Mia Lopez nem rég költözött Chicagóban, egy szuper állás lehetőség végett. Mia 20-as évei végén járt már de a portugál egzotikuma még mindig szemrevaló volt, hosszú barna haja hullámokban végződött, szeme gesztenye barna árnyalatát, csak a kontaktlencsèje torzította el kékre. Öltözéke elég szèlsősèges, csupán egy fehér topp és egy piros kockás ing amihez reggel, barátnője kölcsön kért gap farmerjèt húzta fel.
Mia a Fairmont hotelben szállt meg.
A hoteltól nem messze volt a Prudential Pláza ahova minden reggel be ment, még nyitás előtt végig sétált a kirakatok között és azon elmèlkedett, hogy mi mindent venne ha lenne pénze, majd a épület oldalánál található Wildberry Palacsintázóba sietett .Mia napi rituáléja volt a kávézás ez egy olyan "portugál" szokás kávé nélkül nem indulhat a reggel.
Le ült a kávézó sarkába majd a szokásos "Caffe Ice Caramell " megrendelte. Szerette ezt a helyet hiszen a kávé mellett a nutellás palacsinta volt a másik kedvence.
Miután a reggelivel végzett, fizetett és sietősre fogta, le kuporodott a épület előtti padra, kézhez vette rózsaszín PalmPilotját.
Emily: hello! Képzeld jövőhèten Chicagoba utazik a orvosom, egy igazi cuki pofa.. Neked pedig illene be pasizni
Re: és? Tudod, hogy foglalt vagyok..
Emily : gondoltam jól jönne egy ismerős ( kacsintó fej bezár)
Re: Tudod a munka meg minden...
Emily : Azért majd csörögj rám ha össze futottál vele. Abba a hotelba kapott szobát ahol te is laksz.
Re: örülök neki... De most mennem kell még beszélünk puszy.
Emily : igen jó legyél.. PusszyEzzel Mia le csapta PalmPilotját.
Majd haza sietett.Ekkor még Mia nem gondolta, hogy ezen a napon az egész élete fenekestül megváltozik..
Folytatjuk...
YOU ARE READING
Dr. Lovely
Teen FictionNem kell messzire mennünk, a történetünk Illinois államban Chicagoban játszódik. Ahol megismerjük Miát a portugál középosztálybeli csaj, és Dylant a menő jómódú orvost. A történet arról szól amit gyakran is mondunk, "nem minden az aminek látszik" eg...