Medusa'nın yüzüne kim bakarsa, taş kesilir(miş). Bir kişi ondan kurtuluyor, o da çok parlak bir kalkanı olan Persiades. Medusa cadısı, kendini aynada görüyor ve kendi silahı ile vuruluyor. Yani taş kesiliyor. İşte bu her açıdan geçerli. Örneğin çağımızda ABD silah depolarında bulunan Laser'in tabancası (Fazer) ve topu (Taser/Tazer) 90 cm.lik bir çelik zırhı delebiliyor. Tek kusuru, eğer çelik PARLATILMIŞ, ayna gibi olmuşsa, yansıma açısıyla Tazer-Fazer ışını GERİ dönüyor.
Ayna etkisi kartezyanizm de de vardır. x, y, z SOMUT 3 uzay boyutuna karşı gelen ve bunların eksileri olan SOYUT boyutlar (xj, yj, zj) 6 boyutludur. Fakat arada bir AYNA vardır. Yani Süper Simetri ilkesince, biri diğerinin aynadaki yansısıdır. 6 boyut + Ayna >>> Kur'an'da 7 MESANİ (yedi katlı yol) biçiminde verilmiştir.
Üçü somut; üçü soyut 6 kartezyen ve simetrik BOYUT arasında bir skaler vektör uzay görevi yapan MIMMOR (aynaya hapsolmuş RESİM anlamında) yani 7 Mesani'nin bileşkesi olan bir DÜZLEM vardır. 7 Mesani de budur! Peki böyle bir uzay var mı ve neresi? Anımsayacaksınız: Demiştim ki: Dünya'yı bir top hamura benzetiniz (Küresel, 3 boyutlu), sonra sonsuz incelikte bir YUFKA olarak bu hamuru açınız. İşte onun adı MAHŞER meydanı. Hamur öyle incelmiş ve genişleyip dev bir yufka olmuştur... Ve YUFKA yani mahşer meydanı böyle betimleniyor. Tabii buğday/undan yapılmıyor bu. Cam! Evet silisyum=CAM (Toprak elementidir bilirsiniz). Bu camın "YUKARI bakan yüzeyi"nde Güneş de UZATILMIŞ... Beyinler kaynıyor. Elinizde bir kargı varsa, Güneş'e dokunabiliyorsunuz... Camın yüzeyi böyle. Pekiyi alt yüzeyi?
SIR >>> KARANLIK. Kalınlığı MEZAR kalınlığında (70 cm.). Bunun altında hiçbir şey yok. Camların arkasına sürülen gümüş ve benzeri YANSITICI. Böylece saydam ve geçirgen cam AYNA oluverir. Bu sır, SİLİSYUM/Toprak yani materyalimizden ibaret. Ayna'yı anlatmıştım. Bu haliyle ayna, iki boyutludur, yüksekliği yoktur. Sahte bir derinliği vardır, sanırsınız ki aynanın arkasındra ÜÇÜNCÜ boyut (Kalınlık, derinlik, yükseklik vb.) vardır. Ama yoktur! Ve MAHŞER HALKI, bu AYNA'DAN dışarı çıkamazlar. Aynadan hiç bir görüntü dışarı çıkamaz!. Gazetedeki birinin resmi ORAYA HAPİSTİR. Çıkması için ÜÇ BOYUTLU olması gerekir. Resim >>> Rakim >>> İki boyutlu matriss. Üçüncü boyut yani HOLOGRAM ise KEHF (Geometri matrixi, kalıbı).
Rahman suresi 33 ayette, bir RESMİN, iki boyutlu aynadan nasıl HOLOGRAM olarak ÜÇÜNCÜ boyuta çıkacağı ya da çıkamayacağı açıklanmıştır. Enerji (Cinler) ve Madde (İnsan vb.), bu iki boyutlu MAHŞER aynasından çıkamamaktadırlar. Velev ki bir ÜÇÜNCÜ boyut (Hologram boyutu, Z dikmesi) gibi kartezyanizmin tümüne karşılık gelen SULTAN kuvvet adıyla anılmaktadır.
Ayet diyor ki: "Ey cin ve insan toplumu, gücünüz yeterse, çıkın bakalım AKTARI SEMAVAT'tan! Çıkamazsınız, SULTAN bir kuvvetiniz olmadıkça". Sultan kuvvet, AYNA'dan dışarı (resim çıkamaz ama) ÇIKABİLEN HOLOGRAMDAN ibarettir. O hologram ki bizim EKSİ bedenimizden (Takyon ve ruhsal boyutlar, ya da zihinsel boyutlar ya da bilinç boyutu) başkası değildir. İLK YARATILIŞTA DA bizler HOLOGRAM olarak yaratıldık. Buna en iyi örneği daima mıknatıs akılarından veriyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Araştırma ve Makaleler 1
NonfiksiLütfen Dikkat! Araştırma ve Makeleleri okumadan önce iyice düşünün. Sizi önceden uyarıyor ve dünya görüşünüzün temelli değişeceğini söylüyorum. Aynı konuda okuyacağınız diğer eserler size yavan gelecek ve sadece onun tiryakisi olacaksınız. Çünkü bu...