A tisztás

44 6 0
                                    

A csapatnak nem sikerült hajnalban elindulnia, ahogy azt Paul Malik szerette volna. Helyette a nap már magasan járt égen, mikor minden holmijukat összeszedve megkezdték az igencsak hosszúnak ígérkező sétájukat a sziget belseje felé.

A sor elején Rebecca Calder haladt, kihúzott háttal, hátravetett vállakkal. A haja kibomlott az éjszaka folyamán, az ing darabot, amely még felkötve tartotta a barna tincseket, elhagyta. Minimálisan még bicegett, de igyekezte nem kimutatni a fájdalmát. Nem volt hajlandó rá, hogy hagyja, megint végigcipeljék a dzsungelen.

Pláne nem Malik. A férfiből nem kért többet egy darabig, hiába lebegett maga előtt a kép, ahányszor csak lehunyta a szemét, mikor a hajón voltak. A közelsége, az illata, a finom mozdulatai, melyeket az ember egy ilyen férfiból nem nézne ki. Ahogy egyszerre volt taszító és rendkívül vonzó...

Becky alig észrevehetően megrázta a fejét. Fontosabb dolga is volt annál, minthogy Malikon gondolkodjon. Vagy az édes csókján.

Helyette Clinton Aldrenre nézett, aki csendben menetelt mellette, kicsit lemaradva, de a kezét szorosan fogva. A lány pedig ezzel mit sem törődve lépkedett a nedves avaron.

Ez természetesen nem tetszett a hátuk mögött haladó Corin Fletchernek, de az előző napon történtek után jobbnak látta csendben maradni, és magában fortyogni a dolgon. Mellette bátyja, Drake támogatóan karolta át húga vállait, közben enyhén ideges pillantásokat vetve hol az elől, hol a hátul haladó páros felé.

Ugyanis a sort Paul Malik és Jose Calder zárta. Egyikük sem nézte jó szemmel a csoport vezető párosát. Sőt, valósággal szikrákat szórtak rájuk.

Végül a beállt csendet Malik törte meg, ahogy Jose-hoz fordult.

- Ki volt az a nő, akitől kiborultak?

Calder megtorpant, majd lesápadt. Paul egy pillanatig azt hitte, a férfi menten rosszul lesz. De nem így történt.

Jose nagyot sóhajtott.

- A feleségem...

Malik felvonta a szemöldökét.

- Nem tudta, hogy itt van?

- Azt sem tudtam, hogy él...

Malik is megállt, nem messze a milliomostól. A gyerekek haladtak tovább, észre sem véve, hogy a két felnőtt lemaradt.

- Amikor Rebecca kicsi volt... - fogott bele Jose, olyan arckifejezéssel és szájízzel, mint akinek a fogát húzzák - Visszajöttünk ide az anyjával... persze, a lányunkat is hoztuk magunkkal... csakhogy rosszul sültek el a dolgok... és egy dög megölte őt... de láttam, ahogy széttépik... hogy lehet itt...

Malik a fejét rázta. Bár ezek után csak még több kérdés fogalmazódott meg benne. Melyeket készen is állt feltenni a férfinak, míg lehetősége van rá.

☘️☘️☘️

Rebecca rohant.

Ahogyan csak a lába bírta.

Otthagyott csapot-papot és futott.

Nova a vállába kapaszkodott, kis karmait a lány bőrébe vájta, le ne repüljön róla. Rebecca pedig nem foglalkozott a belényilalló fájdalommal. Csak futott.

Már szinte a tüdejében érezte a friss víz és a lédús gyümölcsök illatát, és képtelen volt betelni velük.

A nyomában rohant Clint és a két Fletcher is. Együk sem tudta elképzelni, mi ütött a Calder-lányba, de tekintve, hogy a két felnőtt eltűnt mögülük, nem tartották jó ötletnek hagyni Beckyt futni.

Legalábbis Clint egészen biztosan nem. Nyeregben érezte magát. Most kellett cselekednie é visszaszereznie a vezetést, míg a lány nem kívánta a vadásza társaságát. Nem tudhatta, meddig tart ez az állapot, de bízott benne; jó sokáig.

Ezzel szemben Corin majd' felrobbant. Ha rajta múlt volna, egészen biztos nem rohan a másik lány után. De Drake nem hagyott neki más választást.

Corin Fletcher eleve ellenszenvesnek találta Rebeccát, már mikor megismerkedtek is. Ő volt a kedves, kissé csendes, de okos lány, akinek még a külseje is... teljesen átlagos volt. Semmi különleges nem volt benne. Éppen ezért húzta fel annyira a lányt, hogy Clint inkább vele törődik ennyit. Ez pedig felkorbácsolta a gyűlöletét.

A mostani helyzet, mikor úgy tűnt, Becky viszonozni is találja a közeledést, tett róla, hogy Corinban végképp elpattanjon valami. Brett a Calder-lány miatt halt meg, most pedig képes a lehető legundorítóbban kihasználni a helyzetet.

Gyűlölte minden egyes porcikáját, mozdulatát, minden hangot, amit kiadott, vagy hozzá volt köthető.

Rebecca egy bokorba vetette magát, a többiek pedig nem sokkal később utána.

Egy nyílt, gyönyörű szép tisztás tárult a szemük elé. Zöld fűvel, gyümölcsfákkal, melyek telis-tele voltak színesebbnél színesebb termésekkel. A tisztást középen egy szélesebb, ámde sekély patak szelte ketté.

És ami a legjobb volt az egészben; sehol nem volt egy állat sem.

Becky nagyot szippantott a levegőből, és csillogó szemekkel nézett körbe. Biztonságos helyet talált, vízzel és élelemmel.

Clint lihegve állt meg mellette, majd a térdein támaszkodva próbálta kifújni magát. Jó sportoló volt, de ez a tempó rajta is kifogott. Ezzel szemben Rebecca úgy állt mellette, mintha nem most futott volna le jó pár száz métert, őrült tempóban, fájós lábbal.

Aztán felnézett, és a szeme elé tárult a tisztás.

- Azta... - nyögte ki, mihelyst megtalálta a hangját.

-Ugye? - mosolygott a lányt - Gyönyörű...

Clint bólintott. Újfent Becky keze után nyúlt, azonban a barna hajú hamarabb húzta el onnan a végtagját és Novát simogatva elindult a víz felé.

Clint csalódottan szorította ökölbe a kezét.

De ő ennyitől még nem adja fel.

Befutott mögötte Corin és Drake is. Erősen kapkodták a levegőt, a Fletcher-lány már készült lehordani Rebeccát a gyors maratonért, amikor neki is feltűnt a hely.

Így hát inkább csendben maradt.

- Itt biztonságban leszünk egy darabig... - jelentette ki a Calder-lány, a microraptorral a vállain. Nova jól láthatóan remekül érezte magát. Becky nyakába bújt és onnan szemezett a többiekkel.

- Úgy, mint a legutóbb? - fonta össze a karját maga előtt Clint - Ha jól emlékszem, akkor is itt volt ez a kis dög, és két rex majdnem megevett éjszakai nasinak...

- De itt nincs rex. Nemhogy kettő, egy se - nézett körbe Drake - Szerintem maradjunk egy kicsit...

- Emlékeztetnélek, hogy jó lenne még sötétedés előtt letudni a központot... - szólt közbe Corin - Így is későn indultunk...

- Viszont az apám és Malik lemaradtak. Szóval itt megvárjuk őket - kötötte az ebet a karóhoz Becky, majd leült a patak partjára és levéve a nyakából Novát az ölébe tette.

A csapat másik három tagja összenézett. Némán egyetértettek, hogy akkor innen már nem mennek sehova egy ideig.

Így mindenki ment a maga dolgára.

Drake elvonult, hogy kipihenje magát. Neki bőven elege volt már akkor a napból. Sőt, úgy mindenből.

Leheveredett egy fa tövében, és hamarosan az igazak álmát aludta.

Corin arcára halvány mosoly került, ahogy figyelte a testvérét.

Azonban a mosolya hamar eltűnt, amint Clintre terelődött a figyelme. A fiú magányosan szedte a gyümölcsöt az egyik fáról, ameddig csak felérte.

Megindult felé, azzal a céllal, beszél vele a Calder-lányról.

Azonban tervét meghiusította a tisztásra berohanó Jose Calder.

Вы достигли последнюю опубликованную часть.

⏰ Недавно обновлено: Jun 13, 2022 ⏰

Добавте эту историю в библиотеку и получите уведомление, когда следующия часть будет доступна!

The Island /Jurassic Park ff./Место, где живут истории. Откройте их для себя