פרק-71:

4.4K 252 159
                                    

חג שמח ושנה טובה לכולם💙💚
_

"לו אני נכנס" אני מודיע לו ופותח את דלת התא שבו הוא נמצא. 

אני מבחין בו יושב על מכסה האסלה הסגור, פניו בתוך ידיו והוא רועד מבכי בשקט.

 "היי, אין לך מה לבכות. אתה כל כך אמיץ, הלוואי שהיית יודע כמה אני גאה בך" אני אומר לו ועוטף את ידיי מסביב לגוף הקטן שלו, מרים אותו שיעמוד מולי. הוא מרים אליי את מבטו, ואני רואה את העיניים הכחולות שלו נוצצות מבכי.

"אני הרסתי הכל הארי" הוא אומר, קולו חלש. "אתה לא הרסת כלום לו, אתה הבהרת לו מה חשוב לך ועמדת על שלך. הוא אבא שלך, הוא לא יפסיק לאהוב אותך כי אתה רוצה להיות זמר. אולי יקח לו קצת זמן לעכל את זה, הוא חשב שהוא מגדל יורש עיסקי והוא צריך להתרגל לעובדה שאתה בן אדם עצמאי ובוגר עכשיו, אתה מחליט בשבילך ועושה מה שטוב לך." אני אומר לו ומנגב את פניו הרטובות מדמעות. 

"אני אוהב אותך הארי." הוא אומר והלב שלי נמס, אני כל כך שמח לשמוע את זה ממנו. "אני אוהב אותך גם לו, ואני באמת גאה בך,אתה כל כך התבגרת" אני אומר לו. "אתה זוכר את הפעם האחרונה שבכיתי בגללו בשירותים? אתה הופעת שם, והייתי כל כך עצבני גם עליו וגם עלייך" הוא אומר ומחייך. "כמה השתנינו" אני אומר ונזכר ברגע הזה. "שתדע שזה הרגיש טוב." הוא אומר. "מה הרגיש טוב?" אני שואל אותו.

"לצעוק עליו ככה, לשחרר עליו את הכל אחרי כל השנים האלה שנתתי לו להתייחס אליי איך שהוא רוצה ושתקתי" הוא אומר. "אני שמח שאתה מרגיש יותר טוב לואי, וגם אם אתה קצת מתחרט, תדע שבאמת אין לך על מה. עדיף שהוא קצת יכעס עכשיו מאשר שתמצא את עצמך עושה משהו שאתה לא נהנה ממנו רק כדי לרצות אחרים" אני אומר לו. "ועכשיו אפשר נשיקה? התגעגעתי אלייך" אני שואל אותו. 

הוא עולה על קצות האצבעות כדי להגיע אליי, מניח את שפתיו על שלי. כמה חיכיתי לרגע הזה, זה מרגיש כאילו עברו שנים מאז הפעם האחרונה. אני מכניס את לשוני לפיו, לא מחכה לאישור, מתענג על הטעם המדהים שלו. אני עוטף את אגנו, יכול להרגיש את ידיו הקטנות בשיערי. אני מצמיד אותו לדלת, מכניס את ידיי לעור החם שלו מתחת לחולצה, שומע גניחה קטנה נפלטת מפיו. וברגע הזה זה כאילו שנינו לבד בעולם, כאילו אנחנו לא באיזה תא שירותים מסריח במסעדה, כי רק הוא מה שחשוב. והכמות פעמים שהייתי בסיטואציה כזאת עם אנשים היא ענקית, זיינתי כל כך הרבה אנשים בשירותים של מועדונים, אבל זה אף פעם לא הרגיש ככה. נשיקה אחת ממנו, ששווה יותר מכל אחד אחר שאי פעם הייתי איתו. אני כל אוהב את הבן אדם הזה שאני מרגיש שאני הולך להתפוצץ. בחיים לא ימאס לי ממנו. 

"אמרתי לך שהתגעגעתי אליך" אני אומר, קוטע את הנשיקה ומתרחק ממנו קצת. "אני גם התגעגעתי אלייך, אתה לא יודע כמה היה לי קשה לשמור ממך ככה מרחק ליד אבא שלי. עוד שנייה שם איתו והייתי קופץ עלייך כשכולם מסתכלים." הוא אומר וגורם לי להרגיש טוב. "אני מבחין בבליטה הקטנה שעל מכנסיו ומגחך. 

Young Blood-L.SWhere stories live. Discover now