Clare Benson vagyok, 14 éves, és most fogom megkezdeni gimnáziumi tanulmányaimat. Anyám( Natasha Benson ) a kórházban dolgozik nővérként, ezért sokat nincs itthon. Apám( Richard Benson ) a bankban dolgozik. Öcsém( Benjamin Benson ) most megy negyedikbe. Legjobb barátaim Oliver Mclean és Sophie Peterson. San Diegoban lakom. Biztosan most azt gondoljátok, hogy egy szőke, lebarnult cuki kislány vagyok, akit mindenki szeret. Hát sajnos el kell szomorítsalak titeket. Barna, kócosan göndör hajam van, nem vagyok lebarnulva, és egy elég visszahúzódó típus vagyok. Oliverrel ötödik óta ismerjük egymást, és nagyjából azóta is elválaszthatatlanok vagyunk. Nem is tudom mit kezdenék magammal nélküle.
Oli egy helyes srác, és ezt néha ki is használja, mert imádják a csajok, de általában nem mutat érdeklődést senki iránt.
Sophie velem ellentétben szőke, egyenes hajú, a fiúk tapadnak rá,és ő is tapad a fiúkra, nem harcias, mindenkire ráhagy mindent, amúgy viszont egy jó lelkű, nagyszerű barátnő. Őt már elsőtől kezdve ismerem, és onnantól vagyunk legjobb barátok is.- Clare el fogsz késni!- nyitott be anyu a szobámba.
- Jó,jó, kelek már.- szóltam neki álmosan, és a szememmel sugalltam neki, hogy csukja be maga után az ajtót.
Hát, igen. Elérkezett ez a nap is. Ma van a gimi első napja, és rettegek. Nagyon izgulok, hogy milyenek lesznek az új osztálytársam, bár néhányuk az általánosból velem jöttek, szerencsére köztük a legjobb barátimmal Oliverrel és Sophieval.Általánosban sülve főve együtt voltunk, és délutánonként is majdnem minden nap együtt lógtunk.
Gyorsan felöltöztem, leszaladtam reggelizni és fogatmosni. Reggeli közben a reggeli híreket hallgattam fél füllel a TVben, és egy nagyon furcsa hírre felkaptam a fejemet.
- Világszerte kitört egy azonosítatlan járvány, amit a kisállatok harapása terjeszt.Az orvosok tanácstalanok. A tünetek :hirtelen rosszul lét;szokatlanul magas láz; a harapás nyoma begyullad, zöldes árnyalatot vesz fel és gennyedzik; a megfertőzött személy hörgő hangot ad ki, értelmetlenük beszél, vagy furcsa,szokatlen dolgokat követel, esetleg szokatlanul agresszív.
Az orvosok minden kedves nézőt arra kérnek, hogy vigyázzanak házikedvenceikkel, és más állattal is!
A járvány ellenszere eddig ismeretlen, de már megkezdődtek a kutatások, és minden eddigi ismereteiket felhasználva keresik. - mondta hivatalos póker arccal Logan a híradós, de a szemében látni lehetett, hogy ott bújkál kétségbeesés és értetlebség,csak nem mutathatta ki.Amikor beértem, megkerestem az órarendben szereplő termet, és leültem a második padba. Nemsokára megérkezett Oli és Sophie is, és leültek mögém.
- Láttátok reggel a hírekben azt a fura járványt?- kérdeztem
- Ja, tök fura volt. Még soha nem volt ilyen. Szegény Nessyt apa be is zárta a hordozójába, nehogy megharapja valamelyikőnket a családból. Annyira sajnáltam, olyan szomorúan nézett ránk. Mintha egyenesen az utcára dobtuk volna ki őt.- utánozta a kutyáját Sophie, és elmorzsolt pár könnycseppet.
- Szerintem nem kell komolyan venni ezt a járvány dolgot, minden ilyesmit eltúloznak a TVben. Biztosan csak valami újfajta bárányhimlőről van szó, csak a százszorosára nagyítva- legyintett Oli, és látszott rajta, hogy tényleg nem érdekli.
Mind egyetértettünk vele, és nem is foglalkoztunk vele többet.
Nem sokkal később minden megváltozott.
Előpakoltam a történelem felszerelésemet, és pár perc múlva bejött a tanár. Utálom a történelmet. Az óra gyorsan eltelt, és átmentünk az 5ös terembe kémiára. Megismerkedtem pár új osztálytársammal Lilyvel, Sarahval, Peterrel és Adammel. A nap hátralévő részét együtt töltöttük, és az ötödik órán,matekon, egymáshoz közel ültünk.
YOU ARE READING
Zombi Apokalipszis
HorrorMostanában nagyon rákattantam a zombikra és az ilyen könyvekre. Igazából jelen pillanatban nem tudom hogy hogyan fognak alakulni a dolgok, de remélem egy izgalmas könyvet sikerül összeraknom. Clare az iskolában ül matek órán, mikor a matek tanár hir...