P.O.V. Olivia
Ik word wakker en probeer me uit te rekken, maar het lukt me niet. Twee sterke armen om mij heen houden me tegen. "Blijf nog even liggen." fluistert Justin. Justin en ik zijn al bijna een jaar samen en naturlijk slapen we bij elkaar ;). "Het is al 11 uur en ik heb honger." zeur ik. Rustig trekt hij zijn armen weg en geeft me een kus. Al snel gaat het over op zoenen. Hij vraagt toestemming met zijn tong en die geef ik maar al te graag. Ik trek me terug en loop weg. Ik voel dat hij verbaast naar mij kijkt, maar I don't care. Ik heb honger, dus ik ga ook eten. Ik loop daar de keuken en pak een pan. Ik heb zoveel trek in een roerei dat ik eieren, ham en strooikaas pak. Ik doe wat boter in de pan en laat de pan warm worden. Ik leg de plakjes ham in de pan en bak ze een beetje. Daarna leg ik ze op mijn twee boterhammen die al klaar lagen en maak een ei kapot. Ik giet hem in de pan en pak er nog twee. Ik begin met de spatel te roeren, zodat er kleine stukjes ontstaan. Als het goed gebakken is verspreid ik het ei over mijn boterhammen. Ik pak nog wat zout en peper en strooi er een lading overheen. De geur van mijn ei komt me tegemoed en snel loop ik in mijn japon met mijn bord naar de woonkamer er zet de tv aan. Ik begin te eten en hoor voetstappen op de trap. "Heb je ook wat voor mij gebakken lieverd?" vraagt Justin. "Nee. Alles staat er nog voor je, dus je kan gelijk beginnen." zeg ik en knipoog naar hem en begin te lachen.
Sip kijkt hij me aan, maar loopt direct door naar de keuken. 5min later komt hij terug met wat eten en een jointje.
"Mag ik ook een haaltje?" vraag ik. Hij neemt nog een haaltje en geeft de joint daarna aan mij. Ik neem een haaltje en voel mijn hoofd al licht worden. Wat voelt dit toch goed, maar toch ook weer slecht denk ik. Ik geef hem terug aan Justin en eet verder mijn ei op. Ik sta op en loop naar de keuken en was mijn spullen af. Gehehe ze hebben geen vaatwasser ;3 Ik loop weer terug naar de woonkamer en zeg: "Wat zullen we vandaag eens gaan doen schat?" Justin kijkt op en mompelt wat. "Uhmm ik ga naar vrienden toe...."
Kort hoofdstukje, maar wou toch alvast wat posten. Het volgende hoofdstuk word langer! I Promiss. Xoxo
(441 woorden)
JE LEEST
Justin Bieber My Husband.
RomanceP.O.V. Olivia Ik stel me eerst even voor. Ik ben Olivia en ik ben 16 jaar. Ik heb sinds een jaar een relatie met Justin. We hebben veel mee gemaakt, maar alsnog blijf ik van hem houden. Hij is zo lief voor me. Hier sta ik dan in de badkamer. Met da...