Επεισόδιο 14 Έρως

171 15 1
                                    

Brooke Pov
Περίμενα ανυπόμονη την Rachel να γυρίσει σπίτι, θέλω να μιλήσω μαζί της και να της εξηγήσω γιατί δεν της είπα τίποτα για τον... Γιατί είναι τόσο δύσκολο να σε βγάλω απο το μυαλό μου Jacob;Γιατί δεν μπορώ απλά να τον ξεχάσω;Αλλά είναι τόσο ελκυστικός, μπορώ να σκέφτομαι το τρόπο που με κοιτάζει για ώρες, να χαθώ στο απέραντο γαλάζιο αλλα φοβάμαι μήπως με πνίξει...Είμαι ξαπλωμένη στον καναπέ με τις πιτζάμες μου που έχουν cupcakes στο παντελόνι σαν να είμαι τρίχρονο και αναστέναξα σκεπτική.

"Brooke;" 'Ακουσα την φωνή της Katy που ήρθε στο σαλόνι, σήκωσα το βλέμμα μου για την κοιτάξω γιατί είχα χαθεί στις σκέψεις μου.

"Katy;Πρέπει να ξεκουραστείς, έχεις σχολείο αύριο" είπα γλυκά και κάθισα στον καναπέ κανονικά, εκείνη κάθισε δίπλα μου κατσουφιασμένη. Χάιδεψα τα μακριά καστανά μαλλιά της, εκείνη ξεφύσιξε κοιτάζοντάς με.

"Η Rachel δεν έχει γυρίσει απο το πρωί Brooke..." είπε ανήσυχη η Katy

"Θα γυρίσει, μην ανησυχείς, δεν είναι τίποτα" είπα για την ηρεμήσω πλέκοντας τα μαλλιά της κάνοντάς τα μια όμορφη μακριά πλεξούδα.Είναι πολύ γλυκιά η αδερφή μου αλλα εντάξει έχουμε και εμείς τους καυγάδες μας, όμως της στέκομαι σαν μητέρα γιατί πλέο εγώ τα κάνω όλα για να τα βγάλουμε πέρα.Σκέφτομαι να βρώ και δουλειά, τα λεφτά που στέλνει η μαμά δεν φτάνουν πλέον, είναι πολύ λίγα για τη σχολή και για το σπίτι, όμως δεν λέω τα θέματά μου στην Katy δεν θέλω να της βάζω έγνοιες στο μυαλό της.

"Brooke, να σε ρωτήσω κάτι;Αλλα μην γελάσεις" είπε ντροπαλά η Katy με κοκκινισμένα μάγουλα, πήρα μια βαθιά ανάσα, ήξερα οτι έρχεται μια κοτσάνα ή άβολη ερώτηση.

"Βέβαια, πες μου" είπα ήρεμη και με κοίταξε.

"Ο Matt και συ κάνατε..." πήγε να πεί και την σταμάτησα.

"ΟΧΙ!Πας καλά;Ιου" είπα σαν μωρό με αηδία στην έκφρασή μου.Βασικά δεν ξέρω πως είναι, ναι δεν εχω πάει με κανέναν και είμαι 19, σοκ;Οχι για μένα, δεν είμαι σαν τις άλλες, θέλω να γίνει οταν είμαι έτοιμη, αλλα δεν ξέρω αν ποτέ θα νιώσω έτοιμη είναι πολύ σοβαρό θέμα και με τρομάζει αρκετά, ακόμα και η συζήτηση μου φέρνει ταχυκαρδία. 

"Απλα στο σχολείο είναι ένα αγόρι και..." κοίταξε αλλού η Katy και χαμογέλασα πονηρά κοιτάζοντάς τη, άτσα η μικρή, ποιος να είναι άραγε;Θέλω λεπτομέρειες!

"Για πες" την κοιτάζω.

"Τον λένε Daniel και πάμε στην ίδια τάξη" είπε και απο την έκφρασή της είμαι σίγουρη οτι την έχει δαγκώσει την λαμαρίνα μαζί του.

Shades of BlackTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang