Benim best friend'im Sümeyye adında bir melek. Biliyor musunuz? Onsuz hayatımın tadı tuzu olmuyor resmen. Dünyama anlam katıyor. Mesela birbirimize olan sevgimize örnek olarak : Her derste birbirimizi bulmamız, her ödevi birlikte yapmamız veya birlikte ders çalışmamız... Ona olan sevgim asla tükenmeyecek. Hatta küçükken bir ara aynı liseye gitmek için kopya çekmeyi bile düşündük. Ama büyüdüğümüzde bunun imkansız bir şey olduğunun farkına vardık. O yokken zaman geçmek bilmez. Aynı hafta içi gibidir Sümeyye'siz geçen zaman. Geçmek bilmez, sıkılırsınız. Çok iyi, güzel ve neşeli bir kız. Onunla geçirdiğimiz günler anlatılamaz. Ama ben 1-2 tane anlatmaya çalışacağım...
30 EKIM
Bu gün perşembe olduğundan dolayı seçmeli dersimiz vardı. Iki sınıf yani 7-A ve 7-B birleşmişti. Zeka oyunları dersinde satranç oynamıştık. 2 dersimiz böylece geçmiş oldu. 3 ders de fen sınavımız vardı. Olduk sınavımızı ve 4. Ders hocanın ödev verdiği duyu organlarını yaptık. Benimkini ve Sümeyyeninkini çoooook beğendi. Öğleden sonra ingilizce dersimiz vardı. Seçmeli olduğu için pek önemli değildi. Şarkı bulup şarkı söylüyorduk her hafta. Son dersimiz de türkçeydi. Zaten her gün son dersimiz türkçe oluyor. Sırf bu yüzden türkçe hocamdan nefret ettim.
31 EKIM
Bu gün ilk ders ingilizceydi. Sıkıcı bir ders oluyor bana göre bazen. 2. Ders de ingilizce sınavımız vardi. Aslında çok iyi geçti. Hocanın cevapları astığı gibi üşüştü herkes ingilizce sınıfına. Biz de Sümeyye'yle koştuk. Bahsetmiştim size kendisinden. Ikimizinde birer yalnışı çıktı. Içimize su serpildi resmen. Öğleden sonra ise matematik ve fen sınavları açıklandı. Fen sınavından birazcık kötü almıştım. Ama matematik sınavından aldığım not 90'dı. Moralimi düzeltmişti. Sümeyye'de güzel notlar almıştı sınavlardan. Bu yıl Sümeyye'yle bayağı gayret edeceğiz. Ne de olsa 7. Sınıf bu! En kritik anlarımız! Seneye TEOG falan! Iyice karıştırdılar ortalığı! Bu günü şöyle böyle bitirdik.
Bu seferlik yeter bu kadar. Sıkılırsınız diye fazla uzatmak istemedim. Eğer beğenirseniz ki umarım beğenirsiniz devamını yazacağım...
GÖRÜŞMEK ÜZEREEEE…
Merhabaaa! Bu gün güzel bir gün çünkü cumartesii! Kahvaltımızı yaptık, dinlendik, kitabımızı okuduk, test çözdük ve sıra anlatmaya geldii!
1 KASIM
Bu gün sabah saat 8'de kalktım. Ardından biraz dinlenince kendime geldim. Her sabah uykumdan yorgun olarak kalkıyorum. Testimi de çüzdüm. Sıra gezmede. Aslıda bu gün anlatılacak fazlaa bişey olmayacak. Çünkü biliyorsunuz ki bütün olaylar okulda oluyor. Aaaa bu gün bize memleketimiz Artvin'de bir kargo geliğini duydum. Babamla almaya gittik ve 2 kardeşimle. Aldık kargoyu. Bu seferde yaz lastiklerinin degişmesi lazımmış. Biz de kış lstiklerini taktırdık. Neyse... eve geldik. Hemen paketi açtık ve içinden 4 paket çay ile bir çuval fındık çıktı. Ben derslerimi bitirdim ve gezmeye çıktık. Bir kenada birikmiş param. Ardı . Onları altına çevirdik. Geldiğimizde evde misafirlerimiz vardı. Oturdular biraz ve ben de Kiraz Mevsimi'ni izledim. Onlar gidince yattım ve odamda bişeyler izledim sonra zaten uykuya dalmışım.
BU GÜNLÜK TE BU KADAR SANIRIM SIKILMIŞSINIZ. YENİ BİR KİTABA BAŞLAYACAĞIM