"ŞART-KURAL-ISTEK ALIMI "

241 38 88
                                    

Herkese Merhaba Sevgili Okuyucularim ❤️

Kendi kitap kapaklarımı tasarlamaya başladıktan sonra , isteyen ve ihtiyacı olan herkes için de kapaklar tasarlamaya karar verdim.

Şartlar ve Kurallar çok basit.
Aşağıdaki şartları yerine getirenlere öncelik tanınacak. Şartları yerine getirmeyenlere kapak yok :)
Istek alımı bu bölümde olacak.

Arkadaşlar neden şart koyuyorsun diye soranlar olacaktır eminim.
Şöyle ki, kapakları tasarlarken kendi özel vaktimizden çok gidiyor. Çok emek ve zaman isteyen bir şey.
Kendimin beğenmeyeceği bir kapağı hiç kimseye tasarlamam. Koyduğum bu şartları da emeğe saygı olarak düşünün lütfen..
Anlayışınız için teşekkürler :)

Şartlar :

-Beni takip etmelisiniz.

- Kitabımın "Mezarlıktaki Düşman" bütün bölümlerini oylamalısınız.

- Kapağı teslim aldıktan sonra kullanmalısınız. Kullanmayacaginiz bir kapak, emeğimin ve vaktimin boşa gitmesi demektir.


- kapakta hicbir oynama yapılmasını kabul etmiyorum.

- sürekli benim kapağım nezaman yapılacak diye sormayın lütfen. Musait oldukca yapılıp teslim edilecektir.

- Kapağı kullanırken tanıtım kısmına, kapağın bana ait olduğunu belirtmelisiniz. @cerenayce

- Kapağı 3 gün kullanmalısınız.

- künyeyi tek tek değil , tek yorum halinde yazın.

-Künyeyi doldururken ne istediğinizi belirtin. Örneğin "Kitap kapagi icin kunye, veya karakter kartı için Künye.."

-Künye tamamen doldurulmadan yazmayın , eksik olunca, sonuç sizin istediğiniz gibi olmaz. Hayalinizdeki kapağın birebiri olmasa bile benzer birseyin yapilabilmesi için künyenin tastamam doldurulması lazım.
-
Instagrama da yaptığım bütün kapakları paylaşacağım. Insta hesabınız varsa yorum kismina isminizi yazın ki sizi de etiketliyeyim, tabi isterseniz 😉
-
Benim insta hesabım : cerenayce_

Evet şartlar bukadarcıktı. Şimdi gelelim Kitap kapağı için Künyeye.

KÜNYE :
- 🌟kitabin ismi. (zorunlu)
-🌟kitabin yazari. (zorunlu)
-🌟 kitabin kategorisi. (zorunlu)
- 🌟varsa eğer söz. (zorunlu değil)
-🌟 kapakta olmasini istediginiz karakterler. (zorunlu değil)
-🌟 kapagin renk tonu dark/light. (zorunlu)
-🌟 kitabin konusu. (zorunlu)
-🌟 hayalinizdeki kapak. (zorunlu)

Nasıl bir kapak istediğinizi yorum kısmında mutlaka bahsedin lütfen.

Şimdiden herkese teşekkür ederim. Istek ve yorumlarınızı bekliyorum.

Medya ve Karakter karti için Şartlar aynı (yukarıda)

Medya ve Karakter Karti için Künye :

-✨ kitabin ismi.
-✨ varsa eger söz.
-✨calismada olmasini istediginiz karakterler.
-✨ton dark/light.
-✨olmasini istediginiz nesneler.
- ✨hayalinizdeki calisma.
-✨karakter kartları icin, karakterinizin kisilik ozelliklerinden de bahsedin.

*
Bir sonraki bölümde size örnek olarak kendi tasarladığım kapaklarımı paylaştım.

Kitap Kapağı Tasarımı | AÇIK Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt