15.rész

50 7 0
                                    

Másnap reggel kipihenten ébredtem! Dave még aludt. Megprobáltam kibontakozni öleléséből de hirtelen szorosan magához huzot.
-Jó reggelt életem! Hova készülsz? - mormolta hajamba.
-Csak le akartam menni kávét csinálni és nem akartalak felkellteni. - csókolta meg! Láttam rajta hogy nagyon meglepődött azon hogy kávét akartam hozni neki az ágyba.
-Tudod mit majd én hozok fel neked! El ne mozdulj! - parancsolt rám. Néha annyira figyelmes. Néha meg hát hogy is fogalmaztak olyan más. Akkor inkább olyan pasis. Aki nem alavsonyodik le a lányok szintjére! Addig meg ő a kávé át készítette oda mentem a szekrényemhez és megprobáltam valami értelmes goncot magamra rángatni. Nagy nehéz meg kerestem a fekete szaggatott farmerem majd a hozzá passzoló színben az egyik haspolomat! Csodás! Gondoltam magamba. Tudom hogy nem vagyok valami álomszép,de csúnya se! És erre büszke vagyok.
-Khmm..... Nem azt mondtam hogy ne mozdulj? - kérdezte Dave közben alaposan végig nézett.
-Gondoltam feloltozok úgy is nemsoká indulunk a suliba. Szerinted? - forogtam egyet a tengelyem körül! Erre elvigyorodott!
-Nem rossz, sőt kimondottan jó. De nekem jobban tetszettél kevesebb ruhával. Mondjuk abba a szexi, rövid hálóingben! - harapta be alsó ajkát. Majd közelebb jött és magához ölelt! Szenvedélyesen megcsokolt majd neki nyomott a szekrényemnek!
-Dave! Nekünk suliba kell mennünk! Ahhh... ha hallod? - gyengültem el és próbáltam ép ésszel gondolkodni.
-Arra gondoltam hogy ma kihagyhatnank egy napot. És együtt tölthetnénk! - mondta két csók közt. Lassan az ágyhoz vezetett és érzékien ledöntött. Teljesen a hatása alatt álltam. A pólóm alá csusztatta a kezét majd a melltrartomat akarta kicsatolni, amit sikerült is. Szép lassan le ette a pólóm, nadrágom és a bugyimat is. Meztelen voltam előtte.
-Most én jövök! - haraptam meg kicsit a számat. Nem sok időn belül ő is egyszáll semmiben volt. Felém kerekedett és elkezdett csokolgatni. Nyakamtól a mellemen át ahol egy kicsit elidőzött majd a hasam után a nőiesegemet csókolta körbe. Minden porcikamra csókot lehelt. Minden érintésevel egyre jobban feltűzelt. Majd egy és két ujjával kényeztetett. Egy idő után a nyelvét éreztem. Imádtam!! Amikor már úgy érezte hogy eleget falatozott, fél aszott hozzám és szenvedélyesen megcsokolt. Szép lassan belém rakta nagy és kemény férfiasságát. Először lassan majd gyorsan mozgott bennem. KB 30 percig bírtuk. Tökéletesen egyszerre éltük át a gyönyört.
-Annyira szeretlek Jázmin! - húzott a melkasára majd puszit nyomott a homlokomba. Egy ideig még békésen feküdtünk utána elmentünk fürdeni.

"2órával később"

-Mit szólnál ha elmenenk egy kicsit kirándulni. - kérdezte Dave.
- Ha már úgy is itthon vagyunk. Legyen! - adtam be a derekam. Már úgy is unatkoztam. Gyors át öltöztünk meg csináltunk szendvicseket. Vagyis én csináltam a szendvicseket mert Dave még mindig öltözött. Meg hogy a férfiak gyorsan elkészülnek. Na persze! Dave az élő példa arra hogy ez nem igaz. Már vagy 20 perce öltözik! Na mindegy. Egy idő múlva amikor már a szendvicseket is elpakoltam lekászálódott a lépcsőn.
-Kész vagy? - kérdezte én meg csak ránéztem.
-Már szendvicseket is csináltam. - húztam össze a szemem.
-Ügyi vagy kicsim! - jött oda hozzám és puszilta meg a halantekom. Majd kimenet a házból. Na jó most csak én vettem észre hogy valamiben sántikál vagy ti is. Ez nekem nagyon gyanús. Na mindegy. Pasik! Ők már csak ilyenek. Beültünk a kocsiba és már indultunk is.

"Pataknál"

Egy ideig autoztunk majd leallitotta egy kisebb erdő mellet. Lezárt majd kézen fogott és egy ösvény felé vezetett. Majd egy nem várt fordulat következett. Bekötötte a szemem egy sálal.
-Muszály? - nyavajogtam.
-Igen, mert akkor lőttek a meglepinek!
-Mivan ha elesek?
-Nem fogsz. Vigyázok rád! Bízol bennem?
-Igen bízok!
KB 20bpercig sétálhattunk amikor hirtelen meg állt és levette a sálat a szememről. Én csak ámultan! Csodaszép volt!
-Tetszik? - karolta át a derekam hátulról és az állát a fejemnek támasztotta.
-Ez gyönyörű Dave!
-Ennek örülök. De hiába szép meg minden, de te akkor is gyönyörűbb vagy a világon mindennél és mindenkinél! - bugta szerelmesen. Mire oda fordultam és szenvedélyesen megcsokoltam. Amikor elváltak ajkaink leterítettük a pokrocot majd neki álltunk enni. Amikor meg ettük mind a 6 szendvicset Dave elkialtotta magát.
-Utolsó a záptojás aki a vízbe ér. - mondta és már el is indult. Gyors utána iramodtam közben levettem a pólóm, cipőm és a nacim.
-Jesszusom! - kiabáltam. Rohdat hideg a víz!
-Mi a baj kicsim? - úszot hozzám a párom.
-Rohadt hideg a víz! Mindjárt megfagyok.
-Gyere ide picim. - húzott magához és szorosan át ölelt.
-Nagyon szeretlek és köszönöm hogy elhoztál ide. Gyönyörű hely. - mondtam miközben jó szorosan hozzá bújtam.
-Én is szeretlek kicsim. És szókj hozzá. Mostantól sokat leszünk itt. És ez lesz a mi relytek helyünk. - mormolta a fülembe majd megcsokolt.
Ez a csók! Valami nagyon mennyei volt. Tüzes, szenvedélyes de nagyon gyengéd. Olyan gyengéd hogy még a lábam is bele remegett. A derekamnal fogva tartott meg. Amikor eltavolodtunk egymástól kimentunk a patakbol és a pokrocra feküdtünk hogy megszaradjunk. Közben egész végig a szerelmem mellkasán feküdtem aki a hajamat simogatta. És egyszer csak minden sötét lett. Elaludtam.



"Sziasztok! Remél tetszett a rész ha igen votoljatok. Puszi 🤭❤️🌹"

Szerelem vagy csak játék ?Where stories live. Discover now