlm..dah terus kerja..kamu tak rehat lagi ke Aryan?
Aryan : Dah puas rehat la makcik..lagipun takkan la tak buat apa2 kan kat rumah ni..baik kerja..
Bu Suati : Mmm..mana2 kamu la..ni memandangkan kamu dah balik..makcik nak balik awal la kiranya..nnt makcik call Dato ya..
Aryan : Baiklah makcik..hati2..
Bu Suati : Baiklah..Assalammualaikum..
Aryan : Waalaikummussalam..
Teringat akan kata Bu Suati bahawa pak Mail sedang mandi..ingin sekali aku melihat susuk tubuh pak Mail yg tegap..
Pak Mail merupakan tukang kebun ayah..sudah lama berkhidmat..merangkap driver ayah..tp kdg2 ayah bawa kereta jadi pak Mail akan stay di rumah utk membersihkan halaman rumah..Aku membuka bajuku dan seluarku..kini aku hanya berboxer..lantas aku ke dapur utk minum..
Berhampiran dgn dapur merupakan bilik utk pak Mail..
Kedengaran air di matikan..
Aku berpura2 utk minum sambil mengurut senjataku..Kunci pintu dibuka menandakan pak Mail bakal keluar..
Pak Mail : Eh Aryan..baru balik?
Aku yg membelakangi pak Mail sambil minum berpusing menghadapnya..
Aryan : Eh pak Mail rupanya yg mandi..a'ah..baru balik..rasa panas pula..
Pak Mail : Bu Suati mana?
Aryan : Owh..dah balik..
Pak Mail : Owh..ni pak Mail pakai baju dulu ya..
Aryan : Eh pak Mail..duduk la kejap..nak borak2..
Pak Mail : Tapi tak pakai baju lg ni..
Aryan : Tak apa la..bukan ada org pun..
Pak Mail : Baiklah..
Yess..hatiku riang..
Aryan : Pak Mail nak minum apa? Saya buatkan..
Pak Mail : Tak payah la susah..
Aryan : Tak apa..Aryan rajin ni..Aryan buatkan teh..nak?
Pak Mail : Suka hati kamu la..
Sedang aku leka membuat air..
Pak Mail menelan air liurnya melihat bontot ku yg pejal..
Senjatanya makin menengang..Ishhh..apa yg aku fikir ni..
Kata hati pak Mail..Aryan : Ok dah siap..
Aku sengaja duduk bersebelahan pak Mail..
Pak Mail : Susah2 je..
Aryan : Tak apa..
Pak Mail : Ni..kamu tak penat ke? Baru semalam kamu sampai..
Aryan : Penat juga la sikit..hehe..tp tak apa la pak Mail..masih ok lg ni..
Pak Mail : Mcm mana tmpt kerja ayah kamu?
Aryan : Setakat ni ok lg..tp ada juga la memeningkan..
Pak Mail : Owh..kira ok la tu..
Aryan : Ya pak Mail..mmm..
Aku memerhatikan likuk2 tubuh badan pak Mail..dari dadanya ke perutnya..
Dan ada sedikit membonjol di bhgn senjatanya..Pak Mail : Tgk apa Aryan?
Aryan : Bdn pak Mail..
Aku tanpa segan silu berterus terang..
Pak Mail : tak perlu la panggil pak Mail..pggil pakcik pun ok..
Aryan : Eh..ok..
Aku masih melihat bdn pak Mail..
Aryan : Besar dada pakcik..
Aku mengusap2 belahan dada pak Mail..
Pak Mail : Biasa je..nnt Aryan pun boleh dpt mcm bdn pakcik ni..ni kira ok dah bdn Aryan ni..
Aryan : Jauh lg la pakcik..
Pak Mail : Haha..
Aryan : Pakcik rajin berkebun kan..sbb tu la timbul muscle ni..
Kali ini aku mengusap biceps pak Mail pula..
Pak Mail : Biasa2 je la..
Aryan : Luar biasa la pakcik..
Dari lengan tgnku beralih semula ke dada pak Mail..
Kini aku memberanikan diri utk memainkan jari ku ke puting pak Mail..Pak Mail : Aryan..apa yg kamu buat ni?
Aryan : Tak ada apa pakcik..
Mata ku terus fokus ke puting pak Mail yg semakin tajam..
Nafas pak Mail menjadi tak tentu..Pak Mail : Rrr..Aryan..pak Mail pakai baju dul
Tidak sempat pak Mail menghabiskan katanya..aku terus menyambar mulut pak Mail..
Pak Mail terkejut lalu menolak badanku..
Pak Mail : Aryan..apa kamu buat ni? Sedar Aryan..sedar..
Pak Mail terus berdiri dan meninggalkan aku keseorangan di dapur..
Arghhh..sikit je lagi..
Aku bangun dan melangkah lemah suis on lampu di dapur dan luar dapur..
Lalu aku ke ruang tamu utk suis on lampu di luar rumah..Baju dan seluar serta beg ku aku angkat lalu menuju ke bilikku di ruang atas..
Sementara dlm bilik pak Mail..
Apa jadi dgn aku ni..takkan aku suka sejenis..aih..boleh tahan lembut bibir budak Aryan tu..
Senjata pak Mail berdenyut2 di dlm tuala..
Ikatan tuala pak Mail dilurutkan..maka terpacak la senjata pak Mail berukuran 6 1/2 nya menunjuk siling biliknya..Digenggamnya btgnya..ibu jari pak Mail bermain2 di sekitar kepala tangkuk btgnya..
Argghhh..
Desah pak Mail..Ishhh..gila..tak boleh jd ni..
Kata pak Mail..
YOU ARE READING
Jadi Milikmu
RomanceTak semuanya indah.. Tak semuanya buruk.. Hanya kita sendiri yg berhak menentukan hidup ini..