غيره عمياء

12.1K 246 25
                                    

تاني يوم

والد لينا .....انا معرفشي دياب اختفي ازاي ..حتي احنا فتشنا في الكاميرات ملقيناش حاجه ..بمجرد ما النور قطع مكنشي فيه اي حاجه وبعدين جه النور كان دياب اختفي ...
من امبارح واحنا بندور عليه بس للاسف محدش شافه .....
لينا حببتي متزعليش هنلقيه وهنعرف ايه اللي حصل متقلقيش ....

بعد خروج والد لينا ....

لينا كانت لوحدها في الاوضه وفجاه ضحكت ..فضلت تضحك كتييير .ههههه هههههههه.  هههه مش معقول ...فهدو..فهد بيغير للدرجادي هههه مش ..معقول ..ههه

فلاش بااك

جه للينا رساله يوم الحفله ..
مضمون الرساله

انا سيبتك براحتك طول الفتره دي ...حبيتك وحميتك ....براقبك وهراقبك طول الوقت .....من ساعه ما شوفتك .لا من لحظه ما شفتك وانا حبيتك ....مع مرور كل لحظه معاكي عشقتك ....اعتبرتيني اخ وصديق بس ...بس انا اعتبرتك ام وبنتي واختي وصحبتي .و ..وحببتي اه حببتي .كنت بستني انك تغيري وجهه نظرك من ناحيتي وتشوفيني زي ما بشوفك ...بس للاسف كنتي بتعتبريني اخ ....
انا يا لينا اخوكي وابوكي وصديقك بس اعتبريني حبيبك كمان ...ادي نفسك فرصه تحبيني وتشوفي فهد الطيب ..فهد الطفل اللي بيخاف عليكي ..فهد العاشق ....انا بغير عليكي يا لينا ..بغير من اهلك لانهم دايما معاكي ...بغير من المرضي اللي بتعالجيهم بتمني اكون مكانهم .بغير من الهواء ذات نفسه ......انا بحبك يا لينا ...لو بتحبيني ولو شويه ارجوكي قولي ..ولو مش بتحبيني غصب عنك هتحبيني عشان انا الفهد ..وانتي من ممتلكاتي ...
اه وعلفكره حبيب القلب دياب باشا منورني هنا كام يوم ......
لو عاوزه تعرفي مكاني هتلاقيني ....صغيرتي .اعشقك بكل ما تحملها الكلمه من معني .....

امضاء ...الفهد

نهايه الفلاش باك ...

لينا بفرح شديد .....معقول فهد بيحبني للدرجه دي ...معقوله يكون بيغير عليا للدرجادي ...ّانا مش مصدقه .ّ..انا كمان بحبك يا فهد ..بمووووت فيك ..
بس يا تري هلاقيك فين ...فين يا لينا فين ...اااه هو كان قالي علي مكان قبل كده عاوز يشتريه لحببته اللي طبعا طلعت انها انا هههههه ....افتكري المكان فين ....ااااه افتكرت ......

دخلت لينا الحمام ..استحمت ولبست

استحمت ولبست

اوووه! هذه الصورة لا تتبع إرشادات المحتوى الخاصة بنا. لمتابعة النشر، يرجى إزالتها أو تحميل صورة أخرى.
عشقتك وحسم الأمر ..(صغيرتي)حيث تعيش القصص. اكتشف الآن