[first and last]

175 19 83
                                    

[RED - SEUNGSEOK]

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

[RED - SEUNGSEOK]

[song recommended to read with]
jonghyun - before our spring
winner - have a good day
jbj - be joyful

[veya istediğiniz başka sakin şarkılar]

•••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••

14.02.2021

Seungyoun yavaşça gözlerini araladı, uzun zamandır beklediği gün gelmişti.

Bir nefes aldı ve yatağından doğruldu, sevgililer günü sonunda gelmişti ve bu içini tatlı bir heyecanla dolmasına neden oluyordu.

Seungyoun kalbinde bir çiçek filizlenmiş gibi hissediyordu, zaman ilerkedikçe yavaş yavaş büyüyecek olan bir çiçek. Elinde olsa onu bile koparıp Wooseok'a verirdi ama şu an önemli olan bu değildi tabii ki.

Önemli olan çiçekleri fazlasıyla seven biricik sevgilisine en güzel çiçeklerden hediye etmekti şu an, Seungyoun buruk gülümsemesini bozmadan yataktan çıktı.

Genç dün geceden bütün giyeceklerini güzelce hazırlamış ve ütülemişti bu yüzden hızlıca ama ütsünü bozmadan takımını giydi. Aynada kendisine kısa bir bakış attı, gördüğü görüntü hoşuna gitmiş olacak ki hafifçe kıkırdadı ardından ise bir şeyler yeme ihtiyacı hissetmeden evden dışarı çıktı.

O içten kıkırtı bir güneş misali filizlenmiş çiçeği ısıttı ve bir parça büyümesine yardımcı oldu.

Genç gergince ilerlerken bir an telefonunu çıkardı ve iki saati kaldığını fark etti. Hızlı adımlarla Wooseok ile buluşacağı yere ilerlemekteyken Wooseok'un eskiden çalıştığı çiçekçiyi görmesiyle duraksadı.

Evet Wooseok Seungyoun ile tanışmadan önce bir çiçekçide çalışıyordu, hatta burada karşılaşmıştı ilk kez iki genç. Sonrasında ise Wooseok işten ayrılmıştı ama hâlâ burada çalışan yaşlı kadın Wooseok'u oğlu gibi severdi.

Seungyoun'un hatırladığı anılar ile kalbindeki filiz biraz daha büyüdü.

Genç boğazını temizledi ve çiçekçiye girdi. Yaşlı kadın onu görünce hafifçe gülümsemişti, neden burada olduğunu adı gibi iyi biliyordu. Gülümsemesini bozmadan sordu.

"Bu sefer Wooseok için hangi çiçeği almayı düşünüyorsun Seungyoun?"

Seungyoun kadının sorusu ve gülümsemesi ile hafifçe durakladı ardından ise hızlıca konuştu.

red [seungseok]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin