9

3.7K 372 12
                                    

For Zawgyi

တစ္ပတ္တိတိ ေပ်ာက္ေနခဲ့ၿပီး သူ႔ေရ႔ွကို စီနီယာျပန္ေရာက္လာသည္ ..

သူအစမေဖာ္ျဖစ္သလို စီနီယာကလည္း အေနခက္ေနတဲ့ပံုမေပၚပါ ...

သူ႔ကိုပံုမွန္အတိုင္းပဲ ဆက္ဆံသည္ .. သူက်ူရွင္တက္ဖို႔ အိမ္ကိုလာပတ္ေခၚသည္ ... က်ူရွင္က တစ္လမ္းတည္းျဖစ္ေနတယ္ဆိုတဲ့ အေၾကာင္းျပခ်က္နဲ႔ ...

စီနီယာရဲ့လက္မွာ ဟန္းခ်ိန္းေလးတစ္ခု ပတ္လာတတ္သည္ ...

ဟန္းခ်ိန္းေလးက လွသည္ .. ပလက္တီနမ္ျဖစ္မည္ထင္သည္ ... စီနီယာနဲ႔ သိပ္လိုက္ဖက္သည္ ...

တစ္ခုပါပဲ ဒီလိုဟန္းခ်ိန္းမ်ိဳးကို တျခားမိန္းကေလးတစ္ေယာက္ရဲ့လက္ထဲမွာ သူျမင္ဖူးေနတာပါပဲ ...

အဲ့ဒီမိန္းကေလးက စီနီယာရဲ့ IG Live မွာေတြ့ခဲ့တဲ့ ေမြးေန့ရွင္မမလွလွပဲ ..

စီနီယာနဲ႔အဲ့မမက ဘာေတာ္လဲ သူမေမးဘူး ...

စီနီယာေျဖလာမဲ့ အေျဖကို သူမၾကားရဲတာမ်ိဳးေပါ့ ....

​ဒီေန့လည္းအိမ္ေရ႔ွေရာက္ေနျပန္ၿပီ ... အျပင္ကျပန္လာတဲ့အေမက စီနီယာကိုေတြ့သြားတယ္ .. သိပ္ကို လူမႈဆက္ဆံေရးေကာင္းတဲ့ စီနီယာကို အေမက ျမင္ျမင္ခ်င္းသေဘာက်သြားတယ္ ...

အိမ္ထဲဝင္လာဖို႔ဖိတ္ၿပီးေတာ့ ... သူ႔ကိုအေမကဆူတယ္ ... စီနီယာတစ္ေယာက္ကို အိမ္ျပင္မွာပဲ ထားလို႔ဆိုတဲ့အေၾကာင္းနဲ႔ ...

စီနီယာက သူ႔ကို မ်က္ခံုးပင့္ျပသည္.. သူက ေခါင္းခါကာ စိတ္မဝင္စားေၾကာင္းျပလိုက္သည္...

" သားနာမည္က ဘယ္လိုေခၚလဲ "

" စိုးခန႔္ပါခင္ဗ် ေကာင္းေကာင္းနဲ႔ေမဂ်ာတူတူပဲ "

" ဟုတ္လား ... ေကာင္းေကာင္းက သားအေၾကာင္းတစ္ခါမွမေျပာျပဖူးဘူး ...သားက အခု ဘယ္ႏွစ္လဲ "

အေမက အေအးတစ္ခြက္ခ်ေပးရင္း စီနီယာ့ကို စပ္စုေနတယ္ ... အေမ့ၾကၫ့္ရတာ သားမက္တစ္ေယာက္ကိုၾကၫ့္သလိုမ်ိဳး စီနီယာကိုၾကၫ့္ေနတာ...

ဒါေပမဲ့ အေမ့မွာ သမီးမရိွဘူး တူမေတာ့ရိွတယ္ ... အစ္မရဲ့သမီး ...

သိပ္ခ်စ္လို႔ - သိပ်ချစ်လို့ ( Completed )Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt