•Fortfarande Felix perspektiv•
~Nästa dag~
Jag hade precis ätit klart och borstat tänderna så jag satte mig i soffan och bestämde mig för att skicka ett sms till Elin
(F:Felix E:Elin)
F: Heejj💕
E: Hej👋
F: Vill du hitta på något med mig idag? bara DU & JAG
E: Aa visst☺️
F: Stranden kl.13.00? Du behöver inte ta med bad kläder😎
E: Yees! ses där🙆
F: Ses😏
(Samtalet slut)Okej jag hade planerat igår innan jag skulle lägga mig vad vi skulle göra, jag skulle ta med henne till parken där det fanns en kulle med bara grönt gräs. Jag skulle också ta med en picknick korg så vi kunde ha picknick. Jag hade planerat ALLT jag skulle berätta för henne vad jag kände för hon och vad som hände igår på stranden.
•Elins perspektiv•
Klockan hade precis slagit 12.45 och jag var på väg ner till stranden där jag skulle möta Felix. Jag var fortfarande arg på han men jag är så kär i han så det gick inte att säga nej.När jag väl kom ner på stranden ser jag Felix och springer fram till honom och ger han en kram. Det pirrade i hela magen varje gång jag rörde honom. ''vi ska gå bort till parken och ha picknick'' sa han och log stort ''okej'' sa jag och log.
När vi väl var framme i parken så gick vi upp på en kulle, Felix tog upp en picknick filt och la den på kullen så vi kunde sätta oss. När vi hade satt oss packade han upp med massor av mat,godis,dryck och bakelser. ''åh herre Gud. du måste ha handlat mycket'' sa jag och tog tag i en kindermaxi och Felix började skratta ''njae lite kanske'' sa han och log sitt fina leende och tog också en kindermaxi. ''Elin?'' ''aa'' sa jag. ''Jag är så himla kär,kär i dig. det jag sa igår om kyssen var INTE sant och det ända jag kan tänka på är dig'' sa han. ''åhh sötis. Jag är kär i dig också men det du sa igår sårade mig faktiskt'' sa jag. Innan jag ens hade hunnit blinka så kände jag ett par läppar pressade mot mina, jag kysste han tillbaka.
Efter ett tag så drog jag ifrån kyssen och sa ''Jag älskar dig'' ''Jag älskar dig med Elin'' sa han.
~~~~~~~
OMG jag suger på att skriva jag vet MEN det är roligt😂💁aja kommentera för mer🙆💕
YOU ARE READING
FOOO sommaren
FanfictionElin och hons familj ska på camping. Men sommaren blir inte riktigt som hon har tänkt...den blev så mycket bättre när hon träffar bandet The Fooo och lär känna dom bättre.