53💿RANDY IS REAL💿53

46 8 4
                                    

💚⬆️FAV GIF⬆️💚

Našťastie Andy situáciu zachránil:

A: Prepáčte, môjmu kamarátovi bolo zle a chystal sa do kúpeľne ale nejak tak sa zrazil s vami.

L: Som Lucy. Teší ma. Som Carriena staršia sestra.

R: Lucy. Krásne meno.

Pozrel som na ňu. Hneď skamenela. Postavil som sa a zamával jej rukou pred tvárou aby som sa uistil, že nie je mimo. Odišla do kúpeľne sa očistiť. Ja som sa zosunul po stene. Andy si ku mne kľakol.

A: Rye, čo sa deje??

R: J-ja s-som s-sa a-asi z-zamiloval.

A: Skvelá správa. A kto je ten šťastný?

R: Lucy.

A: Ups.

R: Viem, viem, po tom čo sa stalo mám nulovú šancu u nej.

A: Ale no ták Rye, neber to tak negatívne.

Zrazu za nami prišla Carriena mamka.

MA: Ták mladý muži, dáte si niečo??

R: Vodku, prosím.

A: Rye!!

R: Čo!?

A: Ach, jaj.

MA: Hneď sa to nesie.

Začal som plakať. Bol som smutný. Áno viem, poznám ju iba pár minút ale už teraz viem, že som sa do nej zamiloval. Hold, som spontánny človek. Priniesla mi fľašu vodky.

R: Ďakujem.

MA: Nie je za čo. "Usmiala sa a odišla do kuchyne."

A: Chceš sa opiť?

R: Áno.

A: To až tak ťa to vzalo Rye?? "Iba som prikývol, že áno."

A: Tak vieš, čo, ja sa tiež opijem.

R: Hah, lenže ty nemáš dôvod Andy.

A: Akože Carrie tu celú dobu sedí na gauči a mne nevenovala ani jeden pohľad.

Pozrel som s Andym na Carrie, ktorá si na gauči čítala knihu.

R: Nuž dobre.

Andy nám nalial pohár vodky. Hneď som to vypil na ex, Andy tiež. No a potom sme si dali ďalší a ďalší... až to skončilo tak, že sme ležali totálne opitý na rohu obývačky so štyroma fľaškami vodky.

⏰⏰⏰

Andy
×opitý stav×
Ležal som vedľa Ryea. Bol tak sladký. Začal som sa k nemu túliť a Rye na to:

R: Joj, no poď sem mojko.

Neodolal som a dal mu pusu na líce. On mi to oplatil ale tak, že mi dal bozk na ústa. Jeho pery chutili tak... tak... tak... po vodke! Áno ľudia, žiadna príchuť sladkej vanilky s hebučkými perami ako vankúšik, nie to nie. Jeho pery boli také tuhé a tvrdé a-a-a ešte chytili po vodke... presne takúto trpko-horkastú chuť som potreboval. Nevydržal som to a kusol ho do jeho pier. Bol to skvelý pocit lenže on chcel zvresknúť tak som mu zapchal ústa rukou. Rye ma zobral do náručia a odniesol hore do nejakej izby. Nevedeli sme v akej sme izbe. Pretože sme boli obaja asi dosť opitý. Nezamkol iba zatvoril dvere. Dal mi dole nohavice, mikinu, tričko a nakoniec aj boxerky. Začal ma bozkávať na celom tele. Hrozne som vzdychal pretože Ryeovi bozkávanie naozaj ide. Už som to nevydržal a začal dávať z Ryea dole oblečenie. Keď bol už nahý tak som si ho ešte chvíľu obzeral ale potom som usúdil:

A: Rye, na čo čakáš... urob to!!

Rye vyhovel mojej požiadavke a urobil to čo som chcel. (Snáď každý pochopil, nechce sa mi to tu totiž písať priamo) No v tom najlepšom niekto otvoril dvere... bola to Carrie.

C: Hah, Andy, Rye, čo robíte v mojej izbe?

Začala sa smiať, no smiech ju rýchlo prešiel keď si uvedomila, že ja a Rye máme práve spolu sex. Začala plakať a vybehla von z izby.

×koniec opitého stavu×

Zrazu ako keby som úplne vytriezvel. Ako keby som nebol už opitý... proste som sa prebral do reality.

A: O môj Bože, Rye! Čo som to len urobil...

Rye neodpovedal, lebo zaspal na zemi. Bol predsalen ešte opitý. To čo sa stalo sa nemalo stať.

Rýchlo som na seba natiahol svoje biele Calvin Klein boxerky a utekal vonku. Nemal som čas na to aby som si obliekal aj ostatné oblečenie. Chcel nájsť čím skôr Carrie. Vonku bola dosť zima... je predsa Február. Našťastie sneh na pozemku nebol. Bosí som prešiel po studenej tráve až k stromu, na ktorom sedela Carrie. Vyliezol som na strom a sadol si vedľa nej. Chytil som ju za ruku aby si ma všimla.

A: Car-

C: Vypadni.

A: Ale ja som ti to prišiel vysvetliť-

C: Nerozumieš!? Vypadni Fowler!!

A: Carrie, ja... urobil som chybu, ale to som bol opitý a-a-a-

C: Si hluchý abo čo!? Povedala som, že vypadni!! Chcem byť sama!!! Posledný koho chcem teraz vidieť si ty!! Bože ja som taká sprostá, ako som si len mohla myslieť, že by si ma miloval!? Ľutujem to dieťa, že si jeho otec... k***a keby niet ten blbej nemocnice tak by som sa nikdy nenechala tebou j***ť, teraz tu sedím, v zime, s vedomím, že otec môjho dieťaťa je ten najväčší magor všeho sveta a nie môj milovaný priateľ, ktorý stále o niečom nevie. Je mi z teba zle Andrew!!! Kebyže aspoň neurobíš to čo teraz, kebyže ťa nikdy nenájdem ako si užívaš s Ryeom... neviem či to len ja som taká hrozná v milovaní alebo si ma chcel iba naštvať. Neviem. Heh, fakt super, neviem ako budem vysvetľovať svojmu dieťati, že jeho biologický otec je gay a že ono samé je iba jedna veľká nehoda. Fakt neviem ako to bude. Ale najhoršie je na tom určite Brookie... môj milovaný Brookie. A vieš aká bola moja najväčšia životná chyba?? Nie to, že som si začala s Tomom, to zďaleka nie. Ale to, že som ťa celú moju strednú brala za svojho idola a potupom času prichádzam na to, že si len zaslepený, zakomplexovaný, naivný idiot, ktorý vie len skriekať do mikrofónu, brnkať na struny a užívať si v posteli... heh, no priznaj sa  koľko štetiek sa už vystriedalo v tvojej posteli?? Vsadím sa, že si púšťaš pred spaním porno ako rozprávočku na dobrú noc. No jo, nadržaný magor... myslíš si, že keď ti raz žena podľahne a zj*b*eš ju tak, že na to dokonca života nezabudne, že bude vďačná?? Určite nie, to si len ty myslíš. Ľutujem Jacka, že vtedy zomrel aby zachránil Brooka, prečo Jack, prečo nie radšej ty!? Mohol si radšej skapať na miesto Jacka Fowler a neboli by tu už také problémy. Bol by tu svätý pokoj bez teba!!!

OKJ ĽUDIA 1000 SLOV. Hmm, no toto moc od Car pekné nebolo ale aj to patrí k stories no... pôvodne som chcela napísať len 500 slov ale nejako som sa rozpísala. Budem rada za váš názor, vote a nejaký ten koment.😊

SENSE OF LIFE: Keď Osud Nepraje (2)Место, где живут истории. Откройте их для себя