JENSENOLOGY-Sen Gitmeden Önce-

91 4 1
                                    

Evet artık yama tarzımı değiştiriyorum...

Merhaba Meliha Röpörtaja kendinden bahsederek başlayabilirsin:)))

-Yaş hesaplama işlerinden bir nebze bile anlamayan 6 kasım 1998 doğumlu biriyim. Lise 3'e gidiyorum. Ve ismim Meliha olmasına rağmen çoğu kişi Mel der, herkes bu şekilde tanıyor sanırım. Genel özelliklerim dışında başka bir şey gelmedi aklıma:d

Peki Meliha nelerden hoşlanır?

-Koalalardan, her saniye fotoğraf çekmekten, bir şeyler yazmaktan ve uykudan.

En sevdiğin kitap?

-Hush Hush serisi ve Fidye. Aralarında seçim yapamıyorum.

En sevdiğin şarkıcı?

-En sevdiğim şarkıcı... Güzel soru. En sevdiğim diye nitelendirdiğim biri yok sanırım, dinlediklerimin hepsini çok severim:d Imagine Dragons'tan Gökhan Türkmen'e kadar, değişik değişik.

Peki Meliha yazamaya Nasıll başladın?

2 sene önce, 9.sınıfta. Biraz geç keşfettim yazmaya olan ilgimi.

Peki Sen Gitmeden Önce nasıl ortaya çıktı?

-One Republic -If i lose myself Tonight şarkısı ilhamımı getiren ilk detaydı. Sonra hayallerimi bu derece yansıtabileceğim tek hikaye kurgusunu yazdım işte. Etrafta silahlarıyla gezinen kötü adamlı hikayelerin yerine daha gerçekçi bir şey yazmaya karar verdim, çocukluk aşkı falan filan:d Böyle oldu.

Yazarken Nelerden ilham Alırsın?
-Kendimden ve yakın çevremden.

Hikayen Beğenilmeye başladığında vote sayısı yükseldiğinde neler hissettin?

-O hisler tanımsızdı ya... Cidden. Fazla mutlu olmuştum çünkü ciddi anlamda bir şeyleri başarabildiğimi hissetmiştim.

Evet son olarak senin gibi hikaye yazmak isteyenlere söylemek istediğin bişey var mı?

-Ben 15-20 oy aldığımda sevindiğim zamanları daha dün gibi hatırlıyorum, o yüzden sırf az oy alıyorlar diye pes etmesinler yani. Zaten imla kuralları düzgün, özgün bir kurguya sahip bir hikayeleri varsa her türlü keşfedileceklerini düşünüyorum ben, ilhamınız bol olsun!

Yine ben Vote sayısı için size ve yazarlarımıza teşekkür ederim gerçekten çok mutluyum -bu işte yazarlarımızın büyük katkısı var tabii-yine de vote veren herkese ve Meliha'ya teşekkür ederim:)

-Paparazii

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 31, 2014 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yazarlardan Spoiler...Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin