Παρελθόν μέρος 1ο

485 42 0
                                    

Βάλτε το τραγούδι όταν θα σας πω

Ορ: Καλά καλά, μικρή φάε για να πάμε πάνω, πρέπει να μιλήσουμε.

Ιω: Εντάξει.

Μετά από 15 λεπτά
Κάθισα στο κρεβάτι του και περίμενα να κάνει το ίδιο όμως εκείνος ήταν όρθιος και πήγαινε πέρα δώθε στο δωμάτιο.

Ιω: Τι συμβαίνει;

Ορ: Πρέπει να μιλήσουμε για ότι έχει γίνει. Θα αφήσω ότι έγινε στο σχολείο. Ιωάννα νομίζω πως το καλύτερο θα ήταν να σταματήσουμε να μιλάμε, να μην σε βοηθήσω άλλο γιατι κινδυνεύεις δίπλα μου.

Πετάχτηκα όρθια και τον πλησίασα.

Ιω: Τι; Όχι ρε Ορφέα, σε παρακαλώ!

Ορ: Ιωάννα κινδυνεύεις είδες τι έγινε εχτές.

Αμέσως η χθεσινή μέρα πέρασε από μπροστά μου.

Ιω: Ορφέα δεν φταις εσύ αλλά πρέπει να σου πω κάτι.

Ορ: Πες μου.

Ιω: Μου είπε ότι έψαχνε την γκόμενά σου και τελικά αποδέχτηκε πως ήμουν εγώ. Οπότε είπε χαρακτηριστικά " Με ένα σμπάρο δυο τρυγόνια".

Ορ: Το ήξερα ότι φταίω γαμωτο.

Ιω: Όχι σταματά με είχε ανακαλύψει από πριν, ο Μιχάλης είναι παλιός γνωστός. Με έψαχνε, δεν φταις...

Ορ: Τι εννοείς; Ο Μιχάλης ήρθε εξαιτίας μου σου λέω. Μου έστειλε και απειλητικά μηνύματα γαμωτο. Να δες.

Μου έδωσε το κινητό του και διάβασα τα μηνύματα. Το τελευταίο ήταν εχτές πριν έρθει σε εμενα προφανώς. Και του έλεγε ότι θα κάνει εμφάνιση σε λίγο. Έτσι με βρήκε ο Ορφέας, δόξα το θεό. Και πάλι ξέρω πώς δεν φταίει εκείνος.

Ιω: Ορφέα και πάλι δεν φταις εσύ άλλωστε στο είχε πει ξεκάθαρα στην αρχή πως δεν με είχε δει. Ο Μιχάλης ήρθε γιατί έχουμε ανοιχτούς λογαριασμούς όπως και εσείς από ότι φαίνεται.

Ορ: Μικρή έλα να καθίσουμε.

Ξαπλωσαμε και οι δύο, ο ένας από την μια πλευρά και άλλος από την άλλη.

Ορ: Για να σε προστατεύσω πρέπει να ξέρω τι τρέχει, να ξέρω τι θα αντιμετωπίσω. Αυτό που έγινε χθες δεν πρόκειται να γίνει ξανά.

Γύρισα και τον κοίταξα στα μάτια. Έλεγε αλήθεια.

Ιω: Ευχαριστώ.

Έσκυψα και άφησα ένα φιλί στα χείλη του.

Ιω: Λοιπόν τι θες να μάθεις;

10 Ways To Kill Someone? (Not)Où les histoires vivent. Découvrez maintenant