Bakalım Kansızlarda neler olacak?
Bölümlerin en güzeli oldu sanki;)
İyi okumalarrrr:)
Mertin ağzından
Hastane koridorunda çıldırma noktasına gelmiş bir şekilde volta atıyordum.
Rüzgar ve Merve halay çekilirken vurmuştu, Sevgi ise lavabo da yaralı bir şekilde bulunmuştu. Rüya ve Berkay ise ortalıkta yoktu ve doktorlar Rüzgar ve Mervenin durumunun iyi olduğunu ama Sevginin kritik olduğunu söylemişlerdi.
"O Eren yaptı kesin. Kansızlar yaptı kesin."
Aklıma mekana saldırdıkları gün gelmişti.
Flashback
"Sen de o beynine sok bunu Mert. Sana bunun hesabını ödeteceğim. Sokaklarda ağlayacaksın, Rüyanı arayacaksın ama bulamayacaksın, arkanda o Ölü çetende olmayacak. Bunu iyice kazı Mert."
Flashback son
Ve saha da Erenin dedikleri kulağıma geliyordu.
Flashback
"Sana dediklerimi hatırladın mı Mert? Rüyanı arayacaksın ve bulamayacaksın, arkanda destek veren o çeten de olmayacak, şu an olmadığı gibi."
Yerden kalkmaya çalışırken bir tekme daha attı.
"Çeten sana gelmek isteyecek ama gelemeyecek. Bulamayacak seni, sende onları bulamayacaksın. Bu dediklerimi unutma Mert."
Flashback son
Rüya yoktu, arkamda bir çete de yoktu. Ama hesaplamadığı birşey vardı. Çetemden Elif ve Talha.
Erene istediğini vermeyecektim. Ona bu zaferi vermeyecektim. Telefonum çalınca açtım.
"Mert geçmiş olsun."
Eren itiydi bu.
"Sen yaptın. Sen."
"Hahaha çok komiksin ben seni yemeğe davet edecektim."
Kahkasını bastırdı ve devam etti.
"Menüde, Rüya bayıldı ve tatlı olarak da Berkayabastı var."
Hunharca kahkaha atıyordu.
"Eğer onlara zarar verirsen gözümü kırpmadan, geleceğimi düşünmeden vururum seni. Öldürürüm, gebertirim."
"Üzgünüm zarar gelecek, ama sen beni öldüremezsin çünkü sen iyi çocuksun, örnek ve herkesin sevdiği çocuksun. İyi adamlar asla zarar vermez."
"Ben sana göstereceğim iyi adamı."
"Rüyayı telefona vermek isterdim ama şu an uyuyorlar, sakın merak etme Rüya tek başına uyumuyor yanında Can'da var fotoğrafını atarım."
Dedi ve kapattı.
Sinirle interneti açtım ve gelen fotoğrafa baktım.
Rüya yatakta baygın yatarken Can'da yanında yatıyordu.
"Aaaaah öldüreceğim sizi, mikrop herifler, piç heriflerr."
Duvara sert bir yumruk attım. Talha ve Elif yanıma geldi ve Talha elimden telefonu alıp resme bakarken sandalyeleri deviriyordum.
"Yaşamak istemiyorum ben artık." Sinirden gözümden yaş geliyordu.
Telefonum tekrar çalınca Talha uzattı.
Hemen açtım.
"Ya Mert bu Rüya hep uyuyor mu? Can sıkıldı artık uyanmasını beklerken."
"Bekle sen, topunuzu sikeceğim lan."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okulda ki Çete 2
AdventureYaşayan ölüler geri döndüüü!!! Yaşadıklarına rağmen birbirlerinden kopmadan mücadele eden çetenin karşısına çıkan kötülüklerle beraber mücadele edişlerini okuyacağız. İyi okumalar:)