Hayaller

6 0 0
                                    

Merhaba Size hayallerimden birini soyleyeyim yada soylemeyim cogu insanin hayali gerceklesmez . Ama birkez Hocada Duymustum Yılda Birkez Eşref Saati Oluyormus Ve bu saate dedigin hersey gerceklesiyormus. Evet dogru bnim birkeresinde olmustu oda bababmın isyerindeyken keske esref saat i hayal ettigimiz zamana gelse. Herkesin cocukluk hayali vardir . Cocukken hep sırtımıza ortu baglayip kahraman olurduk sandalyede arabamiz olurdu bunlarda hayal gucu sayesinde olnus seyler .Hayalgucu genis olan hep mutludur diye bir soz var duymussunuzdur belki . Ben kucukken cok mutluydum hayalimde hep bi agac evim olurdu agac evde yunus baligi beslerdim hayal gucu iste hayallerde hep mutluyuz hep istedigimiz olur ya bu yuzden sahte. Hayaller Herkesin Cok sevdigi Kardesi gibi gordugu insanlar var ismi lazim degil ama bas harfi E son harfi N bu cocuk bnim kardesim iste ben hayallerimi hep bunla gerceklestirdim sizinde firsatiniz var sizde hayallerinizi Arkadaslarinizla gerceklestire bilirsiniz ben size yasadigim bir olayi anlatiyim bir gun bunlara gittim ben cs filan oynadik sonra tost almaya gittik iki tane şopar birden bire bize seslenip oynamaya basladi biz gulmekten koptukk yerlerdeydik.

Bir gun zafer plazadaydik  Kitap satilan bir yer vardi ismini unuttum iceri girdik 2tane sevgili kiz cocuga ...... Filan bizde laf atip kacmistik .

Bir baska gun okulu torpilledik

Neyse Hayallerinizi arkadaslarinizla yasayin unutma !!

Zor Olsaydi Gidisleri Koymazdi Guluslerim

(....)

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 31, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Hep Sahteydi HayallerHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin