Yoongi POV.
Egy pimasz mosoly ült ki arcomra és csak néztem csillogó szemeibe.
Alsó ajkamat be haraptam, majd kezeim közé fogtam arcát.
-Hidd el Jiminie, nem fogod meg bánni ezt a döntésed..-suttogtam, hogy csak is Ő érthesse, nem mintha más meg is tudta volna hallani..Lassan rá hajoltam ajkaira, mire egyből viszza csókolt. Eleinte lassú és érzéki volt a csók. Kezeimet arcától el vettem és dereka köré fontam karjaimat. Teljesen magamhoz préseltem a kicsi testét, majd neki nyomtam a falnak. Egyre vadabbá és durvábbá vált a csók, ami miatt Jimin szuszogása is egyre nagyobb lett.
Ajkaitól el váltam, majd nyakát kezdtem el csókokkal be lepni. Fejét oldalra döntötte, hogy több helyet adjon nekem.
Kezeivel vállaimba kapaszkodott, míg én oldalát szorítottam. Jobb lábamat Jimin lábai közé raktam, térdemmel pedig el kezdtem férfiasságát nadrágon keresztül ingerelni, ami miatt remegésbe kezdett.Kezeimet be vezettem pulcsija alá, majd mellbimbóit kezdtem el ingerelni, ami miatt háta ívbe hajlott - már amennyire, mivel a fal nem nagyon engedte neki - . Szemeit össze szorította és halkan nyögdécselni kezdett.
Egyik kezemet le vezettem ágyéka felé és már éppen markoltam volna meg férfiasságát nadrágon keresztül, mikor is Sebastian egy, a mellettünk lévő szobából ki lépett.
Lassan ránk emelte tekintetét. Jimin-ről rám, rólam Jimin-re vándorolt tekintete. Egy pár másodperces szemezgetést után, Sebastian törte meg a kínos csendet.-A ruhákat be raktam a mosógépbe, Uram.-mondta, mire én csak bólintottam egyet és vártam, hogy végre tovább álljon, de az Istenért se mozdult egy picit sem..-Mit szeretnének vacsorázni?-nyögte ki nagy nehezen Sebastian, mire én egy nagyot sóhajtottam és Jimin nyakához bújtam. Egy mély levegőt vettem, majd fel egyenesedtem. Jimin-től egy fél lépéssel arrébb álltam, majd Sebastiara néztem.
-Bármi jó lesz Sebastian. Jimin-nek ugyan az legyen készítve, mint nekem. Az asztalnál az én helyem mellett, bal oldalon legyen meg térítve Jimin-nek.-mondtam egy mosollyal az arcomom, mire Sebastian bólintott egyet és ott hagyott minket.-Hát Jiminie.. Sajnos meg lettünk zavarva.. Kár érte, nem de?-néztem rá egy pimasz mosollyal, mire Jimin vörös arcal bólintott egyet és hozzám bújt. Hogy őszinte legyek, ezt többször is csinálhatná.. Olyan kis aranyos..-Na de nem kell aggódni. Hamarosan be pótoljuk Jiminie.-suttogtam, miközben hajával játszottam. Jimin arca még vörösebb lett, nekem pedig csak nagyobb lett a mosolyom.
Nem hittem, hogy valaha is ezt fogom mondani, de úgy érzem, hogy el kezdtem Jimin-be bele szeretni. Nem mondom, hogy rossz dolog, mert nekem nagyon is teszik. Viszont nagyon furcsa ez az érzés.. Még soha nem éreztem ezt az érzést és hogy őszinte legyek, nem is hittem, hogy valaha is érezni fogok ilyesmit, mint amit most érzek..
-Yoongi Hyung..?-szólalt meg halkan Jimin, mire szemeibe néztem és mosolyogva vártam, hogy mit is szeretne mondani.-Lehetne egy kérdésem?-harapta be alsó ajkát, mire én csak bólintottam egyet.
-Csak nyugodtan Jiminie.-mondtam neki ugyan olyan halkan, mint ahogyan Ő mondta és vártam. Szemeivel le nézett kezeire, majd játszani kezdett ujjaival.-Valami baj van?-kérdeztem, mire egyből meg rázta a fejét. Vissza nézett szemeimbe, majd szólásra nyitotta száját.
-Hívhatlak.. Hívhatlak Yoongi Oppa-nak?-kérdezte, mire az egész arca pirossá változott. Be haraptam alsó ajkamat, mikor meg hallottam, hogy Oppa-nak akar hívni..
Nem azért, félre értés ne essék, nem zavarna.. Viszont tudom, hogy ha Yoongi Oppa-nak fog hívni, akkor nagyon durván be fogok indulni rá, főként azért, mert Jimin mondja. Nem leszek képes vissza fogni magamat..
Mondjuk.. Nem is lenne olyan rossz ez az egész.. Hm..-Igen, hívhatsz Oppa-nak Jiminie. De csak is akkor, ha én hívhatlak babának..-mondtam pimasz mosollyal, miközben orrunkat össze érintettem. Jimin csak még vörösebb lett, nekem pedig csak még nagyobb lett a mosolyom.
-R-rendben Yoongi Oppa..-mondta mosolyogva, én pedig egy csókot loptam ajkaitól. Fel kuncogott, mire nekem csak még nagyobb lett a mosolyom. Egyszerűen annyira boldoggá tesz azzal, hogy itt van velem és hogy itt van a karjaim között..
Jimin szemeibe néztem és egyre jobban el vesztem bennük, mikor is Sebastian jelent meg mellettük.-Készen van a vacsora Uram.-mondta, mire én Jimin-t kézen fogva kezdtem el húzni le a lépcsőn az étkezőig.
Jimin székét ki húztam, majd vártam, hogy le üljön.-Yoongi Oppa, nem muszáj ezt csinálnod..-mondta miközben helyet foglalt. Nekem csak egy pimasz mosoly jelent meg arcomon.
-Reménykedem, hátha kapok valamit cserébe, hogy ezeket csinálnom baba..-mondtam, majd helyet foglaltam Jimin mellett és kezemet combjára helyeztem és simogatni kezdtem azt. Jimin bele remegett tettembe.
-Nem hiszem, hogy akármi is lenne, amit neked adhatnék Yoongi Oppa. Szóvaal..-kezdett el pimaszul mosolyogni, mire nekem egyből el tűnt a mosoly az arcomról. Kezd elő jönni a pofátlan éne.. Ez tetszik.. Kezemet el vettem combjáról, majd hajába bele túrtam és meg téptem.
-Jiminie.. Tudom, hogy még nem beszéltünk át néhány dolgot, viszont azt már most tisztává teszem, hogy pofátlankodni velem nem fogsz, értve vagyok?-kérdeztem, miközben még egyszer meg téptem.
-Hah.. Még át gondolom.-mosolygott tovább, mire nekem is egy pimasz mosoly tért vissza arcomra.
-Így állunk Jiminie?-kérdeztem, miközben fejét magam elé húztam és szemeibe néztem.-Még egyszer nem fogom el mondani. Velem igy nem beszélsz Jimin. Helyre tudlak én rakni, hidd el.. Ha még egyszer ilyen stílusban beszélsz velem, meg nézheted magad, viszont ha rendesen viselkedsz, talán még kapsz is valamit érte baba. Értve vagyok?-néztem szemeibe, mire bólintott egyet.-Választ kérek, nem fej csóválást. Tehát?-
-Rendben.-mosolygott tovább Jimin. Haját el engedtem, kezemet pedig az asztalra tettem. Egy ideig csöndben néztük egymást, mikor az előttem lévő tányérra vezettem tekintetem, majd meg törtem meg a csendet.
-Már értem..-mondtam egy nagy sóhajjal együtt, mire Jimin fel húzta egyik szemöldökét.
-Mit értesz Yoongi Oppa?-nézett rám, mire vissza néztem rá. Egy kisebb mosollyal a szám sarkában néztem Jimin-re.
-Már értem, hogy mit értettél az alatt, hogy túl pofátlan vagy baby boy-nak.. Igazad volt, hogy őszinte legyek.-nevettem fel mondatom végén, mire Jimin meg forgatta szemeit.-A szemforgatást sem tűröm el baba, szóval jó lenne ha le szólnál róla..-mosolyogtam, miközben Jimin reakcióját figyeltem. Vállát meg rántotta és rám emelte tekintetét.
-Én meg mondtam.. Nehéz eset vagyok sokszor, főként akkor, ha hisztis vagyok. Akkor világ vége van..-kuncogott fel, majd az előtte lévő tál levesre vezette tekintetét.-Meg próbálom, de nem ígérhetek semmit.. Maximum annyit tudok ez ellen tenni, hogy nálad vissza fogom a szemforgatást.-mosolygott tovább, én pedig bólintottam egyet.
-Úgy legyen Jimin, vagy meg járod.-mosolyogtam én is, kezemet pedig vissza raktam combjára.
YOU ARE READING
daddy's property - befejezett -
Fanfiction❝-Miért hajtasz ennyire rám..?- -Mert nálad szebb embert, még életemben nem láttam.-❞ ❝-Jegyezd meg, hogy ki vagy Park Jimin.- -A kis hercegnőd vagyok Apuci.-❞ 2019.10.15: #1 - yoonmin 2020.02.22: #1 - daddy 2020.10.04: #7 - kpop 2020.10.04: #14 - j...