Nu cred ca am editat capitolul. Cinel stie pe cel de la media?:)
Mno yo is fata dar daca imi trag un hanorac pe mine si imi pun gluga in cap zici cas fatalau. Mno,nu ma inteleg cu multa lume dar mno,am ceva prieteni dar mno,nu multi.
Mno,yo is acum acilea acasa,cu mamuca si tatuca pe care nul plac. No,is in camaruta mea plina cu desene,semne care mai decare,cu un pat dezordonat,un dulap fara o usa,o masa pe care nu mai incape nici un purice la cate lucruri,scz,gunoaie si chesti am pe el. Singurul care nu ar trebui aruncat de acolo,inafara de masa si paharul cu pixuri e laptopul,scz,dragul si scumpul si iubitul peu sot,laptopul. Pai,yo acu,ascult muzica la maxin,da nu de aia populara gen:dusumai la mandransopru,soareci mio luat clopu. Nu ma,nu de aia. Yo ascult rock,si nightcore si uneorisi scherry. Mdea,veata mea plictisitoare. Si fix amu cand era partea faina a melodiei o aud pe muierea lu prostu de tata,aka doamna care mo fatat ca ma striga la mancare. Da mortisori mati de...nu zic ce,lasama in plm aia inexistenta sa imi ascult melodia fa! Mdea,ma ridic ca adurnita din pat,trebe sa zic ca era 4 dupamiaza si dau din picioare,defapt,mai mult ma tarasc pana la parter. Pe scari ma inpiedic si cad.
Eu: pi da mortisori,crucile si draci pestriti! Blestemate fiti voi scari handicapate!
Mama: hiiiiiiiii! Pi yo asa team educat coptila?! Dau cu slapu!
Eu: lasa slapu hobitu puli!
Tata: asa graiesti cu mata?! Mars ca nici un strop de mancare nu primesti!
Eu: da bun! Am venit si am mai si cazut de geama!? Morti mati de veata!
Mno,ma ridic tot schiopatand si ma intorc in camera mea si ma pun sa mananc ceva ce mia mai ramas de la scoala. Uitate pe ei ce tupeu au! Mancaiar zerni de colorado! Meh,bun i cornu cu cioco care imi ramase. Acu,merg spre sotul meu sa vad ce notificari am. Ma pun ca proasta e scaun si il deschid,pe laptop il deschid si dupa ce bag parola intru pe google. De pe google pe facebook si de acolo,unde apuc. Am asa: 13 cereri de prietenie,3 aprecieri si 2 mesaje. Primele is aprecierile ca vreau sa scap de ele. Accept la cativa si unu la are acceptai acu ceva timp trimite mesaj. Vorbim un pic si intreaba daca vreau sa imi trimita el poza cu el. Yo"de ce nu" . Mdea,imi trimite poza si stiti cum arata? Moama! Deci...era pwai...! Era o poza cu o perdea-_- Really? O perdea? Mdea,si ma intreaba ce as vrea sa fac cu el daca ar fi perdeaua mea. Yo scriu asa: Te bag in masina de spalat apoi te scot si te las sa mucegaiesti" Apoi"apoi te pun pe un gard si las caini sa te tarasca prin toate padurile" Apoi"dami pace ca te tau!" Si am mai vorbit un pic si iam dat block. Fata desteapta nu? Ma,eu oare nam teme pentru maine? Meh,cemi pas? Atata timp cat sotu meu e langa mine totul e perfect. Stai o leaca...crep acilea! Ma doare burta de crep sa mor yo! AU! Morti mati de perioada,ca sa nu zic altcumva ca apoi ziceti ca sunt prea taranca.
Mno,merg la baie si am grija de problema. Imi sparg doua cosuri si ma intorc. Imi bag muzica la maxim si ma pun pe uitat la dreq stie ce. Dupa o vreme parca o dat tristetea in mine...hai sa ma zgari un pic. Iau cuterul si imi fac zgarieturi mici pe mana. Sincer,se simte fain dar cand bagi mai adanc e ciudat,am incercat. Mno,bag pula! Suna telefonu. Cine pastele masi ma suna pe mine?!
Ma ridic si merg ca un zombi spre telefon. Ridic si vad ca ma suna unu.
Eu: alo?
Ala: he,hai pafara ca i si Andrei. Ne mai jucam ceva.
EU: mdea,mancamiai. Nu vreau.
Ala: vina tu...!
Andrei: no lasa ca asa oi face! Cand iti vrea sa vin noi veni!
Eu: da pula! Bine...hai ca vin!
Inchid si mil bag in buzunar. Imi iau cuterul preferat in alalalt busunar,un sfetar ca is rea de frig si bag viteza de melc pana afara. Destepti aia ma asteptau.
YOU ARE READING
Meh,pov cu CP.
HumorMa,inca o carte cu creepypasta,inca un motiv sa inebunesc lumea din jurul meu,de parca nu e destul de nebuna. Yo nu va zic despre ce o sa fie vorba caa mi lene.