-Hatırlatma-
Bizim bu uzun solukla öpüşmemiz nihayet nefeslerimizin kesilmesiyle son buluyor.Daha önce bu kadar uzun ve tutkulu bir öpüşme yaşamadığımızdan-tabi bunu benim başlattığımıda atlamayalım- oldukça utanıyorum.
''Elma şekerim ,hadi uyuyalım'' muzip bir ifadeyle sırıtıp demin olanları ima ederek.
Onun bana Elma şekerim diye hitap etmesiyle içimi büyük bir mutluluk kaplıyor.Bir kedi edasıyla Kereme dahada sokulup uyumak üzere gözlerimi kapatıyorum.''İyi geceler Kas yumağı''diyorum ona değişik bir şekilde hitap ederek
''İyi geceler elma şekeri''diyor saçlarıma bir öpücük kondururken.
-
''Kerem hadi geç kalıcaz kalk artık''diyorum yatakta homurdanan Keremi dürterken.Ben uyandım, formalarımı bile giydim ama beyefendi bir kafasını kaldıramadı.
''I-hıı''diye homurdanıyo Kerem kafasını daha çok yastığa bastırarak.Aslında bende şimdi seninle sarılıp uyumak isterdim canım.Ama malesef her istediğimiz olamıyor.
Bağırıp ,dürtmelerim sonuç vermeyice ona böyle şiddet uygulayarak kaldıramayacağım ap açık ortada. Bende bu nedenle ''Madem sen bu dilden anlamıyorsun, bende senin anladığın dilden konuşurum'' cümlesini benimseyi yatağın ucuna oturuyorum.
''Kerem...Kas yumağı lütfen kalkarmısın.''diyorum saçlarını okşarken.
''Birazcık merhamet görmek çok hoşmuş''diyor kafasını yastıktan ayırmadığından çıkan boğuk sesiyle
''Dürtünce çokmu acıdı canın?''diyorum pişmanlıkla dudağımı dişleyip.Ben ondan bir tepki beklerken oda kafasını kaldırıyor ve dudağı büzülmüş bir şekilde kafasını aşşağı yukarı sallamakla yetiniyor.
''Özür dilerim''diyorum ellerimle yanağını avuçlayıp.
''Eğer kendini affettirmek istiyorsan yapacağın şey çok basit''diyor kaşlarını havaya kaldırıp haince bana bakarken.
Bende'' nedir o ?'' dercesine kaşımı kaldırıp vereceği cevabı bekliyorum.O bunu sesli bir şekilde belirtmese bile dudağını bana uzatıp gözlerini kapaması onu öpmemi istediğini anlatmaya yetiyor.
Bende biraz olsun o utancı üzerimden atıp dudağına küçük bir öpücük konduruyorum.Geri çekildiğimde memnun olmuş bir gülümsemeyle bana bakan Kerem, keyfimi daha da yerine getiriyor.
Bizim bu akıl almaz değişimimize alışmak benim için kolay değil.Öpüşüyoruz,birlikte uyuyoruz,sevgililerin yaşamadığı kadar romantik anlar yaşıyoruz.Biz neyiz ki ? Bunun sonu ne olacak? Hep böyle gitmeyecek ya,elbet bir gün bir şeylerle yüzleşmek zorunda kalacağız.Ama ben o güne kadar hayallerimi yaşamanın keyfini çıkarıp,hiç bir şeyi düşünmeyeceğim.Yani umarım dediklerimi uygulayabilirim.
^^
''Biz direk okula geçiyoruz dimi ?'' diye soruyorum yüzümü direksyon başındaki Kereme çevirip.
''Evet''diyor Kerem haince sırıtıp.''Sen nereye geçelim istersin?''
''Hiç...Sordum sadece canım!''diyorum birden bire celallenerek.Bazen o saçma imaları beni sinirlendiriyor.
''Bişey demedim ya .Sakin.'' diyor sahte bir korkuyla.Sanki ben dalga geçtiğini anlamadım.
''Okulda hiç çekilmez şimdi''diyorum dudağımı memnuniyetsizlikle büküp.