~PROLOG~

1.7K 62 3
                                    

Hermiona ležela na postely v Bradavicích. Je tu zřejmě naposledy. Ale kdo ví co bude po válce. Kufr měla zbalený a každou chvílí měla jít na vlak. Jenže se jí nechtělo. Nechtělo se jí odsud odejít chtěla zůstat přála si aby tohle byla noční můra a ona se probudila a zjistjla že se nic neděje a žádná válka neni. Jenže pak se vràtila do reality a zjistila krutou pravdu že tohle neni sen je to něco co se právě teď děje. Mudlové umírají kouzelníci umírají. Jsou mučeni,zavíráni,souzeni. A kdo ví co ještě. Tohle to vše se zřejmě teď tam venku děje a ona se tam vrací. Nechtělo se jí odejít od tud. Nechtěla se vrátit do reality zvykla si na bezpečí Bradavic které zajišťoval Brumbál. Teď už tu není a vše je jiné. Už nikdy nic nebude takové jaké to bylo a to si zřejmě všichni uvědomivali ale nikdo si nedokázal představit onu bolest kterou si budou muset prožít. Ty stráty přes které se budou muset přenést. Tohle vše bude obnášet ona válka která se chystá nikdo si nemůže být jist že ještě pozítří bude živý. Na každém rohu může číhat smrtijed a zabít vás. Tohohle se naštěstí Hermiona bát nemusela ale i přesto byla v nebezpečí. Konečně se zvedla z postele a naposled si prohlédla pokoj po tom popadla kufr a odešla do společenky. Tam už čekala Ginny s Ronem a Harrym. Všichni se na Hermionu dívaly s povzbudivým úsměvem. Ona to z nich nesla nejhůř jediná Ginn věděla proč. Ron s Harrym si myslely že je to kvůli smrti Brumbála a válce která se blíží ale oba byly daleko od pravdy. Bála se okamžiku kdy všichni zjistí kdo je byla zničená z odloučení od Draca a otce. Byla zničená,smutná,vzteklá,vyčerpaná zároveň. Všechno jí najednou připadalo tak těžké její život byl najednou těžký. Byl černobílí. Vše už ale viděla černě. V jejím životě již neexistovalo světlo kterým v poslední době byl Draco a její otec. Ti odešly tak kdo jím je teď. Všichni čtyři(Herm,Ginn,Harry,Ron) se vydali do vlaku. Který na ně čekal na nástupišti v Prasinkách. Harry a Ron s Hermionou se naposled podívali na Bradavice ale to už se vlak začínal rozjíždět. Všichni jen mlčeli a koukali buď na své nohy nebo jen do země či pozorovali ostatní. Na obličejích měli zlomený výraz. Za chvíli se k nim přidala i Lenka která nevypadala o nic líp a Nevill ten byl totálně zničený. Lenka se ho pokušela utěšit ale nešlo jí to. Sama už v sobě neměla tolik optimismu jako vždy ani ona už nedokázala najít něco dobrého na tom to období i ona se bála a veděla že je tohle špatné. Mlčela což bylo také zvláštní ale jako jediná tady se parkrát pokusila navázat konverzaci ale neúspěšně takže to na konec vzdala. Po cestě skoro nikdo nemluvil a na nádraží se všichni rozloučili. Hermiona jela k Weasleyům a Harry k Dursleyům. Objala Harryho a povzbudila ho trochu. Ron udělal to samé a pak se vydali k jeho rodičům kteří na ně čekali. Stál tam i Fred který když uviděl Hermionu rozzářil se. Už se udobřili naštěstí. Vše si vyříkali a jsou z nich zase skvělý přátelé. Fred se pokoušel jak koli povzbudit Hermionu ale jako nikimu se mu to nepovedlo. Ona byla ztracená ve svých chmurných myšlenkách.

Ano konečně je to tu. Druhý díl Traitor. Zřejmě to nebude tak úžasné jako první a kapitoly budpu vycházet po delším intervalu ale věřím že bude taky pěkná.
A teď vzakz pro nelilili včera jsem začala psát něco jako scénář pro novou knihu. A bude to Dramione. Bude se jmenovat Lost souls. Bude to příběh co se odehrává po válce. A měl by vyjít bned jak dopíši tuto knihu snad se ti bude líbit stejně jako tento😘😘😘❤❤❤🤞🤞🤞

Departmen /Traitor 2Kde žijí příběhy. Začni objevovat