Sekolah

7 1 4
                                    

Yerin bangun awal dari Onnie Sowon & dongsaeng² nya...Yerin sibuk mengemas beg sekolah kerana dia tidak mengemasnya semalam kerana terlampau sibuk dengan assignment Mr.Park.

Yerin bermonolog,"Kenapa lah kerja banyak sangat ni🤦‍♀".Setelah bermonolog,Yerin segera menyiapkan sarapan bagi onnie & dongsaeng² nya.

Skip,,,2 minit kemudian

Sowon P.O.V

Aku turun ke bawah & lihat meja dapur penuh dengan sarapan yang lazat,tetapi ini baru pukul 5:15?Adakah Yerin yang masak semua ini?

Yerin memanggil.

"Onnie,jemput turun makan sarapan yang saya buat ini.Saya tak pasti kalau tak sedap😅...Maaf kalau tak sedap."kata Yerin

"Okay tak pe.Asalkan dongsaeng saya ni dah try yang terbaik."kata Ku

Aku naik ke atas semula untuk membangunkan dongsaeng² yang lain.Aku menjerit "Eunhaaaaaa!!!!!yujuuuuuu!!!!!!SinBBBBBBB!!!!!Umjiiiiiiiii!!!!!!Bangunnnnnn!!!!!!CEPATTTTTT!!!!!!!!NANTIIIII TAKDEEE MASAAAA NAKKKK SARAPAANNNN!!!!PALIWAAAA!!!!

End of Sowon P.O.V

Semua merungut yang Sowon menjerit sampai satu rumah dengar😂🤣kecuali Yerin sebab dia dah bangun awal.ㅋㅋㅋㅋ😂
ㅎㅎㅎㅎ😂
Yerin melihat gelagat mereka.
Setelah mereka sarapan,mereka semua menuju ke sekolah dengan kereta yang disediakan oleh agensi SOURCE MUSIC. Dipandu oleh Sowon.

Setelah mereka sampai...
Sebuah kereta lomocar lalu secara sengaja di depan mereka.
Mereka berenam sungguh hairan,tetapi mereka menghiraukan & berlalu pergi.

SinB terdengar perbualan mereka.
"Hsuiiihhhh cantik gak diorang tu...Tapi syg ade 6 org jerrr...Sorang terpaksa menyerahㅋㅋㅋㅋ",kata seseorang dari mereka.
SinB terasa percakapan itu annoying kerana mereka berenam sangat humble.

Mereka berenam berlalu pergi (dgn sombong hanya di depan mereka)

Sorry sekiranya saya shipkan mereka...

😅🤐😴

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Sep 27, 2019 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ClickWhere stories live. Discover now