Auro és Mari amióta az eszüket tudják barátok. Általában a plázában szoktak picsáskodni, ahogy ezen a még rengeteg izgalmat rejtő napon is történt..
Amit már jól ismert helyükre beléptek Mari meg is szólalt:
- Jujci, imádom a plázát. - mondta visongva.
- Én iiis. - válaszolta Auro fülsüketítő hangon. - Mit szólnál ahhoz ha csinálnánk néhány szelfit?
-Benne(d) vagyok!!Aztán pedig megindultak egy bizonyos Purple Pony felé. Belépve a ruhákhoz szaladtak és csináltak pár képet. A terem közepén egy hatalmas vár volt amivel persze kellett fotózkodniuk, ahogy Madisonnal és sok egyéb ruhával együtt. Voltak köztük kézfogósók, ölelgetősek, a kutyáikkal készültek és selfiek.
Miután kiléptek ennek a szenzációs helynek az ajtaján Auro felvetette az ötletet hogy elmehetnének valamit kajálni. Lementek a földszintre ahol volt is egy barátságos kis étterem. Beültek oda és rendeltek hambit. Ekkor azonban megjelent egy csaj aki minden gondolkozás nélkül beleült Mariba. Auro nagyon felkapta a vizet, ő sem nagyon tudta miért.
-MARI AZ ÉN CSAJOM TAKA VAN -förmedt rá arra a valakire.
-Tch - ezt a tömör választ lehetett hallani az ismeretlentől.
- Menjünk Auro, csak az időnket vesztegetjük itt. - mondta kényesen Mari.
Így hát el is indultak, de a magánszférát nem ismerő lány követte őket. Elkezdtek gyorsítani, de minden hiába. Miközben körbe-körbe szaladgáltak az étteremben az idegennek különféle arckifejezésekkel segítve hogy már elegük van belőle Auro egyre idegesebb lett. Az említett személynek az a csodás ötlete támadt, hogy menjenek be egy próbafülkébe. Ő így is tett, de Mari nem hátrált. Rákacsintott az idegenre, aki elutasította és inkább elhúzta a csíkot.
- Látod, Auro, így kell ezt. - mondta büszkén Mari.
- Megcsaltál??? - kérdezte dühösen Auro- Hogy merészelted???
- Én nem, soha nem tennék ilyet.
- Akkor az előbbi mi a majom farka volt???
- Csak el akartam zavarni és ő amúgy is csak egy játékszer. Nekem te vagy a mindenem.
- Csalódtam benned... - és távozott könnyes szemekkel Auro.
- Kérlek ne menj, ne hagyj el. - sírt a másik lány is.Mari égen-földön kereste, de csak sok idő múlva sikerült megtalálnia ugyanis Auro a 2. emeleten volt. Az az idegen követte, majd miután megunta megállt, a szemébe nézett és elküldte a halál faszára. Majd leült egy padra, kisírta magát a kutyájának, utána pedig egy kukánál üldögélt akivel persze pucsítós képet is csinált. Mari a lány csalódott tekintetét vette észre amikor meglátta. De neki is fájt, hogy így látta álmai szerelmét, aki egyben a böföföje is volt, és fogalma sincs mikor jöttek össze.
-Tch. - ennyi jött ki Auro szájából.
- Én tényleg sajnálom. Nekem te vagy a legfontosabb "I dont wanna be your friend I wanna kiss your lips..." - mondta reménykedve Mari.
- I wanna be your girlfriend...és az is leszek
- Auro, köszönöm! Ígérem nem szalasztom el ezt az esélyt. - mondta felragyogó szemekkel Mari.
Auro közelebb lépett hozzá, a két lány szíve zakatolt és elcsattant az első csók.Mindketten nagyon boldogok voltak. Végre együtt. Kicsit énekeltek a színpadon, Auro modellkedett is.
- figyelj bby ismerek néhány jó sikátort a városban. - kacsintott a szerelmére Mari.
- Igazán? Akkor nyugodtan mutasd meg. - kacsintott vissza Auro.És így keletkezett az első kalandjuk. A barcsiból kapcsi lett.
Ha érdekel titeket a következő kalandunk tartsatok velünk! (Nem ajánlom senkinek).
YOU ARE READING
Barcsiból kapcsiba💸🖇🖇🔐🔐🔐🔐💞
HumorEbben a könyvben lépésről-lépésre követhetjük Auro és Mari barátságát, amiből talán valami több lesz. Ha érdekel akkor nyugodtan olvass bele! Ha drámára és egyben komédiára vágysz ezt a könyvet neked találták ki. !!felelősséget nem vállalunk!!