-Λοιπόν τι θα κάνεις? Η Χριστίνα γυρίζει να με κοιτάξει ενώ έχω ξαπλώσει κυριολεκτικά διάπλατα στο κρεβάτι τους
-Τι να κάνω με ποιο πράγμα? Ρωτάω ελαφρώς μπερδεμένη
-Με το Λονδίνο.Θα φύγεις τελικά?
Στο πρόσωπο μου σχηματίζεται ένα στραβό χαμόγελο που είμαι σίγουρη ότι κάνει φανερή την απάντηση μου πριν προλάβω να μιλήσω.
-Όλες αυτές οι εξελίξεις...δεν ξέρω με έκαναν να σκεφτώ καλύτερα.Υποθέτω πως θα μπορούσα να δοκιμάσω να δημιουργήσω την δική μου σχολή χορού.
Ξέρω ότι δεν είναι εύκολο,δεν έχω αρκετά χρήματα για να το κάνω μόνη μου.Αλλά θα μπορούσα να τα καταφέρω αν πήγαινα να δουλέψω λίγες ώρες στο ζαχαροπλαστείο των γονιών μου.
-Άρα το σχέδιο δούλεψε,ήμουν σίγουρη. Μονολογεί και χαίρεται
Σηκώνω το σώμα μου από το στρώμα και την κοιτάζω εξεταστικά.
-Ποιο σχέδιο Χριστίνα?
-Το σχέδιο επανασύνδεσης Στέφανου-Νεφέλης με σκοπό την παραμονή σου στην Ελλάδα.
Αχου δεν το πιστεύω!
Έστησε αυτή την εκδρομή μόνο και μόνο για να τα βρω με τον Στέφανο και να μην γυρίσω στο Λονδίνο?
Η κοπέλα είναι θεότρελη και πανέξυπνη την ίδια στιγμή.
Αναστενάζω και πέφτω πίσω στο κρεβάτι.
-Ο Στέφανος?Το ήξερε όλο αυτό? Ρωτάω σχεδόν απογοητευμένη
Γελάει και ξαπλώνει δίπλα μου.
-Τι λες καλέ?Φυσικά και όχι,η ιδέα ήταν δικιά μου και μόνο ο Φίλιππος το ήξερε.
Βλέπει την απογοήτευση που είναι ζωγραφισμένη στο πρόσωπο μου.
-Νεφέλη μου,ήταν αναμενόμενο να τα βρείτε,φυσική εξέλιξη των πραγμάτων θα έλεγα,απλώς εγώ το έσπρωξα λίγο το θέμα.
-Όμως εσύ η ίδια μου είχες πει να προσέξω για να μην πληγωθεί κανείς.
-Και αυτό έκανες.Χώρισες με τον Eric και είμαι σίγουρη πως και ο Στέφανος θα ξεκαθαρίσει τα πράγματα με την Σοφία μόλις επιστρέψουμε.
Εν μέρει έχει δίκιο.Αν δεν το κάνει όμως?
-Θα το κάνει,είναι τρελός και παλαβός για σένα και φαίνεται από χιλιόμετρα μακριά. Απαντάει αυτόματα στις σκέψεις μου
Ακούω κλειδιά στην πόρτα και συγχρόνως της κάνω νόημα να σιωπήσει.
-Χρειάστηκε να ακομακρυνθούμε σχεδόν δέκα χιλιόμετρα από το χιονοδρομικό για να βρούμε σουβλατζίδικο. Μπαίνουν τα αγόρια στο δωμάτιο φορτωμένα
ESTÁS LEYENDO
Forgotten Love
Novela JuvenilΗ Νεφέλη επιστρέφει από το Λονδίνο όπου σπούδαζε τα τελευταία χρόνια χορό.Όταν συναντά ξανά τον εφηβικό της έρωτα,έρχεται αντιμέτωπη με ένα απρόσμενο γεγονός:Ο Στέφανος μετά από ένα ατύχημα δεν θυμάται ούτε το όνομα της! Μπορεί να ξαναγεννηθεί ένας...