Harry bir süre sonra ayağa kalktı ve Büyük Salona doğru ilerledi. Akşam yemeği vakti gelmişti.
İçeri girdiğinde masalar çoktan dolmuştu. Ona dönen bir-iki göz dışında herkes kendi işiyle ilgileniyordu.
Harry Gryffindor masasına doğru ilerledi ve Hermione'nin yanına oturdu. Ron ve Hermione'yi selamladıktan sonra tabağına biraz salçalı makarna (çünkü yazarın canı makarna çekti) aldıktan sonra arkadaşlarının muhabbetine daldı.
"Ron! Biraz yavaş ye! Boğulacaksın! " dedi Hermione. Ron bir anda önündeki yemek dağından kafasını kaldırdı ve Hermione'ye kötü bir bakış attı.
"Ben AÇIM! Bu yüzden lütfen. Beni. Yemeğimle. Baş. Başa. Bırak! "
Hermione Ron'a iğrenmiş bir bakış attı ve Harry'e döndü.
"Sen neredeydin Harry? Neredeyse bir saattir yoksun. "
"Astronomi Kulesindeydim." diye yalan söyledi Harry. Açıkçası onlara gerçeği söylemeyi istemiyordu. O yeri sadece o ve Hagrid bilsin istiyordu. Arkadaşlarını seviyordu ama bazen Harry'nin de yalnız kalmaya ihtiyacı vardı. (Merak etme diğer kitapta yeterince yalnız kalıyon zaten dnnsksldmamd)
Hermione buna inanmış gibiydi. Yemeğine geri döndü. Makarnası bitince kakaolu browniesini de yedi ve arkadaşlarıyla ayağa kalktı. Sadece yapması gereken bir iksir ödevi vardı. (Okunmuş pirinç nedir ve nasıl yapılır? dnskşdlslfmd)
Harry , Hermione ile birlikte kütüphaneye gitti. Ron'u çok sıkıldığı ve dikkatlerini dağıttığı için Ortak Salon'da bırakmışlardı.
Harry kendine birkaç (müslüman kaynaklı) kitap buldu ve ödevini yapmaya başladı.
Yaklaşık yarım saat sonra ödevlerini tamamlamış bir halde hala ödevini tamamlayamamış ve ona şaşkınlıkla bakan Hermione'ye gülümsedi ve Ron'un yanına gitti.
***
Ron'u bulduğunda Ron kitap okuyordu. Ne?! Kitap ve Ron? Aynı cümlede?
Harry anın şokunu atlattığında Ron'un yanına gitti ve elini Ron'un alnına yerleştirdi.
"Ehm, Harry? Ne yaptığını sorabilir miyim?" dedi Ron tereddütle.
"Tanrım! " diye fıslıdadı Harry. "Senin ateşin yok, hasta da değilsin? Neden kitap okuyorsun ki? Yoksa... "
Harry bir anda geri çekildi.
"Ron, benim ikinci adım ne?"
Ron gözlerini devirdi.
"Ha, ha, ha, Harry. Çok komik. Bu kitap bir albüm. Yani kitap falan okumuyorum, aptal."
Harry de gözlerini devirdi ve kendini Ron'un yanına bıraktı. Ron'un elindeki albüm bir Weasley albümüydü. Harry bunu her resimde olan kırmızı kafalardan anlamıştı.
Harry bir anda bebek Ron'u gördü ve gülmesini tutamadı.
Gecenin kalanı da buna benzer bir şekilde geçmişti.
***
Merhaba! Yine ben. Djlwlfmamgnd Diyeceksiniz ki bu kız işsiz mi ki habire yb atıyor. Evet. Canım sıkıldıkça yazıyorum.
Ayrıca kendime 300 kelime sınır koydum O sınırı geçmem lazım.
İnşallah beğenmişsinizdir. Yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayın!
//17 Mart 2020//
Cringe atardamarım patladı...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
waldeinsamkeit ➵ severitus ✔︎
Fanfic'Ormanda iken hissettiğimiz o güzel yalnızlık hissi' Severitus; Severus Snape'in Harry'nin babası olma durumudur. #Snape~1. 24.10.19 #Snape~1. 24.03.20 #Severus~1. 31.03.20 #Harmione~1. 27.03.20 -gerçekten okunma alan ikinci kitabımdır, bayağı bir c...