6ο Κεφ

464 57 1
                                    

Tae pov

Τ:αυτό που άκουσες δεν μπορούσα να την αφήσω και για αυτό την εφερα

Jk:δεν ξέρω τι να πω.... καλά έκανες

T:έλα πάμε σε αυτήν γτ είναι χαλια

Πήγαμε στην κατε και καθίσαμε απέναντι της.

Jk:να σου φέρω νερό;

Κ:ν-ναι αν γι-νεται

Jk:ερχομαι...

Τ:και για πες τι ακριβώς έγινε;

Κ: κάτσε να έρθει ο jk

Μετά από πολύ λίγη ώρα ήρθε ο jk και η κατε άρχισε να μας εξηγεί.

Κατε pov

Κ:Συγνώμη jungkook δεν ήξερα ότι δεν ήσουν εσύ έκανα λάθος και τώρα η Y/n είναι στα χέρια του ληστή
(είπα και άρχισα να κλαίω)

Jk:και εγώ σου είπα ότι το έχω κόψει δεν με πίστεψες.... Με έγραψες (είπε κάπως θυμωμένα)

Τ:σταματά μην μιλάς έτσι

Κ:έχει δίκαιο...

Τότε με κοίταξαν και οι δύο... Δεν περίμεναν ότι θα πω κάτι τέτοιο αλλά ούτε εγώ ή ίδια.Απλά σκεφτόμουν την Y/n τι θα κάνει άραγε αυτή τώρα.

Y/n pov

Ξύπνησα.. Δλδ ζω πάλι καλά το μέρος ειναι χάλια και τα τζάμια είναι μικρά και ψηλά άρα είμαι σε υπόγειο... είναι σκοτεινά ένα λαμπάκι δουλεύει και αυτό με το ζόρι εχω παγώσει και φοβάμαι πάρα πολύ είμαι δεμένη σε μια καρέκλα με σκοινί και το στόμα μου με ένα μαντίλι δεν μπορώ να μιλήσω ουτε τπτ.

Μετα από λίγο βλέπω να ανοίγει μια πόρτα και να μπενει ένας άντρας γύρω στα 40.

?? :γειά σου Y/n

Εγώ έχω μείνει σε φάση που ξέρει το όνομα μου και προσπαθώ να μείνω ψυχρεμη

??? :θα αναρωτιέσαι που ξέρω το ονομα σου. Να σου λύσω την απορία.... Ήξερα τους γονείς σου

Τότε με έπιασε το κλάμα δεν μπορούσα να σταματήσω ήθελα να τον πνίξω είπε μόνο αυτά τα δύο τρία λογάκια και εξαφανίστηκε.

Flashback

Είμαστε μια πολύ καλή οικογένεια με λεφτά διότι ο πατέρας μου είναι ο διευθυντής μια πολύ γνωστής εταιρείας και είχε ενα πολύ καλό αδερφό τον κύριο Jeon. Ήταν κάποτε στην εταιρεία του αλλά έγινε ληστής και τον έδιωξε και γενικά τον έδιωξε από την ζωη του.

Πριν 19 χρονια

αγαπούσαν την ίδια κοπέλα την μητέρα μου και ήταν η μέρα γάμου του κυρίου Jeon δλδ του θειου μου

Εκείνη την ημέρα ξεκίνησαν όλα η μητέρα μου δεν αγαπούσε πραγματικά τον θείο μου κι την ημέρα του γάμου πήγε με τον πατέρα μου.

Ο θείος μου μετά από αυτό ήθελε να του χαλάσει την ζωή και το χειρότερο ήθελε να σκοτώσει το πρώτο του παιδι

Μετα από 10 χρονια

Π(πατέρας) :φύγε μην τις πειράξεις δεν σου έχουν κάνει κάτι εμένα χρειάζεσαι

Μ(μητέρα) :σε παρακαλώ έλα εδώ σταματά (είπε με κλάματα)

Θ :ναι κύριε Jeon σταματά θα μπλέξεις

Π:έχω μπλέξει ειδη

Θ: ναι, σου είχα πει ότι θα τα σκοτωσω  ότι θα πάρω την ζωή τους. Αλλά μου δίνεις κάτι παραπάνω την δικιά σου.

Τότε ο θειος μου πυροβόλησε τον πατέρα μας κι έφυγε γρήγορα γτ ακουγοτανε η αστυνομία ότι φτανει.

Δυστυχώς δεν τον έπιασαν.

End flashck

Δεν το πιστεύω πως δεν τον θυμήθηκα πως μου ξέφυγε νομιζα τον είχαν πιάσει τόσος καιρός πέρασε.
Μήπως το εσκασε; αχ τι θα κάνω;

~γεια σας μπισκοτάκια κι άλλο ένα κεφάλαιο από εμένα θέλω να πιστέψω πως έχετε σοκαριστεί να ξέρετε αυτό δεν είναι τπτ ακομη~

My Everything  ~Jk~Where stories live. Discover now