71.Bölüm

9.9K 1K 343
                                    

(Taehyung)

Kapıyı kilitleyip anahtarları havaya attım ve avucuna yeniden düşüşünü izledim.

Yoğun temponun ardından hep beraber bir gün geçireceğimiz için kendimi oldukça iyi hissediyordum.

Asansörü kullanmak yerine merdivenleri teker teker inmeye koyulduğumda gelen arama ile birlikte duraksadım. Cebimden çıkardığım telefonunun ekranında "Jungkook" ismini görünce hemen aramaya cevap verdim.

"Efendim, Jungkook!"

"Taehyung önemli bir haber vermek için aradım. Choi Rim yattığı hastanede hayatını kaybetmiş."

"Tamamdır."

Telefonu kapatıp yeniden cebime attım ve aklımı kurcalayan bir düşünceden daha kurtulduğumu düşünerek rahat bir soluk aldım.

Ji A'yı henüz bebekken kaçırıp kendi kızı olduğuna inandıran kadının ölmesine sevindiğimi söyleyebilirdim.

Sağlığına kavuşmak istemesinin ve sırf bunun için genç kızları kaçırıp üzerinde deney yapmasının sebebinin intikam almak olduğunu biliyordum.

Bir süredir Ji A'yı haber vermesek de amirim ile birlikte bir karar almış ve Ji A'yı tek başına bir yere göndermemeyi uygun görmüştük. Choi Rim hastanede ölüm döşeğinde olsa bile dışarıda bağlantılarının olma ihtimali halâ bizi korkutan bir ihtimaldi. Ölmesi ile birlikte umarım her şey son bulmuş olurdu.

......

"Amirim, Ji A'yı almaya geldim."

Amir So beni içeri alırken bakışlarım etrafta gezindi. Muhtemelen Ji A hâlâ hazırlanıyor olmalıydı.

"Haberleri duydun mu evlat?"

"Duydum amirim. Jungkook aradı evden çıkmadan önce."

"Sen yine de Ji A'ya göz kulak ol."

"Merak etmeyin amirim."

Amir So omzuma pat patladığı sırada Bayan So bizi görüp seslendi.

"Ne konuşuyorsunuz öyle gizli gizli?"

House of Cards ❧ VHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin