Bir kadın, bu beyaz bulutsu ve yarım şal başörtülü. Böyle bir resimden söz etti Jana. Sözde "Venüs UFO'sundan inmişmiş, Venüslüymüş falan diye yazmışlar. Venüs Misyonu diye yazmışlar...". O süslemeler dışında resmin doğru olduğunu söylüyor (Venüslü falan yok, zaman gezmenleri var sadece). Çok önemli 25 inç hattı diye bir effekt yüzünden resmi bulutsu olabilir.
EVET, elhamdülillah bu Jana 25" effect resmi. Bağlanıyorum ve resmi gönderiyorum. Evet bu Jana'nın "Zamanda geriye sardığındaki" resmi. Yani çok eski, TARIK ile birlikte geldiği dönemdeki resmi. Bu resmin arkasından BEBEK olarak doğacak...
William Meier bir parazit alıcısıdır. Dolayısıyla beyni ve içgüdüleri birbirine girift oluyor. O önemsiz ama çektiği bu resim önemli. Jana: Resim benim diyor, UFO'lar ise? (Böyle yazdı... Soru işareti >>> Bunlar nedir diye bana soruyor). Tarık'ın tek doğru fotoğrafını daha önce Adamski'nin çektiklerinden vermiştik. Böyle UFO olmaz!
Jana PDX dedi. (Felçli olduğu için ben açıyorum, PDX şu: Hatırlarsanız bir ara "Jana tanısın diye" benim 37 yaş ve 57 yaş iki fotoğrafımı Haber Grubu'na koymuştuk... Aynı durum Jana için geçerli. İki resim de onun(muş). Esmer olanı "ŞİMDİKİ" hali.
Huzurunuzda Jana (selam ve selam)... Asked=Platin, Nera=Esmer demekmiş. Şu andaki durumu Nera (sadece naklediyorum). Yılını soruyor? Hangi tarihte çekilmiş olabilir diyor? Bir de alttaki MIB yazısını soruyor... Jana iki resmim arasında 21x2 var diyor. Nera=21 ve Asket=42 diyor Asket yaşında Nera olarak dönecek şu anda Nera (Nera=esmer, Negra=Zenci).
Benim uzun bir hesap yapmam gerekiyor. 1945 doğumluyum. Kitaplardaki resmim 37 yaş fakat ben iki yıl sonra yazdım (Arz'dan Arş'a serisini). Ben 37 yaşındayken yıl 1982 oluyor, bundan 14 çıkarılacak... Bu resim 1968 yılında çekilmiş ve Meier (Zaten Yahudi ismidir, haham sakalı da bunu doğruluyor) muhtemelen bir MIB'dir.
"İki bağ arasındaki zaman savaşının amacını gizlemek için FANTAZİLER uydurmuş belli ki... Ve böylece bir resmin daha sırrı ortaya çıktı. Sağolasın Jana... Sormasaydı bilemeyecektik. Hele benim hiç haberim yoktu. Yani insan yaşadıkça neler öğreniyor. Hergün yeni bir güç oluyor sanki... Şimdi yazacaklarım Haniflere ve daha çok geleceğe...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araştırma ve Makaleler 1
No FicciónLütfen Dikkat! Araştırma ve Makeleleri okumadan önce iyice düşünün. Sizi önceden uyarıyor ve dünya görüşünüzün temelli değişeceğini söylüyorum. Aynı konuda okuyacağınız diğer eserler size yavan gelecek ve sadece onun tiryakisi olacaksınız. Çünkü bu...