Selena"Selena ξύπνα. Θα αργήσεις στην δουλειά" άκουσα την γλυκιά φωνή του αδερφού μου και άνοιξα τα μάτια μου δειλά - δειλά.
"Θα με πας;" τον ρώτησα έχοντας αποτυπωμένο στο πρόσωπο μου ένα χαζό χαμόγελο.
"Μπορώ να κάνω και αλλιώς; Αντε σήκω" μου απάντησε, αφήνοντας ένα απαλό φιλί στο μέτωπο μου πριν με αφήσει μόνη σου δωμάτιο.
§Είναι δύσκολο, πόσο μάλλον για τον αδερφό μου να προσέχει και εμένα, να σπουδάζει και να δουλεύει ταυτόχρονα. Του είμαι όμως ευγνώμων που κατάφερε να πάρει την κηδεμονία μου. Πριν ενάμιση χρόνο χάσαμε τους γονείς μας σε τροχαίο δυστύχημα. Ο Jason τότε ήταν μόλις 23 ετών ενώ εγώ είχα λίγες ώρες που είχα γίνει και επίσημα 17. Οι γονείς μου γενικά ταξίδευαν πολύ εξαιτίας της δουλειάς τους. Ερωτεύτηκαν στο πιλοτηριο, έρωτας με την πρώτη ματιά. Ερωτεύτηκαν από τα 23 τους χρόνια, και αμέσως γεννήθηκε ο Jason. Ο καρπός του έρωτα τους όπως λέει και η γιαγιά μου.
"Καλημέρα!!!" σχεδόν φώναξα και έτρεξα στην αγκαλιά του αδερφού μου.
§Δυστυχώς με τον Jason δεν μοιάζουμε καθόλου. Είμαι φωτοτυπία του μπαμπά ενώ ο αδερφός μου της μητέρα μας. Συχνά όταν βγαίνουμε έξω μας περνάνε για ζευγάρι, παρά για αδέρφια. Κάτι το οποίο το βρίσκουμε τουλάχιστον γελοίο. Είναι τρελό έτσι; Να θεωρούν τον αδερφό σου, για γκομενο σου.
"Καλημέρα μικρή" μου απάντησε τινοντας προς το μέρος μου μια κούπα με ζεστό καφέ λατε.
"Σήμερα τι ώρα σχολας;" τον ρώτησα καθώς χάζευα στο κινητό μου.
Ούτε μισή ειδοποίηση, υπέροχα...
"Δεν ξέρω, ίσως κάτσω λίγο παραπάνω απόψε. Έχουμε ανάγκη τα χρήματα μικρή, αλλιώς δεν θα καταφέρουμε να ολοκληρώσουμε τις σπουδές μας" απάντησε ξεφυσωντας δυνατά.
" Σε ένα μήνα είναι το άνοιγμα της διαθήκης Jason. Επιτέλους θα ζήσουμε μια αξιοπρεπές ζωή και δεν θα αναγκαζομαστε να δουλεύουμε "απάντησα φανερά εκνευρισμένη.
" Selena, είσαι μικρή ακόμη. Δεν σου ζήτησα να δουλέψεις αντιθέτως μονη σου το αποφάσισες αυτό. Σε λίγο καιρό ξεκινάει η σχολή, νομίζω πως σου είναι ήδη γνωστό ότι πρέπει να σταματήσεις την δουλειά. "
" Jason, μην αρχίσουμε πάλι αυτήν την κουβέντα σε παρακαλώ. Σε λιγότερο από εναν χρόνο παιρνεις πτυχίο, χρειαζόμαστε αυτά τα χρήματα. " ψελλισα ανασαινοντας βαριά.
YOU ARE READING
Unstoppable
Vampire« You know I want you, it's not a secret I try to hide. You know I want me, so don't keep saying our hands are tied» Ειναι δύσκολο να αφεθεις, ακατόρθωτο να ερωτευτείς αληθινά. Τι και αν ξαναπάρεις την ιστορία από την αρχή; «Can we rewrite the star...