9.KAPITOLA

128 8 2
                                    

Taaakže..:D Je tu další díl, který bych chtěla věnovat mojí milované Simonce, které vděčím za všechno, co pro mě udělala.:)) Takže doufám, že to nějak oceníš a při komentování si nerozmlátíš klávesnici..:D:D

Pohled Harry

Ano? Opravdu řekla ano? To snad není možný! Já mám po dlouhý době holku! Jsem strašně rád, že jsem to ze sebe dokázal dostat ven, a ani bych se nedivil, kdyby mě El odmítla. Je to i pro mě taková rychlovka. Nikdy jsem nechodil s holkou, kterou jsem znal sotva tři dny. Ale ona je celá taková..jiná. Holky, se kterými jsem chodil byly jiné, odvážné, dravé. Ona mi přijde jako nevinný anděl, který mi spadl přímo z nebe.

Moje břicho z ničeho nic vydalo kručící zvuk (nevím, jestli to opravdu existuje, ale dejme tomu:D). ,,Ty máš hlad, žejo?‘‘ řekla mi El a začala se smát. ,,Jo, a strašnej.‘‘ odpověděl jsem a přidal se ke smíchu. ,,Tak se můžeme po cestě někde stavit? Mám taky už celkem hlad.‘‘řekla a pohladila si břicho na náznak hladu. ,,Dobře, tak jdeme ale hned. Musíme tam být za tři čtvrtě hodiny a cesta tam trvá zhruba 30 minut, takže musíme do nějakýho fastfoodu poblíž, nevadí ti to?‘‘ vylámal jsem ze sebe a chytl jí za ruku. ,,S tebou cokoliv, kdekoliv a kdykoliv Harry.‘‘ řekla mi a mě se hned vybavila jen jedna věc. ,Haolde ty nadrženče‘ okřikl jsem sám sebe v hlavě a společně s El jsme ruku v ruce procházeli parkem k mému autu.

,,Co si dáš zlato?‘‘ zeptal jsem se a stahoval okýnko, abych nám objednal něco v McDonald’s. ,,Mě je to jedno.‘‘ dobře, to neměla říkat. ,,Dobrý den. Jednou BigMac a HappyMeal k tomu.‘‘ řekl jsem a od El na mě přistál vražedný pohled. ,,Děláš si srandu Harolde?‘‘ řekla mi a já se jen zasmál. Popojel jsem k okénku, kde se platí a vytáhl si peněženku. El seděla zaražená v sedačce a ruce měla překřížené na prsou. Zaplatil jsem a dojel k poslednímu okénku, kde jsem vyzvedl mou objednávku. El jsem podal její HappyMeal a ona se na mě jenom zašklebila. ,,Jako nechci ti nic říkat, ale tenhle obličej už fakt nedělej, nebo se počůrám smíchy.‘‘ jako bych to nečekal ten obličej udělala znovu a dělala ho pořád dokola, tak mě napadlo, že jí zlechtám. Odjel jsem na vedlejší parkoviště a svůj burger položil na palubní desku. Naklonil jsem se k ní a začal jí lechtat. Ona div nevyhodila HappyMeal z okénka a začala se děsně smát. Nevím, jestli se mi to zdálo, nebo ne, ale ona si právě chrochtla. Jak roztomilé.

Doufám, že se líbilo..:)) @Chocomilkparty

Winner(Harry Styles, Kylie Jenner)Kde žijí příběhy. Začni objevovat