Selena
"Ποσό ξεροκεφαλη μπορείς να γίνεις γαμωτο, πόσο;" ούρλιαξε εξοργισμένος ο Jason πάνω από το κεφάλι μου μόλις ξύπνησα.
Να σημειωθεί ότι άνοιξε τις κουρτίνες για να ξυπνήσω...
"Γινεται να μην φωνάζεις; Μόλις ξύπνησα" απάντησα ενώ τεντονομουν.
"Selena, ψήνεσαι από τον πυρετό. Σήκωσε τα χέρια σου" είπε αυτή την φορά πιο ήρεμα και μηχανικά σήκωσα τα χέρια μου.
§Δεν είναι ούτε η πρωτη ούτε και η τελευταία φορά που παθαίνω κάτι ανάλογο. Η θερμοκρασία του σώματος μου είναι ασταθής, εξαιτίας του λύκου. Η αριστερή μου μεριά είναι μελανιασμενη ενώ οι αρθρώσεις πονάνε. Κάποιες φορές εύχομαι να είχα καρκίνο, τουλάχιστον θα πάλευα και με την βοήθεια των γιατρών.
"Μην κλείσεις τα ματάκια σου μικρή μου, κοίτα με. Όλα θα πάνε καλά" μουρμουρουσε ο αδερφός μου όσο βρισκόμουν στην αγκαλιά του.
"Jason, λες να πεθάνω;" ψιθυρισα αδύναμα και τύλιξα τα χέρια μου γύρω από τον λαιμό του.
"Δεν θα το αφήσω να συμβεί μικρή μου, σου το υπόσχομαι. Αλλά μην κλείσεις τα μάτια σου. Μίλα μου, πες μου ότι θέλεις" είπε καθώς με ξάπλωσε στα πίσω καθίσματα του αυτοκινήτου.
§Έτρεξε προς την θέση του οδηγού και μπήκε μέσα. Έβρισε λίγες φορές καθώς το αμάξι δεν έπαιρνε μπρος. Μεταχειρισμένο ήθελε, καλά να πάθει . Ήταν προσηλωμένος στην οδήγηση αλλά ταυτόχρονα με ενθαρρυνε να του μιλάω.
"Γνώρισα ένα παιδί χθες στην δουλειά. Ήταν σαν άγγελος Jason. Τα πράσινα μάτια του με μάγεψαν" ψελισσα αδύναμα καθώς ένιωθα τα βλέφαρά μου βαριά.
"Πως τον λένε;"
"Δεν ξέρω το όνομα του, αλλά είναι ο γιος του ιδιοκτήτη. Styles." απάντησα βηχοντας δυνατά.
Δεν μπορώ να αναπνεύσω...
" Όχι όχι, κρατήσου. Μην κλείσεις τα μάτια σου "η ακοή μου άρχισε να μειώνεται σταδιακά και ένα μαύρο πέπλο κάλυψε τα μάτια μου.
Φοβάμαι...
[...]
§Τα μάτια μου έκλεισαν γρήγορα μόλις βρέθηκαν σε σύγκρουση με το έντονο φως του δωματίου. Ουφ, και πάλι εδώ στο ίδιο γνωστό μουντό δωμάτιο ενός άθλιου νοσοκομείου. Εγειρα το κεφάλι μου προς την αριστερή μεριά και παρατήρησα το χέρι μου. Ουαου, καιρό είχα να κάνω μετάγγιση. Δεν μπορώ να πω ότι μου έλειψε κιόλας...
YOU ARE READING
Unstoppable
Vampire« You know I want you, it's not a secret I try to hide. You know I want me, so don't keep saying our hands are tied» Ειναι δύσκολο να αφεθεις, ακατόρθωτο να ερωτευτείς αληθινά. Τι και αν ξαναπάρεις την ιστορία από την αρχή; «Can we rewrite the star...