Hayatımdaki en zor dönem kesinlikle bu bir yıldı. Herşeyle mücadele ettim, sonuna kadar mücadele verdim.
Savaştığıma hepiniz şahitsiniz değil mi?
Peki ya savaşmama rağmen bu savaşta mağlup olacak mıyım?
Ben Hilal olarak savaştım ,Ay olarak da savaştım. Ama zor değil mi, tüm geceyi kalbinde taşımak..
8 yıldır kocaman bir Ay taşıyorum kalbimde. Hatırlıyordum da bundan tam 8 yıl önce tanışmıştık. Sonra da bana 'Ay' ismini takmıştı.
Ne dersiniz, bir Flashback gelsin mi? :)
*Flashback*
Lisenin ilk gününe resmen uçuyordum şuan. Geç kalmadım tabi ki ama listeleri aramaktan kafam yandı.Neyseki daha sonra listeleri gördüm ve B şubesinde olduğumu gördüm. Sıraya baktığımda Mete ve Başak oradaydı.
Oraya doğru hızlı adımlarla ilerledim ve oraya gitmeye çalıştım ama sadece çalıştım. Çünkü biri bana resmen tosladı hatta geçirdi!
"Yavaş olsana be!" dedim.
"Sen önüne bakmadan yürüyorsun,önüne bak!"
"Allahallah sen sanki sütten çıkmış ak kaşıksın! Resmen yandan geçirdin bana be!"
"Ya kızım bela mısın lan sen?! Yürü git işine işte zaten kısasın,görmedin işte." dedi ve güldü.
Boyumla mı dalga geçti lan o! Bak bak bir de gülüyor! Güzel de gülüyormuş,lan ne diyorum ben ya?! Görür o şimdi.
"Sen benim boyumla mı dalga geçtin şimdi?"
"Aynen öyle."
"Biz kızların boy ortalamasından haberin var mı senin? Ben söyleyeyim, 1.65. Ama benim boyum 1.72! Sen öküz gibi 1.85 olduğun için sana kısa geliyor olabilirim."
"Bana göre kısaysan kısasındır."
"Allahım sen sabır ver yarabbim!" dedim ve sıraya doğru ilerledim.
"Hey! Bir dakika."
"Ne var?"
"Hiiç. Sen B şubesinde misin?"
"Evet."
"O zaman uzun süre beraberiz." dedi ve göz kırptı.
Sıraya geçtiğimde Mete ve Başak bana mal mal bakıyordu.
"İlk günden kavga ettin yine,helal olsun."
"Mete valla sus,çocuk bir de egolu manyak."
"Yalnız yakışıklıymış."
"Bir de o benim arkadaşım hatta kankam." dedi Mete.
"Ne! Ya Allahım ben ne günah işledim?!"
O sırada arkamızdan biri Mete'ye seslenip geldi. Kim diye sormayın tabiki yürüyen ego geldi.
Aralarında erkekçe bir selamlaşma yaptıktan sonra Başak'la tanıştı. Sonra bana döndü.
"Ben Gökay. Memnun oldum Bücür." dişlerimi sıktım.
"Hilal. Bende memnun oldum yürüyen ego." dedim sırıtarak. Sadece güldü ve Mete'nin yanına geçti.
Baya da güzel gülüyor şerefsiz,bak ya yine saçmalamaya başladım.
*Flashback son*Günlüğümü kapatırken gülümsedim. Artık kendime küçük küçük notlar alıyordum.
Bugün ki imza gününden yeni gelmiştik ve ben ağzımda kocaman bir sırıtışla yarım saattir duruyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
• ay kadın. | yarı texting
Poesía0538*******: Lütfen, bu bir çözüm değil. İntihar hiçbir zaman çözüm değildir. [2019]