1.bölüm

506 22 12
                                    

harry peronda  beklerken  yeni gelen öğrencileri izliyordu kendi gençlik zamanını anılarına saklanmış kötülükleri... içinden şanslı çocuklar diye geçirdi. 

savaşın üzerinden tam yedi yıl geçmişti kendisi öğrenci olduğu yerde, profesörlüğünün üçüncü yılına başlayacaktı ama heyecan konusunda çocuklardan farkı yoktu. öğrencileri izlemeye devam etti, aradan tanıdık simaları seçiyor yeni gelenlerin kim olabileceği konusunda tahmin oyunu oynuyordu kendiyle. o sırada sarı saçlı omuzları düşük çocuğu fark etti ,  tek görebildiği arkasıydı yanına da kimseyi yaklaştırmıyordu. daha önce okulda görmediğine emindi küçük de duruyordu.

"hey" seslenen hermoniydi "dalmışsın...yeni dönemimi düşünüyorsun"

harry arkadaşına hafif bir tebessüm gönderdi "ronu ziyaret etmemiz gerektiğini düşünüyordum aslında" diyerek uzun zamandır aklında olan konuyu söyledi ve perondaki sarışın çocuğu unutarak arkadaşıyla sohbetine kaldığı yerden devam etti

*********

masada duran gözlüğünü aldı 5 dakika içerisinde hermoniyle buluşup ortak salona geçeceklerdi bu yıl gelen birinci sınıfların hangi binalara yerleştirileceği bu gününün en önemli mevzusuydu.siyah cübbesini üzerine geçirdi.

"hala hazırılanmadın mı" hermonie içeri  dalmıştı "müdür  mcgonagall  az sonra seçmen şapkanın 1. sınıfları binalara yerleştireceğini söyledi hadi gel" diyerek harryi kolundan tutmuş salonun kapısına kadar sürüklemişti  

"karanlık sanatlar ve iksir profösörlerimiz de aramıza katıldı" diyerek mcgonagall salono büyük bir coşkuyla duyurdu.

harry hemoniyle beraber sırasıyla yerlerine geçtiklerinde seçmen şapka da öğrencileri dağıtmaya başlamıştı şu zamana kadar 2 dakikanın üzerinde beklememişlerdi  ve her seçim sonucu masalardan alkış sesleri geliyordu 

"draco lucius molfoy...sıra sizde" derken mcgonagall bir an tereddütle duraksamıştı haksızda sayılmazdı bir molfoy görmeyi beklemiyordu salona bakılacak olursa  salondakiler de  farksız sayılmazlardı.

"lucius ve narcissanın oğlu mu "  hermonienin yavaşça harrynin kulağına doğru eğilip sordu.

"bilmiyorum...ikiside azbakanda ölmüştü ve çocukları yoktu ama başka bir açıklamasıda olamaz" 

draco salonda ki fısıldaşmalar arasında küçük ve korkak adımlarla seçmen şapkaya doğru ilerliyordu. adımları bir molfoya ait olamayacak kadar korkaktı. harry peronda gördüğü ürkmüş çocuğun draco olduğunu düşündü başka kimsede bu platin sarısı saçlar olamazdı. içi çocuğa karşı büyük bir kinle doldu

 lucius harryle aynı dönemde okumuş ve voldemortun yanında savaşan en genç ölüm yiyendi savaşı kaybettikten iki ay sonra sihir bakanlığı tarafından bulunmuş, tüm suçlarını itiraf ettikten sonra da azbakana atılmıştı aradan 11 ay gibi bir süre geçince narcissa da  bulunmuş onun gelişiyle lucius  çektiği acıya daha fazla dayanamayıp ölmüştü. narissada olanları kaldıramayıp delirmiş ve intihar etmişti . molfoylardan ve blacklerden kimse sağ kalmamıştı. aradan geçen bu yedi yılın ardından bir molfoyun hogwarsta olması herkes kadar harrynin de üzerinde bir şaşkınlık yaratmıştı.

" SLYTHERİN"  seçmen şapkanın sesiyle kendine gelen harry etrafa baktı ne bir alkış vardı ne de başka bir şey. küçük molfoyun çekingen adımlarla kendi masasına ilerlemesini takip etti.

*********

" bu çocukta  nereden çıktı, babasından hatta babasını bırak molfoylardan bir tane düzgün birisi çıktığı görüldü mü?  bu savaşta çok şey kaybettim, en yakınlarımı şimdide onların bir temsilcisi eğitilmek için okula mı geliyor. gelecekte başımıza bela olacak" harry tüm düşündüklerini bağıra çağıra hermoniye anlatıyordu o çocuğu değil eğitmek görmek dahi istemiyordu.

"harry sakin ol" yatıştımaya çalışan hermonienin sesi faydasızdı "o daha sadece çocuk" 

"bu dediğine inanıyormusun herm" sinirle soludu harry 

"bak beni dinle. şimdi derse gittiğimizde sen ona diğer öğrencilerden farklı davranmıyorsun...duydun değil mi beni"

"peki herm...peki"

************

küçük  çocuk odasına bakındı iyice yanlız olduğunu anladığı an sol gözünden yavaşça eline düşen damlayla artık  tuttuğu gözyaşlarını salma vakti gelmişti. 



gençler naber  bu hikayeyi yeni bir drarry kurgusu görememiş shipperın son kalan gücüyle yazdıklarıdır. harbi şaka maka ilk kurgum. 

bu yayınlama düzeni felan nasıl olur bilmiyorum ortada taslak falan yok öyle gelişine bam bam anlayacağınız hernyese bana biraz şevk falan gelsin diye vote verip yorum yapmak isteyenleri kesinlikle engellemiyorum yıldızıma dokunabilirsiniz jsjsjjjsjsjsjs 

bir de ben bu kapak işinden felan hiç anlamıyorum gönüllü olan varsa bir de el atsa çok mutlu olurum ne yalan söyliyeyim.

İSTENMEYEN ( DRARRY )Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin