Czasami zdarzają się takie wyjątki wśród kobiet które potrafią grać w gry i to nawet nie rzadko.
Akluj bo tak nazwali ją rodzice wiecie bo mogą, żyjemy w wolnym kraju i 500+ mamy za darmo to nie tak że my za to płacimy z podatków. Poznawała wielu ludzi przez internet grając w swoją ulubioną grę -Majnkraft- nie Fortnajt.
Akluj - ZARAZ POSMAKUJESZ MOJEGO DIAMENTOWEGO MIECZA.
Szkielet - *strzał* *strzał* *strzał*
*Akluj zostala zastrzelona przez szkieletu*
Akluj - *WKURW* (Dzięki temu wiemy że jest wkurwiona dzięki wam onomatopeje) KUR**!!!!
Jakiś Chłopak - xXSexyDziuniaXx zamknij mordę.
Akluj - Ok sory.
Jakiś Chłopak - Wiesz że twoje imię od tyłu to Julka.Tak wyglądały jej rozgrywki. Bardzo ekscytujące I w ogóle. Jednak jej życie się zmieniło kiedy poznała Bartka. Byli sobie przeznaczeni jednak chłopak mieszkał na biegunie zachodnim bardzo daleko od Akluj.
Pewnego dnia dziewczyna umarła (Dobrze że to była jakaś randomowa dziewczyna a nie Akluj) ale Akluj też przydażyło się coś podobnego. Jej rodzice zabrali ją do szpitala.
Po badaniu LoL
Mama - Doktorze co jej jest
Doktor - bardzo mi przykro to mówić Ale wasza córka to kajak
Rodzice - ???
Doktor - ahhh przepraszam przeczytałem od tyłu. Państwa córka to kajak.
Mama - O NIEEE 😱 GDZIE POPEŁNILIŚMY BŁĄD?!
Doktor - To bardzo rzadka choroba genetyczna. Wasza córka nabyła ją pewnie w fabryce.
Tata - przez te wszystkie lata była kajakiem jak mogliśmy się tak nabrać.
Akluj - Mamo tato Ale ja nie jestem kajakiem ;-;
Mama - Ok mów co chcesz więcej już nas nie oszukasz.Dziewczyna wracając do domu myślała o tym jaki biom wybrano na tegorocznym minecon. Kiedy wróciła I zobaczyła że zwyciężyły góry popełniła samobójstwo. Nie mogła znieść tego braku gustu wśród graczy.
Jeśli się wam podobała moja kolejna opowieść to możecie sobie iść ja wiem wiem nie lubicie dawać tych gwiazdek więc ten no papa do zobaczenia za tydzień
CZYTASZ
Smutne Historie (Nie CLICKBAIT)
HumorNajprawdziwsze smutne historie w całym łatpadzie ( Nie clickbait ) ( Historia Prawdziwa ) ( kup już dzisiaj )