"Kafayı yiyeceğim!" diyerek eve girdi ve çantasını fırlattı Jongin. O aptal profesöre daha fazla dayanamıyordu cidden kafayı yemesine az kalmıştı.
Sehun duyduğu sinirli sesle kurulduğu koltuktan doğruldu.
"Yine mi o bunak profesör yüzünden sinirlisin bebeğim?"Jongin iç çekti ve Sehun'un yanına oturdu.Dudaklarını büzerken ağlamak üzere olan bir bebek gibiydi. Sehun'un içi gidiyordu onun bu hallerine. Uzandı ve yanına oturan bedenin belini kavrayarak onu göğüsüne çekti.
"Yaptığım hiçbir şeyi beğenmiyor Sehunnie, kaç gecedir emek verdiğim ödeve bir çöp gibi davrandı. Hep homofobikliğinden yapıyor."
Sehun ona doğru eğildi ve dudaklarına küçük bir öpücük bıraktı. Cidden insanların bu homofobikliğnden bıkmıştı. Ne vardı yani hemcinsini seviyorsa?
" Neyse" dedi Jongin "Chanyeolie daha gelmedi mi?""Son dakika bir prova daha çıkarmışlar ama biraz önce mesaj attı yoldaymış"dedi Sehun Jongini daha çok üstüne çekerek. Jongin Sehun'un dudaklarına uzandı ve bir öpücük başlattı.Sehun onun ne zaman üzgünse onun veya Chanyeol'ün öpüşlerinde teselliyi bulduğunu biliyodu. Bu yüzden vakit kaybetmeden o da karşılık vermeye başladı.
Yaklaşık bir yıldır üçlü bir ilişki yürütüyorlardı.Sehun ve Chanyeol zaten iyi arkadaşlardı. Jonginle ilk tanışan ise Chanyeoldü, şehire yeni taşındıkları için annesinin akşam yemeğine davet etmesiyle görmüştü onu. Sonra arkadaş edinsin diye onu kendi ortamlarına sokmuş ve o sıralarda da Sehunla tanışmıştı Jongin. Bir ilişiye başlamaları ise üçününde beklemediği bir şeydi.
Sehun elerini Jongin'in kalçalarına uzattı ve sıktı, üstündeki çocuğun inlemesiyle sızladığını hissetti. Cidden, Jongin onu çok fena etkiliyordu. Onlar hala öpüşürken içeri Chanyeol girdi, gördüğü görüntüyle kıkırdadı ve onlara doğru yürüyüp o da Jongin'in kalçasını sıkıştırdı.
"Ahh" Jongin tekrar inledi ve Sehun'un dudaklarından ayrılıp Chanyeol'e baktı."Hoşgeldin Chanyeolie" diyerek dudaklarına bir buse kondurdu.
"Hoşbuldum Nini" Jongin'in alnını öptükten sonra Sehun'a uzandı ve onu da öptü.
O sırada Sehun Jonginle öpüşmelerinden dolayı oluşmuş şişkinliğine bakıyordu. Dudaklarını büzdü ve başını kaldırıp sevgililerine ağlamaklı bir ifadeyle baktı.Diğer ikisi kıkırdayarak Sehun doğru uzandı.
Chanyeol Sehun'un öperken Jongin Sehun'un bacaklarına oturdu. Daha sonra cidden şişkinliği belli olan alete elini uzattı ve kumaşın üzerinden okşamaya başladı. Sehun Chanyeol'ün dili ağzındayken inledi ve Chanyeol'ün kollarına sıkıca tutundu.
O sırada göğüslerinde de bir el hissetti." Ahhh Jong-ahhh sen de sertsin" cidden inlemekten konuşamıyordu bile. Bu ikisi onu fena halde etkiliyordu. Chanyeol Jongine baktı ve onu çekerek Sehun'un yanına uzattı. Eğer bebeklerinin ikisi de zor durumdaysa onlarla seve seve ilgilenirdi.
::::::::::::
Sehun yemeğini didiklerken Chanyeol ve Jongin onu bir şeyin sıktığını anlamışlardı. Bakıştılar ve Jongin ona kafa salladı. Chanyeol boğazını temizledikten sonra Sehun'a seslendi.
"Sehunnie, keyifsiz görünüyorsun biraz" diyerek konuşmayı başlattı. Sehun tek kelime etmeden yemeğini didiklemeye sevam etti. Jongin onun keyfinin neden birden bozulduğunu anlamamıştı. Sandalyesini ona doğru yaklaştırdı ve kolunun birini onun omuzuna sardı Chanyeol de onlara yaklaştı ve Sehun'un dizini güç vermek ister gibi okşadı.
"Bize her şeyi anlatabileceğini biliyorsun değil mi? "dedi Jongin. "Canın bir şeyin sıktığı çok belli sevgilim."
Sehun pes eder gibi çatalını bıraktı ve onlara baktı. "Bugün babam aradı"dedi.
Chanyeol sinirle oturduğu sandalyeden kalktı ve saçlarını karıştırdı. Bundan sonraki hikayeyi çok iyi biliyordu."Ne dedi yine o şerefsiz?"
"Aynı şeyler. Hastalıklı bir piç olduğumu ve onu rezil ettiğimi söyledi.Hiçkimsenin yüzüne bakamadıklarını ve hergün keşke benim gibi bir çocukları olmasaydı diye dua ettiklerini söyledi." Sehun derin bir iç çekti, her zaman bunları duysada bu ağırına gitmediği anlamına gelmiyordu. "Bana erkek orospusu olduğumu söyledi" dedi Sehun. En çokta bu ağırına gitmişti ya zaten.
Chanyeol sinirle ellerini masaya geçirdi. O aptal ihtiyar gerçekten fazla oluyordu. Sonra Sehun'un yanaklarını tutarak öptü. "Bunun doğru olmadığını biliyorsun değil mi bebeğim? İki erkeği seviyorsun diye öyle olmadığını biliyorsun?"
Chanyeol Sehun'un bunun için üzülmesini asla istemiyordu. Jongine baktı ve "Pişan mısın?" diye sordu Sehun'a. "Bu ilişki yüzünden pişman mısın?" bunu ona sorması gerekiyordu çünkü bu ilişkiye başlamadan önce en emin olmayan Sehundu.
Sehun duyduklarıyla hemen kafasını kaldırdı ve canından çok sevdiği iki sevgilisine baktı. "Asla" dedi kendinden emin bir şekilde "asla Chanyeol, ikinizide canımdan çok seviyorum ben " uzandı ve Chanyeol'ü dudağından öptü daha sonra da konuşanın başından beri sessiz olan Jongin'in dudaklarına uzandı. Sehun onun bu duruma çok üzüldüğünü biliyordu. Ama içi de rahat etmiyordu sıkıntısını onlarla paylaşmadığı zaman.
"Çok seviyorum sizi" dedi "diğerlerinin ne dediği umrumda değil çok seviyorum sizi..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
AMOR (SEKAIYEOL)
FanfictionUyarı:Threesome ve eşcinsellik içerir. Birbirlerini seviyorlardı, çok fazla...