Evet arkadaşlar artık her haftada 2 kez hikaye yazacağım! Söz veriyorum. Bu bölümde Eylül ve Mira arasında olacak. Multimedia'da Eylül!
Eylül'ün çadırında kaldığımız gece geç saatlere kadar Eylül'le ben konuşmuştuk. Daha doğrusu dedikodu yapmıştık. Bunu yaparken ilk defa eğlenmiştim. Biliyorum ben erkek gibi bir kızım ama Eylül'le yaptığım her şeyden zevk alıyorum.
Eylül ile ben aynı çadırda, Bartu ise farklı bir çadırda yatmıştı. Ertesi sabah bütün her yeri toplayıp dolaştık. İlk önce Boğaz'ın orada kahvaltı yapıp, ilk fotoğrafımızı çekmiştik! Aşırı şirindi. Öğleden sonra ise Bartu gitmek zorunda kalmıştı.
Eylül ve ben dolanırken Eylül'e bir mesaj geldi. "Selam! Bugün Akasya Avm'de olacak Halloween Partisi'ne diğer adıyla Cadılar Bayramına hepiniz davetlisiniz! Saat 19.00'da başlayacak olan bu parti eşli olacaktır. Kendinize 5 saat içinde bir eş bulmanzıı öneririm. -Tunç"
Merakıma yenik düşüp "Gidiyoruz değil mi?" diye ciyaklama başladım. Ve onu çok güzel kostümler olan bir yere sürüklemeye başladım. Sonunda "Yavaş ol!" diye bağırmaya başlayınca yavaşladım. 15 dakika sonunda kostümcünün orada olmuştuk. Saçma sapan bakındıktan sonra ben köstebek o da kedi kız olmuştu.
Makyajımız da tamamlandıktan sonra hazırdık. Gerçekten büyüleyiciydi. Cadılar Bayramı'na Bartu'nun da geldiğini öğrendim ve birlikte eş olduk. Eylül'de partiyi kuran Tunç ile eş olmuştu. Tunç, Eylül ve Bartu gibi benim eski dostummuş. Bugün göreceğim onu.
Saat 18.45 olduğunda Akasya Avm'de toplanmıştık bile. Herkes süper ötesi kıyafetler giymişti. En son ise yani tam 19.00 olduğunda Tunç gelmişti. Tunç kumral saçları ve baklavaları ile gerçekten çok yakışıklıydı. Bütün kızlar ona manken gözü ile bakıyordu. Benim Tunç'a baktığımı gören Bartu birden mutsuz gibi göründü sonra arkasını dönüp dans etmeye devam etmişti. Tunç, Tarzan gibi giyinmişti. Eylül bile ona bakarken gözleri parlıyordu. Belli ki ondan hoşlanıyordu. Bunu ona daha sonra soracağım.
Parti başladığında dans etmeye başlamıştık. 3 tane dj vardı ve muhteşem şarkılar çalıyorlardı. Dans pistinin yanında kocaman bir masa duruyordu. Birkaç içecek ve yemek vardı. Kabaklar ile her yer aydınlanıyordu.
Tunç'un yanına gittim tabi yanıma Eylül'ü aldım.
Devamı gelecek...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Böğürtleni
Ficção Adolescente2012 yılında babamın ölmesiyle depresyona girmiştim. Kimseye güvenim kalmamıştı. Çünkü herkes tarafından terkedilmiştim. Erkeklerle takılmaya başlamış hatta erkek olmuştum. Ama beni hayata bağlayan biri sayesinde her şey değişmişti..