Jiný Igor

9 3 0
                                    

Ota se zrovna díval na nový díl Ohnivého kuřte, když za ním přišel Igor. Vypadal trochu smutně.
O: Oslava narozenin tě neuspokojila?
I: Ale jo, mám akorát velký problém.
Něco ho opravdu trápilo a nevěděl, komu se svěřit. Rozhodl se pro Otu, protože byl jediný doma.
O: Tak co se děje? Povídej.
I: Jak ti to jen říct. Prostě.... Prostě jsem to no. Jsem těhotný.
O: Cože?!
I: No ano.
O: A je to Odpoledního kralíčka 003?
I: Jo.
O: Tak to je skvělé, ne? Vždyť jste už manželé a pořád se po tom roce, co jste spolu, milujete, tak jaký je problém?
I: Je mi to takové trapné. Prostě nemáme peníze na to, abysme uživili další dítě.
O: Další?
I: Jakékoli dítě. Navíc se necítím připravený. Jsem na to ještě mladý. Nemůžu se starat o dítě.
O: A kdy se to stalo?
I: No přece včera. Vážně jsme si užili. Nevím, jestli jsem ti říkal o tom, že jsme začali spolupracovat s jedním sexshopem.
Ota byl jen rád, že nic neslyšel.

Igorka to opravdu trápilo. Musel udělat jediné, co mu zbývalo. Nevěděl, jestli takovou těžkou věc zvládne, přece jde o život nového člověka. Brečel několik dní a několik nocí. Myslel si, že je to jako Sophiina volba. Všechny řešení byly špatně. Ale musel to udělat. Takže večer si zavolal.
I: Dobrý den, pane doktore. Mohl bych se objednat na potrat?
Doktor: Ano, kdy máte čas.
I: Kdykoliv. Co tak za půlhoďky.
D: Dobře, budu na vás čekat.

Igor požádal Otu, aby ho odvezl. Tak si sedli do auta a Ota si vzpomněl, že je zhulený. Tak volali Davidovi. Ten přišel a jelo se. Doprovodili Igora k doktorovi a teprve pak se začal David vyptávat.
D: Co se vlastně stalo.
O: Šel na potrat. Má to chudák hrozně těžké.
D: Už zas?

Láska Lumíra NyklaKde žijí příběhy. Začni objevovat