36. bölüm İstanbula dönüş

5.9K 220 67
                                    

Kendi evimize geldiğimizde kapıyı bize Mehtap anne açmıştı.

Anneme ve bana sarıldığında
"Hoş geldiniz. Ne de özlemişim sizi" dedi.

Şaşırmıştım. Bizim geleceğimiz de nerden biliyordu. Yoksa bizde mi kalıyor?

"Ben de çok özledim sizi anne" dedim.

Valizleri kenara koyup "Bende Yavuz sizin evde kalıyordur diye düşünmüştüm. Meğerse siz bizde kalıyormuşsunuz" dediğimde

"Ha yok kızım burda kalmıyorum. Hatice geleceğinizden bahsedince bende size gelip hazırlık yapayım dedim" dedi ve gülümsedi.

"İyi yapmışsınız" diyip bende gülümsedim.

Mehtap anne burda olduğuna göre Yavuz da burda bir yerdedir diye düşündüm. Acaba odamızda mı?

"Yavuz odada mı?" Diye sordum.

"Yok kızım Oyayla işleri varmış dışarda" dedi.

Sinirle dişlerimi sıktım.
Ne Oyaymış arkadaş. Başlıyacam şimdi. Burda karısı gelmiş adam sözde arkadaşıyla geziyor.

"Akşam gelsin de oğluma süpriz olsun. Ne de çok özledi seni bir bilsen" dedi.

Mehtap anne bana imalı imalı bakıyordu.

Annem atlayıp "Bizim kız da çok özledi. Dimi kızım" dedi. Beni dürttüğünde kafamı olumlu anlamda salladım.

~~~~~~

Akşam olmuş heyecanla Yavuzun gelmesini bekliyordum.

Sonunda kapı çaldığında kalbim yerinden çıkarcasına attı.

Annem bana bakıp "Kapı çalıyor kızım. Duymuyor musun?" Dediğinde

"Duyuyorum annecim" dedim.

"Açmayacak mısın? Hadi" dediğinde
Annemlere çok meraklı gibi görünmemek adına yavaşça odadan çıktım. Görünmediğimden emin olduktan sonra kapıya kadar koşarak gitmiştim. Kendimi sakinleştirmeye çalışıp kapıyı açtığımda gördüğüm kişiyle kaşlarımı çattım.

"Oya?.." dedim sorarcasına.

Şaşkınlıkla bana bakıp "Aaa.. Beren gelmişsin" dedi. Yüzünde memnun olmayan bir ifade takmıştı.

"Senin burda ne işin var?" Dedim.

"Asıl senin ne işin var? Burası Yavuzun evi" dediğinde

"Ben Yavuzun karısıyım unuttun sanırım. Bu ev bizim" dedim.

"Yakında boşanacaksınız. Ne evinden bahsediyorsun" Dedi.

Tek kaşımı kaldırdım. "Belki de boşanmaktan vazgeçmişimdir" dedim.

Öfkeyle bana bakıp "Bu olamaz. Kadirle bir anlaşmanız var" dedi.

"Bizim boşanmamız seni neden bu kadar ilgilendiriyor ben onu anlamadım" dedim.

"Çünkü o benim arkadaşım. Üzülmesini istemiyorum" dedi.

"Benim yanımda Yavuz çok mutlu sen merak etme" dediğim sırada Yavuzun sesini duydum.

"Beren" diyip yanıma geldiğinde bana sıkı sıkı sarıldı. Bende ona sarıldım.

Oya bize kıskançlıkla bakarken
"Çok özledim seni" dedim ve elinden tutup içeri çektim.

Yavuz bana şaşkınlıkla bakarken
Oyaya dönüp "Sen gelmiyor musun?" Dedi.

Oya birleşen ellerimize bakarak
"Şimdi aklıma geldi. Benim halletmem gereken bir iş vardı sonra görüşürüz" dedi.

Patronum MafyaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin