Tarık suresine dönmek için bir araştırma yapılmalı. Çünkü Peter Kolosimo ve daha bir çok insan Tarık'ın Tibet, Hindu vb.cesi olan Dhurakapalam’ı yazdılar. Özellikle Peter Kolosimo'yu araştırın, "Timeless Earth"ü. Flamanca metninden birebir tercüme ediyorum:
Dhurakapalam Hind inanışlarında “Altın ışınlar saçan" demektir. Tibetliler de aynısına Turakapalam demektedirler. Bu araç öyle bir şeymiş ki, defne külü ve yağından bir karışım ile yakıtı varmış. İçinde çekiçler biçiminde düzenlenmiş bir düzenek varmış.
Bu araç uzay-üstü-uzaya çıkar ve oradan dilediği galaktik göğe girerek istediği coğrafya ve tarihe yeniden dönermiş. Vimana=Altın ışık saçan gizli demektir (Kont Sedir). Gizliliği sadece kendisini aydınlatması. Defne yağından yakıtıyla ve çekiç sesleri çıkararak hareket eder. Peter Colossimo: "Hint Dhurakapalam'ını Son Rus çarı ikinci Nikolai, Rus devriminden kaçmak için aratıyordu. İnanışa göre bu araç Tibet'teydi ve resmen Çin hükümetine başvurarak, o aracın bulunması için acil ve sınırsız imkan vereceğini bildirdi. Rus çarının kızı Anastassia bu aracı bulmak üzere Tibet’eki Himalaya sisteminin gizli bir bölgesine hareket etti. O günden sonra da kimse çarın kızı Anastassia'yı görmedi. Çin arşivlerinde Targ-tang diye geçen ve Tibet'de bulunduğu iddia edilen araç sadece sadece defne külü ile çalışır... Bu alet cam bir fanus içindedir. Silindir biçimindeki bu fanus içindeki mekanların yolcusu, üst uzaya çıkar ve oranın ebedi loşluğunda saklanır sonra yeniden istediği zamana dönerdi.
Dikkat ettiniz mi? Tarık=Durakhapalam ve Turakapalam (Hintçe ve Tibetçe), Altın gibi ışıklar saçıyor (kendi kendine parlayan). Daha önce de kitaplarımda yazmıştım. Tarık, Durakhalapam ve Burakhapalam (Refref ile Burak=Mirac'a yol veren vasıtalar)... Resulullah da sanki uzay-üstü uzay'a GÖK'e çıkmıştı Mir'ac'da. Orada Rauf (Refref sürücüsü) ve Burak sürücüsü olmuştu (Cahiller Rafraf için minder; Burak için katır ya da deve diyorlar. Hadisçiler böyle tanımlıyor).
Nur 35'de DURAKAPALAM'ın (Tarık) işleme-çalışma biçimi ve mekanizması anlatılıyor. Bu zaten bildiğimiz, torunlarımızın bulacağı UFO 'dan başkası değil (6.anlamı bu) .
Nur 35. Allah, göklerin ve yerin Nur'udur. Onun nurunun örneği, içinde çerağ bulunan bir kandile benzer. Kandil, bir sırça içerisindedir. Sırça, inciden bir yıldız gibidir ki, doğuya da batıya da nispeti olmayan bereketli bir zeytin ağacından yakılır. Bu ağacın yağı, neredeyse ateş dokunmasa bile ışık saçar. Nur üzerine nurdur o. Allah, dilediğini kendi nuruna kılavuzlar. Allah, insanlara örnekler verir. Allah herşeyi bilmektedir.
Nur 35 ve 36'nın 6.anlamı Adiyat suresinin üçüncü anlamı aynı araç=Tarık ve de Necm suresi 1. ayetteki KONAN ARAÇ=Tarık. Konduğu yer Şi'ra (Aynı surede geçiyor=Şi'ra yıldızının da Rabbi O'dur diye). Burak ve Tarık arasında yakıt farkı var. Birinde antimadde ile madde birbirini magnetik şişi (tepkime bölümünde) yok ediyorlar, bu da IŞIK HIZIYLA tepkimeye yol açıyor. Ona da NUR deniyor. "İndiği zaman o parçalar halinde ağır ağır gelene". İşte bu doğru yanıt. Bu magnetik şişede bir anti hidrojen atomu üretiyorsun, bu hemen karşıtını buluyor ve ikisi birbirini yok ediyor (Annihilation). Ortaya fotonlar tepkimesi çıkıyor, o da aracı IŞIK HIZINDA itiyor ve araç ışık hızına çıkıyor. O anda ZAMAN tersine çalışıyor.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araştırma ve Makaleler 1
No FicciónLütfen Dikkat! Araştırma ve Makeleleri okumadan önce iyice düşünün. Sizi önceden uyarıyor ve dünya görüşünüzün temelli değişeceğini söylüyorum. Aynı konuda okuyacağınız diğer eserler size yavan gelecek ve sadece onun tiryakisi olacaksınız. Çünkü bu...