"What the hell!!" Skrek jag så högt att jag knappt hade någon röst kvar. Jag tog upp min mobil för att ringa Rosie och berätta vad som har hänt. "Rosie i think you need to sit down for this" sa jag så att hon inte skulle ramla ihop på golvet för man vet aldrig med hon.
"Yeah sure what's up are you hurt or something Sara?" Sa hon och lät nervös."Haha no i'm not hurt at all okey so i was wathching hunger games and was eating BJ and i though that i would log in to my twitter to look a little bit, yeah so then i relized that i had 1 million new followers and one of them are no one lesser then Harry Styles" sa jag så långsamt och tyst jag bara kunde så att hon inte skulle bli ännu mera uppskakad än vad hon redan var av konserten!
"Hahaha yeah sure thing Sara" sa hon och trodde inte riktigt på mig
"You think this is a lie? But it's not! Look at your twitter yourself and see but im going down to starbucks awhile, bye love you" sa jag och väntade på hennes svar.
"Bye,love you tooooo" sa hon och drog ut på det sista ordet.
Jag var ganska irriterad på Rosie för att hon inte trodde på mig
Dock är ju detta är stor grej för henne så hon har nog svårt att ta in det.Efter jag bytt om till outfiten
(som finns på bilden)
Så drog jag mig ner till stan,eftersom att jag inte hade någon bil ännu så brukade jag låna Rosies men nu är ju hon i skolan så det är lite svårt.Det tog mig ungefär 20 minuter att komma in till starbucks, när jag äntligen kommit in från kylan utifrån möttes jag av den fantastiska doften som luktade från allt som Starbucks kunde erbjuda.
Alla inne på starbucks var där inne med någon vilket kändes ensamt för mig. Jag kände ingen här i London som jag kunde ringa och träffa det var bara Rosie men hon var inte här.Jag gick fram till kassan där en ung kille stog,han såg ganska bra ut. Han var lång och hade blont hår som matchade in med hans knallblåa ögon.
"Hello, i want one of those caffe latte with chococlate teast" sa jag när jag beställde " yeah of course it'll be 2 dollars" sa han med ett otroligt vackert leende
" thank you " sa jag och tog min Latte och satte mig vid ett bord för två eftersom att det inte fanns något singel bord.Precis när jag slog mig ner vid bordet för att ta av mig jackan så kom det in tre killar.
"Oh no.." Sa jag så tyst jag bara kunde och försökte kolla bort så mycket jag kunde så att inte den längsta av dom han så kallas Harry Styles skulle se mig. Jag tror Harry var med Niall Horan och Liam Payne också men det var ganska svårt att se eftersom att jag försökte kolla bort.Efter ett tag passerar killarna mig och sätter sig vid bordet framför mig där det fanns tre stolar och det värsta av allt var att han satte sig vid det läget på deras bord så att vi kunde se varandra mittemot där vi satt. Vad ska jag göra? Om han ser mig så är det inte bra, jag måste göra något? Jag lämnade kaffet
Och jackan och sprang in på toaletten och försökte samla mig.
Efter ett tags pepptalk och kollande i spegeln så gick jag och satte mig vid bordet igen för att dricka mitt kaffe som jag ännu inte börjat på och gå iväg så snabbt jag bara kunde."Hey isnt that you?" Sa en mörk röst som fick mig att rysa och få gåshud över hela kroppen. Jag
Kollade upp för att möta hans ansikte och det första jag såg var hans knall gröna ögon, och förstod att detta är Harry.
"Mm i dont know " sa jag för jag visste inte vad jag skulle säga tillbaka."haha yeah it's you, can i sit here?" Sa han med ett flin på ansiktet. " yeah it's okey" sa jag men egentligen ville jag bara springa iväg så fort jag bara kunde.
Jag tog upp mitt Kaffe för dricka "ouch!" Sa jag hoppade till så att harry började gapskratta och jag började skämmas." To warm? Here let me fix it" sa han och gick bort till servitrösen och gav henne min kaffe,jag hoppas han inte är en diva som ska ha allting perfekt och
Är självisk. Så länge jag satt och väntade på att både Harry och mitt kaffe skulle komma tillbaka så mötte jag blickar av Niall och Liam och vi bytte våra hej med varandra.
"Here you go i dont think it's so warm now" sa han och log som en liten unge vilket som var väldigt gulligt, för hela han var söt.
"Ohh thank you" sa jag och började dricka mitt kaffe.
"By the way my name is Harry,what is yours?" Sa han och sträckte fram sin hand.
" my name is Sara" sa jag och skakade hand med Harry.
"So Sara tell me a little about yourself?" Sa han och jag gjorde som han sa.
" well my name is Sara and i'm 19 yars old and live in a flat with my only and bestfriend Rosie Woodley who is a massive One Direction fan. I'm actully from Sweden so thats one of the reasons why i dont have friends here, so that's me" sa jag och var helt uppriktig om vem jag var, jag brydde mig inte om att han kanske skulle dissa mig eftersom att jag inte hade samma status som han." Now you have me and Sara as your friends haha" sa han och fick mig att rysa i hela kroppen. Jag menar är det verkligen så att jag är vän med Harry Styles nu? Tydligen är jag det.Efter ett tags pratande om allt som fanns så var klockan mycket och insåg att jag och Harry hade suttit här i 4 korta timmar. Liam och Niall gick för 3 timmar sedan och lämnade oss ensamma. Eftersom att det var höst så var klockan 18:00 och det var kolsvart ute.
"I had a really nice time here Harold but i need to go home now"
Sa jag med ett retsamt flin på min mun. "Hey! Call me Harold one more time and i swear that i'll tickle you untill you can't laugh anymore!" Sa han och skrattade.
När vi gick ut från starbucks så skildes våra vägar åt. " you isnt walking right?" Frågade han med en orolig röst.
"Yeah i walking, it's only 20 minutes'' sa jag
''You isnt walking so i drive you home"sa han och lät väldigt övertygad på hans röst att jag skulle med, jag följde efter till hans Rang rover och han körde mig hem. Stämningen mellan oss var bra, vi satt och småpratade och skrattade när vi berättade historier för varandra om våran barndom.Innan jag träffade Harry trodde jag han skulle vara hen helt annan kille som betedde sig som en diva för att han var världskänd. Men han är helt annorlunda!
"Hello world to Sara, wich house is it" frågade han och bröt mig ut ur mina tankar.
"The white one down there" sa jag och pekade. När han stannade utanför huset satt vi båda helt stilla i bilen. "Well i better get going i guess,thank you so much for the drive" sa jag och han log
" no worries, goodnight Sara"
Sa han och vi stirrade in i varandras ögon. "Goodnight Harold" sa jag med ett flin på läpparna och skyndade ut ur bilen innan han ens kunde öppna munnen. Han stod kvar med bilen tills jag gått in i huset och sedan körde han iväg.Några timmar senare efter att jag berättade allt för Rosie och hon fangirlat som aldrig förr så bestämde jag mig för att hoppa till sängs. Jag gick in på twitter för att kolla mina följare lite och alla var ju såklart Directioners. Jag kom in på Harry's twitter profil och fick syn på två tweets som fångade mitt intresse.
* I had a great day today ** meet me tomorrow at the same place and the same time*
Morgondagen kommer bli intressant tänkte jag för mig själv och somnade..
BẠN ĐANG ĐỌC
Pretty Lies.
Fanfiction~Svensk och Engelsk~ "It's beacuse i dont have you that i wont lose you"