2. Bölüm
Roberto Hongo: ?!
Genzo Wakabayashi: ...!
Top Wakabayashi'nin kucağına gider
Wakabayashi topu kavrayıp tutar.
Tatsuo Mikami: Ne oldu Genzo?
Genzo Wakabayashi: ...
Tatsuo Mikami: Bir futbol topu...
Genzo Wakabayashi: Bay Mikami... İnanmayacaksınız ama bu top tepeden geldi.
Tatsuo Mikami: Saçmalama o tepe buraya çok uzak!
Wakabayashi top üzerindeki düello yazısını görür
Genzo Wakabayashi: ?!Ishizaki: Vay Canına! Topu onun evine kadar gönderdin!
Tsubasa: Umarım mesajımı almıştır!
Ishizaki: Bir hilesi falan mı var?!
Tsubasa: Hayır tabii ki.
Ishizaki: Beni dinle! Eğer Wakabayashi'yi yemersen çok iyi olacaktır! Meydan okumanı kesin kabul edecektir!
Tsubasa gülümserTatsuo Mikami: Şimdi beni dinle Genzo, o tepeden buraya şut çekilmesi imkansızdır.
Köpek Havlaması
Roberto Hongo: Koşarak Aaa! İmdat! Biri uzaklaştırsın şu köpeği hemen!
Wakabayashi: John, dur!
Köpek durur
Roberto Hongo: Sırıtarak Merhaba...
Wakabayashi: Kimsin sen?
Tatuso Mikami: Bana şüpheli gibi göründü polisi arayacağım.
Roberto Hongo: Durun durun... Kötü bir niyetim yok... Tepeden gelen bir topu takip ediyordum sadece...
Tatsuo Mikami: Sözlerinde haklıydın Genzo!
Wakabayashi: Ve bu topa aynı zamanda benim gibi bir çocuk vurmuş.
Roberto & Mikami: Çocuk mu?
Wakabayashi: Baksanıza, bu yazı bir yetişkinin yazısı olamaz...Ishizaki: Dondurmayı ikiye böler Al.
Tsubasa: Teşekkür ederim!
Ishizaki: Sen Wakabayashi'yi yeneceksin bu şekerin üstüne yemin et!
Tsubasa: Hmhm!
Dondurmaları yerken
Ishizaki: Hey! Antlaşma yaparken sahayı artık Nankatsu kullacak diye yapabilir misin?
Tsubasa: Neden?
Ishizaki: Ne demek neden? Sen orada değil miydin?
Tsubasa: Oradaydım... Fakat 2 tane kale var neden sahayı ikiye bölmüyorsunuz ki?
Ishizaki: ...Wakabayashi: İçinden "Tsubasa Ozora... Nasıl böyle bir çocuk o tepeden buraya kadar şut çekebilir ki? Eğer bana meydan okuyorsa muhtemelen Nankatsu İlköğretime gidiyordur... Fakat öyle ezik bir takımın bu kadar güçlü oyuncusu yok ki... Bir dakika... Bir ilkokul öğrencisi bu kadar güçlü değil ki... Muhtemelen bir ortaokul öğrencisi veya yazısı kötü bir liselidir... "
Karşılaşırlar
Ishizaki: Aa, bak bu Wakabayashi!
Tsubasa: Topumu elinde tutuyor! Meydan okumamı kabul etmiştir!
Ishizaki: Wakabayashi, iyi ki geldin! Sana meydan okuyan çocuk işte bu çocuk!
Wakabayashi: Sen ne dedin..?
Mikami: Ama yaşı daha çok küçük...
Wakabayashi: Yeter bu kadar oyalandığımız! Bunun gibi bir çaylak nasıl olur da bu kadar güçlü olur?!
Ishizaki: Beğensen de beğenmesen de bu doğru! Kendi gözlerimle gördüm topa nasıl vurduğunu!
Wakabayashi: Pekala! Çantasını yere bırakır Bakalım gerçekten o mu şimdi görürüz! Şutumu yakala da görelim!
Wakabayashi sert bir şut çekerTop Tsubasa'ya doğru ilerler
Ishizaki: Top geliyor! Yere yat!
Tsubasa 1 adım geriye gider ve topu ayakkabısının tersiyle yukarı gönderir
Wakabayashi: Şutumu pasa çevirdi...
Otobüs kornası
Ishizaki: Sakın şut çekme otobüs geliyor!
Tsubasa şut çeker ve otobüsün altından geçerTop Wakabayashi'nin kucağına doğru gider ve Wakabayashi tutar
Tsubasa: Söylesene, meydan okumamı kabul etmeyecek misin?
Mikami & Roberto & Ishizaki: ?!
Wakabayashi: ... . Sensin... Sen, Tsubasa Ozora'sın...
Tsubasa: Doğru! Ben, Tsubasa Ozora'yım!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Captain Tsubasa: Rüya Takımı
FantasiMerhaba dostlar. Uzun uğraşlarla yapımına devam ettiğim Captain Tsubasa'nın ana hikâyesine hoş geldiniz!