Büyük Buluşma

162 15 8
                                    

Halsey-Without Me❤️

Yağız

Sabah erkenden kalktım. Bugün kuzenim Nille Elçin'i tanıştıracağım. Açıkçası tanıştırmak istediğimden de emin değilim. Ama iksini tanıştırmazsam ve Elçin bir gün eve gelip de Nil'i evde görürse aramız bozulabilir. O yüzden tanıştırmak en iyisi.
Bunları düşünürken yatağımdan kalktım. Ve ayağımı sürüyerek tuvalete gittim işlerimi hallettikten sonra Elçin'i bir kafeye çağırdım. Şimdi sırada Nil'i uyandırmak vardı.
Odamdan çıktım Nil'in kapısını çaldım ama duymadı. Duymayınca kapıyı açtım ama içeride yoktu. Salona baktım, kahvaltı hazırdı. Mutfağa baktım ve evet orada.

Beni görünce gülümsedi ve "Günaydın kuzen." dedi.

"Günaydın kuzen. Neler yaptın böyle?"

"Valla bugün biraz hamaratım. Kahvaltı hazır içeri geç bende çayları koyup geliyorum."

"Tamam kuzen." dedim ve içeri gittim.
Sonra Nil de geldi kahvaltı etmeye başladık.

"Kuzen bugün seni sevgilim Elçin ile tanıştırmak istiyorum. Eğer sende istersen tabii." dedim

O da memnun bir ifadeyle "Olur kuzen hem kendime belki arkadaş bulurum. Bütün gün evde kalınca sıkılıyorum."

"Anlaştık o zaman." dedim. Zaten sonra kahvaltımızı yedik, masayı topladık ve Nil giyinmeye gitti. Bende salonda oturdum ve beklemeye başladım.
Nil gelince çıktık ve kafeye geldik. Elçin oturmuş bizi bekliyordu. Yanına gittim beni görünce gülümsedi ama Nil'e bakınca biraz bozuldu gibi sanki.

"Hoşgeldin sevgilim." dedi ve ayağa kalkıp bana sarıldı.

"Hoşbulduk aşkım."

"Ayıp olmazsa birşey sormak istiyorum bu kız kim Yağız."

"Aşkım bu kız Nil,Kuzenim. Yurt dışından birkaç günlüğüne geldi. Ailesine sürpriz yapmak için gelmiş. Ama ailesi tatile çıkmış ve kalıcak kimsesi de yokmuş. Parasıda yokmuş. Aklına ben gelmişim. Zaten dün geldi. Seni birkaç defa aradım ama meşguldün sanırım. Bende yüz yüze konuşalım dedim."

"Hmm anladım. Tanıştığıma memnun oldum Nil." dedi ve Nil'in elini sıktı. Sonra soru sormaya devam etti.

"Nil kusura bakmazsan birkaç soru sorabilir miyim?"

"Tabii sorabilirsin." dedi Nil memnun bir tavırla.

"Kaç yaşındasın?"

"21."

"Aa öyle mi yaşıtız demek. Peki hangi bölümü okuyorsun?"

"Amerika'da hukuk okuyorum." dedi Nil.

"Peki neden Amerika?"

"Burada pek birşey yapamadım. Ailem benim yurt dışında okumamı istedi."

Onlar konuşurken ben e araya girdim. "Sohbetiniz  baya akıcı ama bölmek zorundayım. Ne içersiniz?"

"Ben bir orta şekerli türk kahvesi alıyım." dedi Elçin.

"Ben de kahve alıyım." dedi Nil.

"Peki." dedim. Ve onlar konuşmaya devam ettiler. Elçin sevmiş gibiydi. Yani beklediğim kıskançlık tepkilerini vermemişti. Lunaparkta dövdüğü kızı unutamıyorum. Aklıma gelince istemsizce gülümsedim.

Neredeyse bir buçuk saattir durmadan konuşuyorlardı. Elçin Nil'in tc kimlik numarasına kadar herşeyi sorduktan sonra magazinden konu açıldı. Ve tüm ünlüleri gömmeye başladılar. Bende sıkıldım Mertle mesajlaştım. Vakit geçmedi. Elçinler hala konuşuyorlardı. Bayılmak üzereyim. Konuşmalarının arasına girdim.

"Eee kızlar biraz dolaşsak mı? Bu gidişle sohbetiniz bitmeyecek." dedim sıkılarak.

Nil göz devirerek " Siz keyfinize bakın, benim bir kız arkadaşım var onunla buluşacaktım zaten. Sırf Yağız ısrar ettiği için gelmiştim. Tekrardan çok memnun oldum Elçincim. Görüşürüz Yağız." dedi ikimizede sarılarak.

"Görüşürüz Nilcim arada buluşuruz böyle. Seninle sohbet etmek çok zevkliydi canım görüşürüz kendine iyi bak." dedi Elçin.

"Tamam canım." dedi ve gitti Nil.

"Elçin Nil nasıl bir kız? Beğendin mi?"

"Yani biraz yapmacık geldi. Çok kalmaz değil mi sizin evde?"

"Yok aşkım gider birkaç güne."

"İyi peki." dedi ve sarıldı. Uzun bir süre sessizce ve sarılarak sahilde yürüdük. Sonra bir bakta oturduk. Kafamı Elçin'in dizine koydum. Yüzüne baktım ve gülümsedim. Ona 'saçlarımla oynayabilirsin.' demiştim. O da güldü ve ellerini saçlarıma götürdü uzun bir süre oynadı.

"Elçin, okul bitince evlenelim mi?" dedim birden.

"Neayyğ!!" diye bağırdı. Gözlerini büyültmüştü. Çok tatlı ve komik görünüyordu şu an.

"Aşkım nerden çıktı evlilik işi."

"Ne yani sen benimle evlenmeyecek misin? Benimle gönül mü eğlendiriyorsun Elçin? Aşk olsun. Şu an sana trip atıyorum hıh." dedim ama pek başarılı olamadım sanırım .Çünkü az önce söylediklerime sırıtıyordum.

"Aşkım öyle demek istemedim. Biz daha genciz beraber yaşayacağımız daha çok şey var."

"Evlendikten sonrada yaşarız. Hem evlendikten sonra daha çok yaşarız." dedim ve göz kırptım.

"Sapık." dedi ve omzuma vurdu.

"Neee yalan mı? Neyse zaten eninde sonunda benimle evleneceksin. Seni kimseye bırakmam."

"Yağız."

"Efendim hayatım."

"Yağız, seni çok seviyorum." dedi ve boynuma atladı. Açıkta kalan ellerimi beline sardım ve ona sıkıca sarıldım. Uzun bir süre birbirimize sarıldık.
Ayrıldığımız zaman ağlamış gibiydi.

"Bak bakayım yüzüme. Ağladın mı sen?"

"Yok ya gözlerim terlemiş ondandır." dedi gözlerini silerek.

"Tabii canım kesin öyledir." dedim.

"Hadi kalk seni evine bırakayım. Hem geç oldu yarın okulda var."

"Peki."

Yarım saat sonra Elçin'i eve bıraktım. Sonrada eve gittim. Nil koltukta oturmuş dizi izliyordu. Mert de odasında takılıyordu. Bende odama geçtim ve kendimi yatağa attım. Sonrası karanlık zaten.....

Finale son iki bölüm. 

Bu kitap yazdığım ilk kurgu kitabı. Ve şu an 1,81 K. O kadar mutluyum ki. Size ne kadar teşekkür etsem azdır. Gerçekten yanımda oldunuz ve beni desteklediniz.

LGS'ye hazırlanıyorum. Son senem olduğu için çalışmam gerek. O yüzden Wattpad'e vakit ayıramayacağım. Ama sınavdan sonra Texting kitabı yazacağım. Kurgusu falan herşeyi belli fakat yazması var o da sınavdan sonra artık.

Hepinizi çok seviyorum. Hoşça'kalın❤️💜

Hacker//TamamlandıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin