Bölüm 3

161 12 0
                                    

Selammm herkese evet yeni bir bölümle karşınızdayız umarım hikayeyi beğenmişsinizdir .......

***********************************************************************************************************

İşte yanaklarım Melis gibi kıp kırmızı olmuştu çünkü badboy tam arkamdaydı devamını getirmeyeyim en iyisi . 

*************************

Aynadaki yüzüme bakıp makyajı bulana şükrettim özellikle kapatıcıyı eğer yanaklarınız kızarıyorsa kapatıcınız olacak. Neyse o durumdan kurtulduk biz bayağı zor olsada . Sınıfta bekliyoruz Hakan hocayı yani matematikçiyi ayy hocayı bir görseniz adam cennetten fırlamış gibi polyananın erkek versiyonu iyilik deyince akla gelen ilk isim . O sıra da kapı açıldı .

********* MELİS'İN AĞZINDAN ******************

Kapı açıldı bu ışık hüzmesi bu fon müzik bu rüzgar ve genç kaslı bir şahıs inme geçirip geliyorum 1sn tamam kendimdeyim bu meteor burada ne işi var ki ? içimden düşünürken , bu şahıs kendini anlatmaya başladı ve meğersem matematik hocamız başka bir okula tayini çıkmış ve yeni öğretmen olarak ilk kez burada öğretmenlik yapacakmış tipindende belli zaten .Benden tam 7 yaş büyük yani 22 yaşında hemende atanmış ama yine de hoş hoca neyse . Ha bu arada hocanın adı POYRAZ .

*******************ÖĞRETMENİN AĞZINDAN 'POYRAZ HOCA' ***********************

Sınıfa ilk girdiğim anda şaşkınlık ve ağızı açık kalarak beni izleyen yaklaşık 35 kişilik bir sınıfla karşı karşıyaydım ve hepsi kız, kız meslek başka ne olabilirdi ki . Ama o sırada sarı saçlı mavi gözlü bir kız dikkatimi çekti bu nasıl bir güzellik ve olgunluk diğer kızlara göre daha ciddi ama bir o kadar çekicibir bakışla bana bakıyordu bu tavırları beni benden almıştı . Herkesten kendini tanıtmasını istedim ve sıra o kıza gelmişti adı Melis'ti ve sınıf başkanıymış bu iş beni memnun etti aıkcası.

********************** BUSE'NİN AĞZINDAN ************************

Sınıfa giren bu hocayla bir şaşkınlık geçirdim nasıl böyle yakışıklı  olabilirdi ama onun gözleri o kadar kız arasından Melis'e kaymıştı yoksa hoşlandımı ama olamazdı çünkü o öğretmendi . O sırada kapının öküz gibi açılmasıyla hoca dahil herkes kafasını çevirmiş bakıyordu evett evet bu kişi pazının ta kendisi ne işi vardı acep derken tüm sınıfı gözü ile taradı ve Melis'i görünce orada durdu ve ' MELİS ' dedi içimden aha da sıçtı derken öğretmenin ani çıkışıyla tüm gözler bu sefer öğretmenin üstünde toplandı ' Ne var ? Ne duruyorsun orada konuşsana ? ' ve masum pazı ' şeyy Melis ' dedi . Bu çocuk sıçtı diyom işte hoca ise ' Noldu Melis? ' dedi ve bizim pazı ise ' şeyy hoca çağırdı şeyy için yani şeyy için ' hoca ise klasik bir soruyla ' Hangi hoca ? Ne için ? ' pazı ise ' şeyy fizik hocası çağırdı ama ne için olduğunu bilmiyorum ' dedi hoca ise istemiye istemiye Melis'i gönderdi . 

***************************** PAZININ AĞZINDAN *************************

Son anda kurtardım paçayı , aha şimdi ne diyecem kıza arkamdan geliyor . O sıra da Melis'in  o MELODİK sesini duydum ' Nereye gidiyoruz ? Hoca öğretmenler odasında mı acaba yok ya dersdedir herhalde demi pazı ? ' dedi ben ise ' Şeyy ben aslında  seni hoca çağırmadı senden bu sabah ki olay için özür dilemek istiyorum, söylediğin şarkıyla alay ettiğim ve üstüne düştüğüm için de senin gibi bir kızı üzmek istemem özellikle de O KIZ SENSEN .... ' dedim . Melis ise cevap verdi anladım ki utanmıştı ' Şeyy ben yani önemli değil , aslında özür dilemek için bunları yaptığına sevindim önemli değil .' Tam ağzımı açtım konuşacaktım ki arkadan duyduğum sesle boku yediğim an olduğunu anladım .....

************************************** SON **************************************

YAZAR 1 DİP NOT : EVET BİRAZ UZUN OLMUŞ SANIRIM BU KONUDAN AF DİLERİM BU ARADA YAZAR 1 : MELİS KARAKTERİ , YAZAR 2 İSE : BUSE KARAKTERİ , VE ASIL OLAY BU HİKAYEYİ İKİ YAZAR BİRDEN YAZIYOR O YÜZDEN BİRAZ TARTIŞMALI ŞEKİLDE ZORLANARAK YAZIYORUZ SEVMİŞSİNİZDİR UMARIM BAŞKA BİR BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE ÖPÜLDÜNÜZ ........

Dikkat Liseli var!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin