SELAM HERKESE KISA BİR ZAMANDA 45 KİŞİLİK BİR OKUNMAYA ULAŞTIK DESTEKLERİNİZ İÇİN TEŞEKKÜRLER AMA VOTE YAPMAZSANIZ ÇOK ÜZÜLÜRÜZ VE BUNLARDA HİKAYELERE YANISIYABİLİR O YÜZDEN VOTE YAPMADAN GEÇMEYİN ...
*****************************************************************
PAZININ AĞZINDAN
'Aslan hışımla kapıyı açtı.'
YAZAR 1 DİP NOT : PAZI BADBOY DEMİYECEĞİ İÇİN ADINI KULLANDI YANİ ASLAN .
Ve o siktiğimin sesiyle ' Kanka Melis'e heyşeyi anlattın mı ? ' evet orada boku yediğimi anladım .
Melis iç ses : Herşeyi mi? bu lafın kasıtı neydi ne demek istedi acaba .
Sinirle ( dişlerinin arasından ) ' Evet kankacım özür diledim sen benimle bir sınıfa gelsene ' dedim ve Melisle vedalaşıp sınıfa girdik ve bir tekmeyle Aslan' ı ödüllendirdim.
MELİS'İN AĞZINDAN
Aklımda deli deli sorularla sınıfa girdim ve hoca gürledi . ' Fizikçi ne istemiş ? ' a pardon sınıf bana girdi yani girer girmez . Ben ise ne diyeceğimi bilemeden ' Hocam şeyy istedi .' hoca gözlerini pörtletip yine bir soru sordu (mavi gözleriyle beni benden alarak ) 'NEY İSTEDİ? ' içimden ne kadar sanane demek geldiyse ' şeyii vermemi istedi şeyy yani şeyi.' hoca ise ' Neyi vermeni ?' ben ise aklıma ilk geleni söyledim ' hocam şeyi şey KAĞIT ' . Dedim ve sırama nihayet kavuştum . Tam sıramın keyfini çıkarıcakken Buse böğürdü ' Nolduu ne dedi ....' devamını dinlemeden yarıda kesip ' ANAN . Sonra konuşuruz da nerede kaldık ?' dememle zil çaldı ve Buse'ye her şeyi anlattım be önce bir şok geçirdi ve daha sonra mekanımız olan lavaboya geldik her zaman yaptığımız gibi makyajımızı tazeledik gözlerim mavi olduğu için sürdüğüm siyah kalem çok çekici ve keskin duruyordu Buse de geri kalırmı oda siyah kalemle sürerken e tabi artık şaşmadığım olay sürmeyi beceremedi bende elinden kalemi alıp ona kendim sürdüm ama boyu benden uzun olduğu için sürene kadar canım çıktı .
BUSE'NİN AĞZINDAN
Lavabodan çıktığımızda Poyraz hoca gözlerini Melis'in üstünde gezdirdi ve sırıttı . Yemin ederim kızı dıtçak sandım o an . Hoca ben o sırada anlamsızca iç sesimle konuşurken saçma bir soru soru verdi sanki laf olsun diye söylenir ya onlardan ' Melis sen nerelisin ? ' Bizim Melis şansını denemek için ' İSTANBULLUYUM ' dedi hoca sence yedim mi bakışı atınca bizim Melis ' Annem Maldovyalı ' deyiverdi o anda kahkaha attım hoca açta götüne gül bakışı attı halbuki aklıma Melis' e yaptığım şaka geldi ve sonradan yediğim dayak şakam ise ' MALDOVYALISIN KANKA O YÜZDEN MALMIŞSIN ' tamam sizde vurmayın lütfen ben rahat 2 dk güldüm ve hoca ' NERESİNDENSİN ? ' ddi ve Melis ' Sturherland kasabası ' o sırada hocadan bir haa sesi geldi . Bende o sırada hocaya hayırdır sende mi ? MALDOVYALISIN bakışı attım hoca anlamış olucak ki ' Bende İZMİRLİYİM ' dedi 1 sn ölüp geliyorum . Neyse hoca Melis'i yanına çağırdı .
MELİS'İN AĞZINDAN
Hoca beni yanına çağırdı ve bakışları bana bakmaya çalışan kişilerin üzerindeydi acaba hoca neden böyle bakıyorduki diye içimden düşünürken arkamdan gelen sesle arkaya döndüm ' MELİS ' arkama döndüğümde o kişinin pazı olduğunu gördüm yanında badboy o sırada pazı bana birşey sormak için izin isteyeceği sırada POYRAZ HOCA PAZININ OMZUNU TUTTU VE .......................
******************************************************************
EVET BU BÖLÜMDE BURADA BİTTİ NORMALDE BÖYLE HERGÜN YÜKLEDİĞİM GİBİ BÖLÜM GÖREMİYECEKSİNİZ AMA 2 GÜNDE 1 VESAYRE YÜKLİYECEĞİZ YAZAR 2 İLE HAFTA SONU DA KOYMAYI DÜŞÜNÜYORUM . NEYSE BAŞKA BÖLÜMDE GÖRÜŞMEK ÜZERE KENDİNİZE İYİ BAKIN HEPİNİZ ÖPÜLDÜNÜZ ...............
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dikkat Liseli var!
Любовные романыIki liseli kızın okul ziyaretinde, normal olamayan derecede yasadiklari anlatır aşk yasak aşk özelikle.