fourth

109 12 37
                                    

🌧

ha valaki egyszer azt mondja nekem, hogy Shawn Mendessel fogok eltölteni egy egész éjszakát, akkor pofán röhögtem volna. már csak azért is, mert eddig azt se tudtam, hogy létezik.

de el kell, hogy mondjam, hogy valami iszonyatosan gyönyörű éjszakát tudhatok magam mögött. habár, eléggé kételkedtem abban, hogy ez egy jó ötlet lesz e, tényleg mintha újra éltem volna a tinikoromat. először egy gyors étterembe mentünk, ahol vettünk kaját, majd egy éjjel-nappaliban vett egy üveg Baislyt, és egy üveg vodkát. Imádom, valami iszonyatosan finom, mézédes, marcipános íze van. a hajnalban történtek pedig őszintén szólva életem legjobb órái voltak. ahogy megérintett. megcsókolt. az illata. a selymes, néhol tintával borított bőre.

egyszerűen csak szerelmes lettem.

mindenébe.

reggel arra ébredtem, hogy valaki rázogat.

- Ariana, kelj fel. - hangja hűvös volt.

- baj van, Shawn? - hirtelen megállt a nadrágja felhúzásában, majd pár másodperc múlva folytatta azt. én mindeközben magam elé szorítva a lepedőt az ágyáról, bágyadtan néztem rá fel.

- öltözz fel. - dobta hozzám ruháimat, mire tátott szájjal néztem rá. 

- már meg ne haragudj.. de te most csak szórakozol velem?! - iszonyatosan mérges lettem. a tudat, hogy ez az egész csak egy játék volt.. összefacsarta a szívem.

- Ariana, naív vagy. bedőltél nekem, ittunk is, én meg kihasználtalak. ne képzelj bele ebbe se többet, se kevesebbet. most pedig öltözz, és menj el. - hagyott ott szobájában. összetörten kaptam magamra ruháimat, majd minden cuccomat összeszedve leindultam az emeletről.

valahogy eltaláltam a konyhához, ami a nappalival volt egybe nyitva. a kanapén ült Shawn, és még nem egy haverja. nem ismertem őket. mikor észrevettek, felhúzott szemöldökkel méregettek, Shawn pedig vigyorogva felpattant, s a konyhapultra ledobott egy borítékot, ami vastagon meg volt pakolva. felé biccentett, hogy vegyem el.

felhúzott szemöldökkel vettem el, majd olvastam el a rajta szereplő kis mondatot. nem szóltam még érte. még.

kibontottam, és több mint háromezer dollár volt benne.

- hmm. - felültem a bárszékre, neki támaszkodtam, majd átszámoltam a pénzt. pont ennyi kéne anya műtétjéhez. csak hogy, én nem egy kurva vagyok. - jajj, Mendes. - ingattam meg mosolyogva fejemet,  mire mindenki csodálkozva nézett rám. igen, még az Ő arcáról is letöröltem a vigyort ezzel a mozdulatsorral - ez kevés. - igazítottam meg hajam, majd egyik lábamat kereszteztem a másikkal. - tudod mit ér ez a pénz nekem? - lengettem meg az arca előtt a paklikat.

- ne merd megcsinálni. - ideges lett, láttam, ahogy arcmimikája pillanatok alatt változott meg.

- oh, te engem még nem ismersz, bogaram. nekem egy férfi nem parancsol. egy nő nem egy tárgy. és én se vagyok az. - majd darabokra téptem, s elszórtam a lakásában a pénzét. a fiúk hallattak egy 'uhh' hangot, Shawn pedig tátott szájjal nézte végig. felvettem a combcsizmám, még a tükörben megigazítottam a hajamat, majd elindultam az ajtó felé. - oh, és ha legközelebb talizunk, nehogy feldugjam a seggedbe a kamerám. - kacsintottam rá, mire a fiúk elkezdtek szakadni a röhögéstől. még utoljára merészen rápillantottam, majd kiléptem a lakásból.

és akkor, aznap reggel két dolgot hagytam ott magamból Shawn lakásán.

a szívemet, ami darabokra tört.

és annak a lehetőségét, hogy anyukám élhessen. sajnos nem tudok a határidőre összeszedni annyi pénzt a fotózással, hogy ki tudjam fizetni a műtétjét. bele kell törődnöm; anyukám hamarosan követi apukámat, és ő is itt fog hagyni. örökre.

shawn

- ohh basszameg! - csaptam rá a pultra, miután Ariana elment. az a legkisebb bajom, ha eltépte a pénzem. de mivel nem egyezett bele abba, hogy tartja a száját az éjszaka történtekről, így simán beköphet a médiában, és akkor cseszhetek mindent.

- hát, Shawn, edd meg amit kotyvasztottál magadnak - veregetett hátba Brian.

- faszom, nem hiszem el. csak annyi lett volna a dolga, hogy.. hogy lelép azzal a kurva pénzzel, és nem találkozunk többet. - idegesen szántottam végig hajamon.

- de amúgy nem értelek - szólalt meg Niall pár perc csend után, mire mindenki kérdőn nézett rá - itt van egy ilyen fullos csaj, van saját stílusa, ami manapság ritka, gyönyörű is, és ebből a szituból az jött le, hogy értelmes is. erre pattintod pénzzel? kajak ennyi eszed van? - pillantott fel a TV-ből. - ember, nagyon elcseszted, mert ilyen lányt nem fogsz minden sarkon felszedni. elmondta, nem egy kurva, van önbecsülése. ezt nagyra tartom benne. viszont amit te itt levágtál, ne haragudj, jó haverok vagyunk, sőt, de szánalmas. - húzta meg a kezében tartott sört.

- ebben egyet kell, hogy értsek Niall-el. és szerintem mindenki egyet ért vele. - nézett körbe Zubin a szobában, mire mindenki helyeselni kezdett.

- ahj, basszus mindenki annyira összezavar. másnapos vagyok, hagyjuk még ezt a témát. - néztem fel a plafonra, majd elvettem egy kontrollert az asztalról, és inkább neki álltam játszani.


2019. 10. 01. ||| kedd 20:40

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Oct 06, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

sighWhere stories live. Discover now