~ Амадео ~
- Братле, имам две, меко казано, неприятни новини - посрещна ме Зак с дяволита усмивка, който обикаляше напред назад верандата на сутрешен пост.
Слезнах от конят и го завързах за дървото пред къщата.
- Какво се е случило?
- Да видим... От къде да започна ?- почеса се той зад тила поглеждайки нагоре в пространството, изгледах го с проницателен поглед и той продължи - Новият е хвърлил очи на твоичката, която в прочем отказва категорично да замине на изток, и сутринта най- безцеремонно възседна кобилата и потегли към Кадина.
Почти на един дъх и с най -спокоен тон, ми сервира тези две "прекрасни" новини. Беше ясно, че Айра ще се заинати и няма да се съгласи, с нея никога не е лесно.... Но този пък, от къде се взе и какво си позволяваше?! При тази мисъл , сърцето ми се разбушува и намръщих вежди.
Смехът на Зак ме извади от бурния транс в, който бях изпаднал.- Знаехме, че няма да е лесно да я убедим...
Приближих се към него в опит да вляза в къщата, но следващите му думи ме стъписаха на място.
- А нещо по вторият въпрос?
Бях с гръб към него. Извих главата си съвсем леко в страни , така че погледа ми довалавяше с периферие силуета му.
- Мой дълг е да я опазя, и това възнамерявам да направя. Всеки доближил се до нея, е потенциална заплаха.
- Уоу! Чакай малко.. - размята ръце и се приближи до мен - Говориш така сякаш, тя е една от поредните ти мисии ...
- Вече е!
Забелязах изненадата и стаписания му поглед. Премигна няколко пъти с гъстите си мигли, след което намръщи вежди по детски .
- Не ми казвай, че..?
Не му отговорих, просто кимнах с глава.
- Не! Какво те прихваща, да не си полудял?!
Едва ли греша, но.. Гневен тон ли долавям?
Погледнах го изненадано и в първите няколки секунди не доумявах какво се случва. След като дойдох на себе си отвърнах :
BẠN ĐANG ĐỌC
Бялата Кралица
Viễn tưởngВече 18 години в земите Амириа , властва крал Галимер и съпругата му Мордиана - вещица ,овладяла черната магия. Храбрата и красива Айра , е изправена пред проблеми от които зависи съдбата й. Тя се забърква в големи неприятности ,които ще доведат до...