Yiğit Ege ile biraz oynadıktan sonra sıkılmıştım.
"Abi" deyip kalktı ve kapıya koştu Yiğit Ege. Kapıya baktığımda Burağı, Yağız'ı ve Şeyda'yı gördüm.
"Nereye gidiyorsunuz?" dedi Yiğit Ege.
"Dışarı çıkıyoruz aslanım" dedi Burak.
"Bende gelmek istiyorum" dedi Yiğit Ege.
"Sen evde dur" dedi Burak.
"Gelsin ya" dedi Şeyda. Ona kısa bir bakış attım.
"Sude sende geliyor musun?" deyip bana döndü Yiğit Ege.
"Hayır canım" deyip gülümsedim.
"Sen gitmezsen bende gitmem" deyip yanıma geldi ve oturdu. Burak ve diğerleri gitmişti. Bizde yemeğimizi yedikten sonra oyun oynamaya devam ettik. Saat geç olmuştu.
"Hadi bakalım yatma vakti" deyip kalktım. O da kalkıp elimi tuttu. Pijamalarını giydirdikten sonra yatağa yattı. Yanına oturup ona hikaye okudum. Yiğit Ege uyuduğunda odadan çıkıp kendi odama gittim. Pijamalarımı giyip yukarıya çıktım. Burak hâlâ gelmemişti. Nerede acaba? Umarım iyidir. Of Sude umarım iyidir ne koca adam tabi sahip çıkacak kendine. Koltuğa oturup onu beklemeye başladım. Gözlerim kapanırken gözlerimi dinlendirmek için kafamı arkaya yasladım ve gözlerimi kapattım.
Omzumda hissettiğim baskı ile gözlerimi açtım.
"Sude" dedi Burak. Esneyip gözlerimi iyice açtım.
"Geldin mi sen?" dedim uykulu sesimle.
"Yok hâlâ yoldayım, geldim tabi. Ne yapıyorsun burada?" dedi.
"Şey, ben seni beklerken burada uyuyakalmışım" dedim, gülümsedi.
"Sen niye beni bekliyordun?" dedi.
"Merak ettim, edemez miyim?" dedim.
"Edersin tabi ya" dedi, göz devirdim.
"Neyse ben odama gideyim" deyip kalktığımda o da kalktı. Bir adım attığımda başımın dönmesi ile düşecektim ama Burak beni tutmuştu.
"İyi misin?" dedi.
"Başım döndü birden" dedim.
"Pekala" deyip beni kucağına aldı. Aniden gelen üşüme hissi ile Burağın göğsüne biraz daha yaklaştım. Odama geldiğimizde beni yatağa yatırdı. Direk uykuya dalmıştım.
*
Esneyip gözlerimi açtım. Kafamı kaldırdığımda Burağın yüzü ile karşılaştım. Şaşkınlıkla kafamı indirdim. Kafam onun göğsündeydi. Elim karnında ve onun eli de benim elimin üstündeydi.
"Ne oluyor ya" deyip geri çekildim. Titreyip gözlerini açtı.
"Ne oldu?" dedi uykulu gözlerle bana bakarken.
"Senin benim yatağımda ne işin var?" dedim.
"Dün gece seni odana getirip yatırdıktan sonra direk uyudun, bir şeyler sayıklamaya başladın. Bende sen iyi olana kadar yanında kalayım derken uyuyakalmışım" dedi. Nefes verip yeniden yattım. Üşüdüğümde yorganımı üstüme çektim.
"Düşündüğün için teşekkür ederim şimdi çıkar mısın?" dedim, yataktan kalktı. Gideceği sırada hapşırmam ile geri döndü. Elini alnıma koydu.
"Ateşin var senin, hasta mı oldun?" dedi.
"Halimden anlaşılmıyor mu?" dedim.
"Bu havada hasta olanda ne bileyim" dedi, göz devirdim.